Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämmennyin rannalla uimapukujen takapuolista

Vierailija
18.06.2023 |

En ole muutamiin vuosiin käynyt rannalla ja nyt kun kävin niin mitä ihmettä! Selluliitit tytisten housuosa persvaossa ihmiset patsastelivat. Nuoretkin! Ja vanhemmat! Oman selluliittiperseeni pyrin piilottamaan kokonaan uikkareihin, eik tulisi mieleenkään vetäistä niitä persvakoon ja antaa valkoisen kuoppahanurin loistaa. On tämä joku uusi normaali?

Kommentit (1091)

Vierailija
181/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholmassa koko ranta töynnä välimeren gigoloita ja kyllä on ihana mennä kotiin kokomustan luo kun on nauttinut  nuorista kaunottarista. 

Kyllä on sairas maailma. 

Vierailija
182/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Luoja.Ottakaa pois korkokengät ja näette totuuden. Kasaanlösahtanut läski. 

Voi luoja itelles, karmea tapa puhua muista ihmisistä, sun sydän on kasaan lösähtäny läski.

Kyl nuo korot antaa eri kuvan. 10 cm lisää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko perseen peittävät litistävät takapuolta ja tulee joku vaippavaikutelma...

Sinä ja sun vaippas...

Vierailija
184/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoat jotka näyttävät tuollaisissa hyviltä ovat nuoret naiset.

Sittten kulutetaan 99% ajasta pään ja silmien pyörittelyyn ettei vaan kukaan katso persettä (paitsi tietty porukan komistusmies joka on valittu naisseuraan höhöttämään idioottimaista kesäläppää).

Olet varmaan vanha mies.

Eiku nuori, me vanhemmat miehet vaan nautitaan tilanteesta ja kaikista naisista.

Vierailija
185/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, olisikin suomimuijat tätä vartalotyyppiä... Luulevat varmaan näyttävän tuolta. Ja toki tuokin näyttäisi kuumemmalta 10 kg laihdutettuaan.

Älä vaan väitä että tykkäät !

Vierailija
186/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Luoja.Ottakaa pois korkokengät ja näette totuuden. Kasaanlösahtanut läski. 

Voi luoja itelles, karmea tapa puhua muista ihmisistä, sun sydän on kasaan lösähtäny läski.

Kyl nuo korot antaa eri kuvan. 10 cm lisää. 

Et sitten lukea osaa? Onks sun aivotkin lösähtäny läskiks?

Vierailija
187/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, muoti on muttunut ihan karmean näköiseksi, puistoissakin muidut ottaa arskaa stringibikineissä valtavat muhkuraiset kannikat kohti taivasta. Se muoti on toki vain tekosyy ahdistella muita se suaalisesti, itse hain miestenosastolta bokserimallisen alaosan niin ei oo liian paljas olo. 

Vierailija
188/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naturistirannoilla ei ole näitä ongelmia.

Vierailija
189/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On uusi normi. Valtavat, valkoiset persepuolikkaat paljaana heilutaan. Kangas survotaan vakoon

Se menee sinne survomattakin, koska nykyuikkarimuoti on sellaista, että pakaroita ei piiloon saa jos ei pukeudu burkhaan. Ehkä kokouimapukuja vielä löytyy, jotka peittää enemmänkin, mutta bikineitä ei ellei erikseen lähde netistä etsimään ja tilaamaan.

Joten minunkin valkoiset pakarani vilkkuvat biitsillä.

t. mamma 33v

Täältä löytyy

https://www.cellbes.fi/search?q=bikinin%20alaosa

Liikaa vaadittu näiltä prvoilta, esitellä pitää itsensä,mielummin niin että kaikki kuultaa läpi sitten voi itkeä ja draamailla kun miehet huutelee, ahdistelee ja lääppii😭😭

Ei kai se nyt ahdistelua ja lääppimistä sentään oikeuta jos pukeutuu paljastavasti. Haloo nyt taas!

Ei oikeuta ei, mutta sitä oikein kutsuu, että hei, kattokaas mua enkö olekin magee! Ja katseista seuraa?

Vierailija
190/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä hyvä ja tiukka

perse, mutta en halua sitä esitellä sitä uimarannalla. Mahdollisimman peittävä uimapuku kiitos. Olen tälläinen tylsä nunna. Ja uimisen jälkeen varjoo istumaan ja 50 suojakerroin voide :D

... Joo tiedetään olen tylsä. Minulla ei ole myöskään tatuointeja. Joo olen tylsä :D

Kuulun kanssa niihin, jotka ovat tylsiä. Olen aina ollut. Ja en ymmärrä tuota, että "mennään esittelemään". Ja mennään esiintymään. Mun mielestäni mennään kaikessa rauhassa ottamaan aurinkoa vähän ja uimaan.

Vierailija
191/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä Susanna Penttilää noissa katsoisin. Eikä hän voi olla Suomen ainut hyväkuntoinen viisikymppinen.

M41

Vierailija
192/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alastomuus, hui. Kehtasitte itsekin syntyä alasti, kyllä silloin lääkäriä hävetti katsoa perskannikoitanne.

Minua ei huvita katsella lähes alastomia ihmisiä varsinkin kun valtaosa on rumia .

Yleisellä rannalla pitäisi - niin kuin noin yleensäkin - ottaa vähän huomioon muitakin.

Meitä on paljon sellaisia , jotka toivovat että bikinit, uimapuku ja uimahousut peittäisivät intiimit kehonosat.

Vierailija
193/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alastomuus, hui. Kehtasitte itsekin syntyä alasti, kyllä silloin lääkäriä hävetti katsoa perskannikoitanne.

Syntyessä ei ole lihava selluperse. Vähän voisi jengi miettiä, että onko vartalo siinä kunnossa että voi mennä esittelemään sitä julkisille paikoille.

Minusta kyse ei ole siitä onko läskiä tai selluliittiä näkyvissä vaan siitä missä menee alastomuuden raja, mikä koetaan seksuaaliseksi näyksi. Minusta on aivan hienoa, että myös muhkuraiset naiset uskaltavat olla alastomampi siinä missä "timmitkin". Kääntäen sanoisin, että nuorilla ja hoikilla ei tule olla mitään etuoikeuksia mitä tulee pukeutumiseen.

T. Kanki-Japi

Vierailija
194/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin että naiset kiihottuvat itse siitä kun heillä pakarat paljaana ja edestä tomaatti erottuu.

Näinhän se menee ja tosi kätevää naisilla, kun kiihottuminen ei näy tai jos näkyminen pelottaa, niin käy vaan uimassa. Miehillä stondis rannalla on vähän vaikeampi.

Vierailija
195/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittten kulutetaan 99% ajasta pään ja silmien pyörittelyyn ettei vaan kukaan katso persettä (paitsi tietty porukan komistusmies joka on valittu naisseuraan höhöttämään idioottimaista kesäläppää).

Olet varmaan vanha mies.

Eiku nuori, me vanhemmat miehet vaan nautitaan tilanteesta ja kaikista naisista.<3

Älä yleistä. Me vanhemmat miehet olemme myös nähneet pullasorsia nuorena, mutta ne olivat harvinaisia. Silloin enemmistö oli katseenkestäviä, vaikka ikääkin oli. Ei ikääntyminen tarkoita sitä, että silmäniloksi kelpaa mikä tahansa.

Vierailija
196/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun otsikko "Hämmennyin rannalla uimapukujen takapuolista" osoittaa sen, etteivät suomalaiset osaa enää kirjoittaa. Otsikosta saa sen käsityksen, että uimapuvuissa on takapuolet valmiina.

Miettikää vähän, ennen kuin julkaisette kirjoituksenne - etenkin otsikon - että saako lukija siitä oikean käsityksen. Nyt ei saanut.

Teksti on aivan oikeaa ja hyvää suomea. Ap tarkoittaa, että uimapuvun takapuoli eli se tekstiili on hirveän pieni tilkku. -eri

Vierailija
197/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi ruma vaatemuoti nyt muissakin vaatteissa vallalla...

Se on totta. Mekot on kuin äitiysmekkoja. En halua enää niitä, se aika meni jo. Nythaluaisin mekon jossa on tyyliä, esim. Vyötärö paikallaan. Jokohan ensi kesä muuttais tyylin.

Vierailija
198/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikin mieleeni muisto viime kesältä, jossa pari nuorta oli samaan aikaan uimassa kanssani. Tyttö lillutteli ison uimarenkaan päällä paljaat persposket loistaen. Sen kaveri alkoi työntää sitä uimalelua taaksepäin, eikä nähnyt että olin just siä takana.

Aika härski fiilis, kun käytännössä paljas perse lähestyy naamaa ripeetä vauhtia. Onneksi ehdin alta pois, muuten olis nenä hautautunut jänniin paikkoihin.

Vierailija
199/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin saman ehkä 4-5 kesää sitten. Tänäkesänä vasta yksi rantakäynti. Ei kyllä häiritse paljon yhtään, mutta näin herrahenkilönä tulee välillä vaikeaa katseen kanssa ettei vahingossakaan viestitä katsovansa naisten pyllyjä. Se pää kun pakkaa kääntymään vaistonvaraisesti ja sitä saa itsensä kiinni välillä siitä hetkisen liian pitkästä katseesta. No, ei voi mitään. Luonto toimii siten.

Vierailija
200/1091 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei huvita katsella lähes alastomia ihmisiä varsinkin kun valtaosa on rumia .

Yleisellä rannalla pitäisi - niin kuin noin yleensäkin - ottaa vähän huomioon muitakin.

Meitä on paljon sellaisia , jotka toivovat että bikinit, uimapuku ja uimahousut peittäisivät intiimit kehonosat.

Kyllä. Kävin eilen uimassa ja siinä samalla tuli katseltua ihmisiä. Kyllä ihmislaji on vaan ruma, varsinkin kun vaatteet vähenee. Ja sitten oli näitä perseen esittelijöitä. Huh! Ja kyllä myös oma vartaloni näyttää rumalta, mutta itse sentään tajuan pysyä peittävissä uimapuvuissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi