Mikä sun suurin murhe on tällä hetkellä
Kommentit (55)
Työttömyys ja rahaongelmat käytännön tasolla. Muut huolet ovat sitten enämmän tunnetasolla ja elämän mielekkyyden tasolla vaikuttavia.
Tuhlasin eilen liikaa. Ostan vaatteita hyvin harvoin, mutta nyt lähti käsistä. Ja tuntui, että piti ostaa kaikkia kerralla: housuja (3 kpl), paitoja (4 kpl), rintsikoita (2 kpl), alushousuja (9 kpl). No jospa ei vuoteen tarttis ostaa uutta. Ja päätin äsken, että yritän korjata parit vanhat housut.
Kerroin sen täällä, mutta mode poisti aloitukseni. Itken, kun en saa edes anonyyminä puhua pahimpia onnettomuuksiani.
Viimeisilläni raskaana ja ongelma anopin kanssa. Kävin pari kuukautta sitten pikaisella visiitillä anopin luona ja sain osakseni rankkaa syyllistämistä ja suoranaista manipulointia siitä, että anoppi ei jaksa siivota kotiaan. Olen ehdottanut useasti kunnallista palveluiden kartoitusta, jos kerran tilanne on noin huono tai ostettu apu. Minulla ei ole voimia hoitaa toisen ihmisen taloutta.
Miehen kanssa asiasta puhuttu useasti ja mies kehottaa olemaan välittämättä. Nyt tänään sain kuulla, että anoppi oli kertonut miehelleni, että oli käynyt tyttärensä luona kylässä ja samalla pessyt siellä lattiat jokaisesta huoneesta ja ihan vapaaehtoisesti 😲. Näitä vastaavia käy tyttären luona kylässä ja tarjoutuu siivoamaan tapahtuu kuulemma useamman kerran kuukaudessa.
SIS MITÄ WTF!? Mitä tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Peniksen infektio, en pysty edes kävelemään normaalisti.
Saati sitten astumaan.
Inhoan työtäni niin paljon, että se vaikuttaa jo merkittävästi töistä suoriutumiseen.
Yksi suurimmista: asiakkaiden pelko. Myynti ollut tänä vuonna todella huonoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saati sitten astumaan.
Seksi ei onnistuisi muuten kuin antamalla naiselle suuseksiä. Penis on täysin käyttökiellossa ennen kuin rikki mennyt iho on 100% parantunut. Tällaista vaivaa ei toivoisi edes pahimmalle vihamiehelle.
Atrian einessalaatti. Majoneesi-palmuöljy pohjainen sössö sulaa lautaselle ennenkuin ehdin saada makkarat grillistä. Ens kerralla teen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saati sitten astumaan.
Seksi ei onnistuisi muuten kuin antamalla naiselle suuseksiä. Penis on täysin käyttökiellossa ennen kuin rikki mennyt iho on 100% parantunut. Tällaista vaivaa ei toivoisi edes pahimmalle vihamiehelle.
Mulla tulehtu esinahka tossa silleen ettei sitä saanut vedettyä terskan taakse erektiossa.