Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämellä: miltä nyt tuntuu KOK tai PS äänestäjä kun oikeistopolitiikka iskee joka suunnasta?

Vierailija
18.06.2023 |

Tuliko yhtään mietittyä mitä oikeasti tarkoittaa kun hallitus alkaa tehdä oikeistolaista politiikkaa?

Osasitko varautua siihen että samaan aikaan kun ruuan ja asumisen hinta nousee asumistukia leikataan, ansiosidonnaista leikataan, toimeentulotuen viemistä väläytellään, sunnuntailisätkin ehkä viedään, lakko-oikeus lähtee jne...?

Kyllä duunarin kannattaisi äänestää SDP tai Vasemmistoa, he ovat puolellamme.

Kommentit (205)

Vierailija
41/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edellisen hallituksen jäseniä ja varsinkin sen pääministeriä voisi asettaa valtakunnanoikeuteen maanpetoksesta?  Ainakin teoriassa voisi ja pitäisikin, sillä he "antoivat" (lue: kavalsivat) valtion varoja avokätisesti ulkomaille ilman kansanäänestystä tai hyäksyntää. 

Vierailija
42/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä tuntuu ja naurattaa itkusi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän riittää. Ihan alkuasukkaissakin. Hyväksikäyttäjiä.https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008444735.html

Vierailija
44/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvältä, Loppuu se yletön valtiolta kuppaaminen.

Varakkaat vasta kuppaavatkin, etkö sitä tiedä?

Voisitko kertoa miten? Tuskin voit.

Verotusta on erittäin helppo kiertää. Ajatellaanpa vaikkapa osinkoja ja vakuuskuoria.

På vilket sätt är dividender skatteflykt? Kan du berätta?

Vierailija
45/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkeli kovana nautin joka hetkestä! Tästä jos vielä paremmaksi menisi, oltaisiin vuoden 1918 alkupuolen tunnelmissa. No, ainahan voi toivoa, kun tuota vasureiden valitusta kuuntelee. Nouskaa kapinaan, punikit! Go on, do it! I dare you.

Vierailija
46/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee, paremmin kuin aikoihin! Suomi on Natossa ja meillä on oikeistolaisin hallitus ikinä!

Suomella on vielä toivoa! Toisin kuin yhteiskuntaamme pesiytyneillä rotilla.

Laki ja järjestys!

Vierailija
47/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me kaikki Kokoomusta ja Persuja äänestäneet tiesimme mitä on tulossa.

Itse olen sitä mieltä, että ME olemme se vastuullinen osa kansasta jotka yrittävät pitää vielä omiemme puolta, ja TE punavihreät kukkahattu tädit ette vaan ymmärrä, että valtiolta loppuu oikeasti rahat jos samalla linjalla jatketaan.

Näin on. Samalla pistää todella paljon vihaksi se, että tuo järjetön velkataakka laitetaan seuraavien sukupolvien murheeksi. Mutta eihän tälläistä saisi sanoa, koska se on naisvihaa. Kritiikki naisia kohtaan on naisvihaa, mutta kritiikki miehiä kohtaan on vain kritiikkiä.

Ja helvetillistä naisvihaa onkin. Ihme, että väistyvät ministerit saivat edes hengittää. Mutta nyt on kusitolppana herra Orpo.

Det att Finland hade en helt okunnig regering med fem arroganta och röda gummor i spetsen som körde ner ekonomin och inte fick något vettigt ogillar majoriteten av finländarna p.g.a. orsakerna ovan, inte könet.

Vierailija
48/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saivat vielä aikaan tasaveroprosentin kaikille tuloille, tulon laadusta riippumatta. Se olisi ainut oikeudenmukainen verotuksen muoto ja pienikin lisähomma kannattaisi tehdä kun jokaisesta lisäeurosta jäisi aina yhtä paljon käteen.

Vierailija
49/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sdp ja vasemmisto ovat ihan yhtä lailla kurjistaneet työssäkäyvien ja köyhien oloa

Nimenomaan. Ns. vihreän siirtymän nimissä energian hinta hinattiin niin korkealle, että se on alkanut kurjistaa jo koko yhteiskuntaa.

Vierailija
50/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

V ELKA ZANNA TUHOSI SUOMEN - YLI 70 MILJARDIA HUKATTIIN! 

Vierailija
51/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän ainakin muutaman julkisenterveydenhuollon työntekijän, jotka itkee tuota ekan sairaslomapäivän juttua. Ovat vähintäänkin puolet työvuoroistaan "sairaana" milloin milläkin syyllä. Nyt alkaa jo tuntumaan jossain se ainainen saikuttelu.

Ps. En todellakaan tykkää tehdä teidänkin duuneja omieni lisäksi, josta te vielä vikisette, että ei ole tehty tarpeeksi hyvin. Olisitte itse olleet töissä ja tehneet ne työnne, niin ei minun tarvitsisi paikkailla teitä teidän työssänne.

Vierailija
52/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole KOK tai PS äänestäjä, mutta parempi että suunnanmuutosta edes yritetään nyt eikä silloin kuin ollaan Ruotsin tilanteessa. Vaikka lieveilmiönä tulisi turhaa kurjistamispolitiikkaa. Toivottavasti ydinvoimaprojektejakin aletaan pian edistää.

Vierailija
53/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran turhaa ulinaa. pikkasen saadaan veroakennusta ja lisää lapsilisää plus lapsivähennys. Mikäli bensa j

a sähkö ei myöskään kallistuu niin pelkkää plussaa han tämä politiikka on. Tätähän haluttiin.

Vierailija
54/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän ainakin muutaman julkisenterveydenhuollon työntekijän, jotka itkee tuota ekan sairaslomapäivän juttua. Ovat vähintäänkin puolet työvuoroistaan "sairaana" milloin milläkin syyllä. Nyt alkaa jo tuntumaan jossain se ainainen saikuttelu.

Ps. En todellakaan tykkää tehdä teidänkin duuneja omieni lisäksi, josta te vielä vikisette, että ei ole tehty tarpeeksi hyvin. Olisitte itse olleet töissä ja tehneet ne työnne, niin ei minun tarvitsisi paikkailla teitä teidän työssänne.

Joo, tolle alalle on pesiytynyt kyllä tosi paljon niitä työn välttelijöitä.

Vierailija
55/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoilijana ja PS äänestäjänä oln erittäin tyytyväinen että PS sai estettyä jättikorotukset autoilun kustannuksiin mitä muut isot puolueet olisi ajanut.

Vierailija
56/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miten noiden äänestäjät kehtaavat katsoa itseään peilistä silmiin.

Emme elätä teitä yhtään enää. Töihin siitä tekin.

Vierailija
57/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi sydämellä tuntuu ihan hyvältä. Suunta on nyt oikea. Äänestin perussuomalaisia.

Vierailija
58/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti olen tyytyväinen ettei tuloverotus kiristy ja ehkä saan ehkä jopa veronkevennyksenkin. Samoin polttoaineveron nousu on luvattu nyt kompensoida. Kela-korvaavuus palautetaan lääkärikuluihin.

Suomen valtio velkaantuu tasaisesti kohti velkahelvettiä. Mutta oikeistopuolue yrittää hoitaa edes velkojen korkojen maksun ilman lisävelan ottamista niitä varten. Ihan kunnioitettavaa vaikka sillä ei ole mitään väliä lopputuloksen kannalta. Köyhimpien puolesta surettaa että Suomi on sosialistien vihreiden ja kepulien piittaamattomuuden takia Argentiinan tiellä.

https://areena.yle.fi/1-64861734

Vierailija
59/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me kaikki Kokoomusta ja Persuja äänestäneet tiesimme mitä on tulossa.

Itse olen sitä mieltä, että ME olemme se vastuullinen osa kansasta jotka yrittävät pitää vielä omiemme puolta, ja TE punavihreät kukkahattu tädit ette vaan ymmärrä, että valtiolta loppuu oikeasti rahat jos samalla linjalla jatketaan.

Näin on. Samalla pistää todella paljon vihaksi se, että tuo järjetön velkataakka laitetaan seuraavien sukupolvien murheeksi. Mutta eihän tälläistä saisi sanoa, koska se on naisvihaa. Kritiikki naisia kohtaan on naisvihaa, mutta kritiikki miehiä kohtaan on vain kritiikkiä.

Ja helvetillistä naisvihaa onkin. Ihme, että väistyvät ministerit saivat edes hengittää. Mutta nyt on kusitolppana herra Orpo.

Det att Finland hade en helt okunnig regering med fem arroganta och röda gummor i spetsen som körde ner ekonomin och inte fick något vettigt ogillar majoriteten av finländarna p.g.a. orsakerna ovan, inte könet.

Tää on tää yks palstahullu joka kirjoittelee aina ruotsiksi eri keskusteluihin.

Vierailija
60/205 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on jo yhtä paljon köyhiä (11-12%) kuin Amerikassa. Valtion rahapula ajaa yhä useampia köyhyyteen. Se oli sosialistien järjettömän velanoton tarkoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän