Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiivasieni....

08.12.2006 |

Heips! Ootteko aina raskauden aikana käyneet lääkärissä jos teillä on ollu hiiva? Mitä lääkettä siihen nyt sai käyttää jne. Kun on niin lahopää ettei enää muista....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..asetinta ei saisi käyttää?? ihan mielenkiinnosta kyselen...kaikki on vielä tässä raskaudessa niin uutta. Voikos niitä emätin puikkoja muuten sitten käyttää?? itelläkin välillä aina samaista vaivaa ollut ja nytkin tuntuu et ois tulossa...

Adalmina_ rv5+4

Vierailija
2/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt molempia, kävin lääkärissä ja ensin lääkäri määräsi Canestenin joka ei auttanut. Säikäytti vaan pahasti, se on sellainen kova se puikko ja se rikkoi minulla limakalvot ja valkovuoto muuttui hieman veriseksi. Lääkäri suositelikin Gyno-Daktarinia koska se emätin puikko on sellainen pehmeä. Se auttoi, oireet parenivat ja kaikki taas kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle gynolle kuulemma moni on allerginen, minä mukaanlukien. Siitä tuli ihan järjetön polttava kutka. Kysyin apteekista onko se yleistä ja kuulemma aika moni valittaa samasta. Canestenille harva on allerginen. Se on tosiaan kova kapseli, mutta kun siihen laittaa rasvaa ympärille, ei satu yhtään. Olen käyttänyt canestenia raskausaikana nyt kerran. Hiiva meni ohi, mutta vasta kolmantena päivänä lääkkeen jälkeen (se kerta-annos) ja luulin ensin ettei tepsinyt -mutta olinkin malttamaton.

Vierailija
4/6 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tuota canestenia käyttää ilman et käy ensikerran kysäsee lääkäriltä? Luin töissä pharmacaa ja siinä sanottiin ettei suositella käytettäväksi raskauden ensimmäisen kolmen kuukauden aikana....yrittänyt ite kovasti syödä hapan juttuja että jos vaikka menis ohi.

Vierailija
5/6 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän väliä se vaivaa ja taas toisina aikoina poissa kauankin. Kysyin lekurilta sitä viimeksi ja se sanoi että jos erittäin kiusallinen, niin canestenia saa ainakin käyttää. Tärkeintä on käyttää lääkettä ilman sitä asetinta.

Minä olen ostanut niitä vaginakapseleita, jotka ovat siis ihan maitohappobakteereita. Ne auttaa, jos ei kovin sitkeästä hiivasta kysymys. Kantsii kokeilla niitä, ja jos ei mee ohi, niin meillä lekuri suositteli canestenia.

Vierailija
6/6 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sallittu. sitä voidetta ainakin saa laittaa. ja ihan ruokavaliolla saa lievemmät kuriin: piimää, viiliä, gefilusta(tms. maitohappobakteereja)... ei hiivaleipää eikä sokeria...