Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämellä: miltä nyt tuntuu KOK tai PS äänestäjä kun oikeistopolitiikka iskee joka suunnasta?

Vierailija
18.06.2023 |

Tuliko yhtään mietittyä mitä oikeasti tarkoittaa kun hallitus alkaa tehdä oikeistolaista politiikkaa?

Osasitko varautua siihen että samaan aikaan kun ruuan ja asumisen hinta nousee asumistukia leikataan, ansiosidonnaista leikataan, toimeentulotuen viemistä väläytellään, sunnuntailisätkin ehkä viedään, lakko-oikeus lähtee jne...?

Kyllä duunarin kannattaisi äänestää SDP tai Vasemmistoa, he ovat puolellamme.

Kommentit (205)

Vierailija
61/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut SDP:n ja Vasemmistoliiton politiikan aktiivinen tukija, mutta nyt täytyy kyllä myöntää että tämän hallituksen suunnitelmat yllättivät minut todella positiivisesti.  Kadun, että olen aiemmin nimitellyt perussuomalaisia, koska nyt näyttää, että he olivat sittenkin oikeassa kaikessa!

Vierailija
62/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me kaikki Kokoomusta ja Persuja äänestäneet tiesimme mitä on tulossa.

Itse olen sitä mieltä, että ME olemme se vastuullinen osa kansasta jotka yrittävät pitää vielä omiemme puolta, ja TE punavihreät kukkahattu tädit ette vaan ymmärrä, että valtiolta loppuu oikeasti rahat jos samalla linjalla jatketaan.

Näin on. Samalla pistää todella paljon vihaksi se, että tuo järjetön velkataakka laitetaan seuraavien sukupolvien murheeksi. Mutta eihän tälläistä saisi sanoa, koska se on naisvihaa. Kritiikki naisia kohtaan on naisvihaa, mutta kritiikki miehiä kohtaan on vain kritiikkiä.

Ja helvetillistä naisvihaa onkin. Ihme, että väistyvät ministerit saivat edes hengittää. Mutta nyt on kusitolppana herra Orpo.

Det att Finland hade en helt okunnig regering med fem arroganta och röda gummor i spetsen som körde ner ekonomin och inte fick något vettigt ogillar majoriteten av finländarna p.g.a. orsakerna ovan, inte könet.

Tää on tää yks palstahullu joka kirjoittelee aina ruotsiksi eri keskusteluihin.

Asiaa hän kirjoittaa på svenska, eli toisella kotimaisella. Hän käyttää puhekieltä jota et vaan kielitaidottomana ymmärrä. Kuten et varamaan montaa muutakaan asiaa. Häpeän puolestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fasismi kukoistaa (kannattaa selvittää, mitä termi oikeasti tarkoittaa) - siitähän sen sivistyneen yhteiskunnan tunnistaa...

Vierailija
64/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut SDP:n ja Vasemmistoliiton politiikan aktiivinen tukija, mutta nyt täytyy kyllä myöntää että tämän hallituksen suunnitelmat yllättivät minut todella positiivisesti.  Kadun, että olen aiemmin nimitellyt perussuomalaisia, koska nyt näyttää, että he olivat sittenkin oikeassa kaikessa!

Viimeinen lause paljastaa ettet ole tutkija. Siitä puuttuu kritiikki.

Olet kuin punakaartin politrukki jonka sanoma menee läpi vain hölmöille. Ehkä kirjoituksesi olikin vain ironiaa.

Vierailija
65/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoilijana ja PS äänestäjänä oln erittäin tyytyväinen että PS sai estettyä jättikorotukset autoilun kustannuksiin mitä muut isot puolueet olisi ajanut.

Repesin! Hauskasti imitoit kusetettua persuäänestäjää. : D

Vierailija
66/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä tuntuu. Tämä on vastuullinen ja rehellinen linja, jossa asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä. Edellinen hallitus teki karmeita päätöksiään avustaja-armeijoiden ja viestintätoimistojen luoman valheellisuuden sumun suojissa.

Vierailija
67/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään huonoa tiedossa. Toki aika näyttää. Olen aina toivonut tätä.

Vierailija
68/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fasismi kukoistaa (kannattaa selvittää, mitä termi oikeasti tarkoittaa) - siitähän sen sivistyneen yhteiskunnan tunnistaa...

Onko sosialistinen epädemokraattien yksipuoluejärjestelmä ja proletariaatin diktatuuri parempi?

Vierailija
69/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä harmittaa tuo junarata, vaikka leikkaukset vaikuttaa negatiivisesti omaan talouteen. Sehän nyt oli tiedossa jo äänestäessä, mutta en tiennyt äänestäväni jonkun miljardien turhantuntuisen ratahankkeen puolesta.

Vierailija
70/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän nyt yritystä trollaukseen!

Vierailija
71/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tämä kuin vihervasemmiston afrikka-suomi.

Vierailija
72/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kyllä monille järkyttävä ajatus että pitäisi elättää itse itsensä.

Hallituksen olisi ensin pitänyt luoda palkanmaksukysyisiä työpaikkoja. Työttömiä on tällä hetkellä 246 100

Avoimia työpaikkoja (kokopäiväinen, kesto yli 12 kk) on 12770.

On täysin mahdotonta, että kaikki työllistyisivät.

Vierailija
73/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä fiilis! Minulle tuli hallitusohjelmassa paljon hyviä uutisia, mm. osakesäästötilin summa nousee, ansiotuloverotus kevenee, autoilun kulut kohtuullistuvat.

Vihdoinkin jotain järkeä politiikkaan, ihanaa!

Vierailija
74/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko on kuin huutaisi persutrolleille, että on ilmaista kaljaa. Tuskin ovat reppanat edes vielä ymmärtäneet, että entiten leikkaukset osuvat omaan laumaan.

Ottaako noin koville 😄😚 hyppää sinäkin voittajien eli ps ja kok kelkkaan niin on helpompi hymyillä eikä tule olemaan niin raskasta elämää seuraavat neljä vuotta 😊 mutta tsemppiä sinne kuitenkin 😄

Vierailija
75/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kertoo valtiosta se, että lakko-oikeutta ja palkankorotuksia rajoitetaan lailla?

Vierailija
76/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan ollut vaihtoehtoja, kun vasemmiston talouspolitiikka oli velaksieläminen kun korot nousee ja Suomen ajaminen pitkällä tähtäimellä sitä kautta huonompaan asemaan.

Vierailija
77/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liikaa EK:n ääntä matkassa AY-liikettä vastaan. Tämä miljardien kärrääminen turkulaisten ikiomaan junaan ja ruotsalaisten alueiden sairaaloihin on myöskin on aika kyseenalaista kellokkaiden kotiseutujen suosimista. Mutta onhan tuossa ohjelmassa hyviäkin asioita.

Vierailija
78/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikko on kuin huutaisi persutrolleille, että on ilmaista kaljaa. Tuskin ovat reppanat edes vielä ymmärtäneet, että entiten leikkaukset osuvat omaan laumaan.

Ottaako noin koville 😄😚 hyppää sinäkin voittajien eli ps ja kok kelkkaan niin on helpompi hymyillä eikä tule olemaan niin raskasta elämää seuraavat neljä vuotta 😊 mutta tsemppiä sinne kuitenkin 😄

Neljä vuotta? 🙄 Kenties, luultavasti ei.

Vierailija
79/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö on oikein, että säästää pitää - ja joo, kyllä pitää- ,mutta yhtään ei kosketa yritysverotukseen tai pääomaverotukseen vaan esimerkiksi suursijoittajien osinkotulot ovat verovapaita? Tai esimerkiksi minun työssäkäyvän keskiluokkaisen verotusta helpotetaan. Kun samaan aikaan kurjistetaan niiden elämää, joille tuet ovat elämisen ehto. Lapsikorotukset pois eli kurjistetaan eniten köyhiä lapsiperheitä? Tämäkö on oikeudenmukaista politiikkaa? Mielestäni ei.

Vierailija
80/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitoutumaton ja hieman vahingoniloinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi