Käsi sydämellä: miltä nyt tuntuu KOK tai PS äänestäjä kun oikeistopolitiikka iskee joka suunnasta?
Tuliko yhtään mietittyä mitä oikeasti tarkoittaa kun hallitus alkaa tehdä oikeistolaista politiikkaa?
Osasitko varautua siihen että samaan aikaan kun ruuan ja asumisen hinta nousee asumistukia leikataan, ansiosidonnaista leikataan, toimeentulotuen viemistä väläytellään, sunnuntailisätkin ehkä viedään, lakko-oikeus lähtee jne...?
Kyllä duunarin kannattaisi äänestää SDP tai Vasemmistoa, he ovat puolellamme.
Kommentit (205)
Kyllä me kaikki Kokoomusta ja Persuja äänestäneet tiesimme mitä on tulossa.
Itse olen sitä mieltä, että ME olemme se vastuullinen osa kansasta jotka yrittävät pitää vielä omiemme puolta, ja TE punavihreät kukkahattu tädit ette vaan ymmärrä, että valtiolta loppuu oikeasti rahat jos samalla linjalla jatketaan.
Uusi hallitus luo vahvan ja välittävän Suomen.
Tukien saajilta pitääkin leikata,siis työkykyisiltä.Jo näissä keskusteluissa näkee mikä meteli syntyy kun ehdotetaan että pitäisi tarjottu työ ottaa vastaan .Olen todella tyytyväinen.Yksi palkaton päivä ei haittaa kun ei flunssan takia ole nytkään voinut jäädä kotiin kun ei ole tekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvältä, Loppuu se yletön valtiolta kuppaaminen.
Varakkaat vasta kuppaavatkin, etkö sitä tiedä?
Niiltä on turha kysyä.
Kok on aina yrittäjän puolella, ja persut taas on uskonnollinen kultti. Ei niitä järkisyyt kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tukien saajilta pitääkin leikata,siis työkykyisiltä.Jo näissä keskusteluissa näkee mikä meteli syntyy kun ehdotetaan että pitäisi tarjottu työ ottaa vastaan .Olen todella tyytyväinen.Yksi palkaton päivä ei haittaa kun ei flunssan takia ole nytkään voinut jäädä kotiin kun ei ole tekijöitä.
Tässä on taas yksi, joka ei pysty ajattelemaan nenäänsä pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kuppaa valtiolta? Miten?
Suomalaista hyvinvointiyhteiskuntaa hyväksikäyttäjät. Todelliset avun tarvitsijat jotka eivät pysty puoliaan pitämään, kuten sairaat ja vanhukset, ovat häviäjiä silloin kun hyväksikäyttäjät kuluttavat yhteiskunnan varoja. Ollut kyse jopa poliitikoista jotka saavat tukia vaikka eivät asu edes Suomessa tai eivät muuten tarvitse avustuksia, kunhan vaan ahneuksissaan haluavat hyödyntää kun se on niin helppoa. En viitsi laittaa linkkejä koska häviää tänäkin puheenvuoro mutta esimerkkejä on yllin kyllin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kertoa miten? Tuskin voit.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä, että ME olemme se vastuullinen osa kansasta jotka yrittävät pitää vielä omiemme puolta, ja TE punavihreät kukkahattu tädit ette vaan ymmärrä, että valtiolta loppuu oikeasti rahat jos samalla linjalla jatketaan.
Kuinka paljon Turun juna tuo markkoja valtion kassaan?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kyllä monille järkyttävä ajatus että pitäisi elättää itse itsensä.
Erityisesti kenelle "noille"?
Vierailija kirjoitti:
Ihanalta tuntuu. Demukoiden itkua en oikein ymmärrä, halutessaan olisivat voineet mennä hallitukseen kokkareiden ja persujen kanssa, mutta rsistisesti tyrmäsivät samaan hallitukseen menon persujen kanssa. Jos olisivat menneet, olisivat varmaan saaneet joitakin vaatimuksiaan läpi. Turha nyt itkeä.
Miksi nimittelet?
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Samalla pistää todella paljon vihaksi se, että tuo järjetön velkataakka laitetaan seuraavien sukupolvien murheeksi. Mutta eihän tälläistä saisi sanoa, koska se on naisvihaa. Kritiikki naisia kohtaan on naisvihaa, mutta kritiikki miehiä kohtaan on vain kritiikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kertoa miten? Tuskin voit.
Verotusta on erittäin helppo kiertää. Ajatellaanpa vaikkapa osinkoja ja vakuuskuoria.
En elä tukien varassa ja käyn töissä. En saikuttele krapuloissani.
Erityisesti kehitysavusta leikkaaminen tuntui todella hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Samalla pistää todella paljon vihaksi se, että tuo järjetön velkataakka laitetaan seuraavien sukupolvien murheeksi. Mutta eihän tälläistä saisi sanoa, koska se on naisvihaa. Kritiikki naisia kohtaan on naisvihaa, mutta kritiikki miehiä kohtaan on vain kritiikkiä.
Ja helvetillistä naisvihaa onkin. Ihme, että väistyvät ministerit saivat edes hengittää. Mutta nyt on kusitolppana herra Orpo.
Nähtävästi 90-luvusta on jo niin pitkä aika, ettei muisteta, että nyt koulutettu, hyvätuloinen työntekijä tippuu vain korkeammalta ja häntä vain sattuu kovempaa, kun omista toimista riippumattomista syistä ensin viedään mahdollisuus elättää itsensä ja sitten vielä muu toimeentulo. Heikkoja ovat ne, jotka eivät vedä itseään narun jatkoksi.
sdp ja vasemmisto ovat ihan yhtä lailla kurjistaneet työssäkäyvien ja köyhien oloa
Vierailija kirjoitti:
ovat jo päättäneet etteivät töihin mene ja nyt alkaa iskemään paniikki.
Ihanalta tuntuu. Demukoiden itkua en oikein ymmärrä, halutessaan olisivat voineet mennä hallitukseen kokkareiden ja persujen kanssa, mutta rsistisesti tyrmäsivät samaan hallitukseen menon persujen kanssa. Jos olisivat menneet, olisivat varmaan saaneet joitakin vaatimuksiaan läpi. Turha nyt itkeä.