Minkälainen nainen muuttaa 2vk perheen äidin pois muutosta uuden miehen luo?
Varsinkin, kun kodissa asuu myös lapsia?
Ei siinä ainakaan lapsia ajatella. Eikä heille anneta aikaa sopeutua tilanteeseen. Vaan kiire on päästä saman katon alle, vihdoin. Vaikka heidän suhde on kestänyt jo kauan, on tilanne kuitenkin lapsille uusi. Kun äiti lähti yhteisestä kodista. Nippanappa muuttoauto hävinnyt pihasta, niin isällä on siellä uusi rakkaus.
En ymmärrä. En vaan ymmärrä. Ihan sama, jos kyse vaan aikuisista. Mutta kun asiassa lapsia, niin en todella ymmärrä aikuisten ihmisten itsekkyyttä.
Kommentit (29)
Katotaanpa kauanko niillä on kivaa. Kun lyövät teinit saman katon alle. Saattaa miehen todellinen luonne paljastua...
Onnea sitten vaan nyksälle ja jälkikasvulleen.
Mun entinen tapailumies oli muuttanut oman exänsä rivariin ja lunastanut siitä puolet heti sen naisen aviomiehen muutettua pois. Oli niin hyvä kauppa että kiirettä piti. No se suhde kesti sen pari vuotta, mikä tuon sankarin tuntien on ihan huippusuoritus.
Mikäs pihtari ja vinkuja se siellä ulisee?
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut nainen.
Ja mistä sitä tietää, mitä se mies on sille puhunut? Selittäny asiaa ties miten, että saa heti uuden pyykinpesijän entisen tilalle?
Ei sen lasten isänkään päässä kyllä ainakaan ne lapset etusijalla ole. Itsekäs tyyppi. Tuskin lapset kauan jaksaa sen kanssa asua.
Miksi siis luulet ettei mies pese itse pyykkiä tai että uusi nainen pesisi tämän pyykit?
Muuten sitä mieltä että itsekästä.
Lapsi kertoi, naisen pesevän pyykkiä siellä ja valittavan isälle lapsen nurmikkoisista sukista. Lapsen kanssa ei kuulema paljoa puhu.
Siitä tiedän.
En ymmärrä mitä otsikko tarkoittaa.
Todella itsekkäitä ihmisiä ovat, lasten isä ja tämä uusi nainen.
Tsemppiä vaan lapsillensa.
On sillä omakin koti. Siellä on joka toisen vkon omien lastensa kanssa. Tosin, muutama viikko erilleen muutosta niin on niiden lastensa kanssa siellä mun entisessä kodissa.
Varmaan pian asuvat täysin yhdessä. Kunhan saavat päätettyä kumman lapset joutuu vaihtamaan koulua.