Mikä sun suurin murhe on tällä hetkellä
Kommentit (55)
Uuden hallituksen toimet, vaikkei ne omalle kohdalle osukaan. Vielä.
Ajasta pudonnut äitini ja vähemmän ajasta pudonnut isäni tulee juhannukseksi meille🥴
Kylmä vesi.
Poika lämmitti saunan, mutta ei lämmittänyt vettä.
Meillä siis lämmitetään näin kesällä käyttövesi vain saunomisen ajaksi. Toki sitä riittää sen jälkeenkin sen, minkä riittää. Mutta kyllä se seuraavaan iltaan mennessä aina jäähtyy liian kylmäksi. Laitoin nyt sitten veden lämpenemään, mutta poika saa saunoa kylmällä vedellä.
Tyttären mielenterveysongelmat. Joutui eilen psykiatriselle osastolle. Oli ollut itsetuhoisia ajatuksia. Huoli on kova.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen parantumaton syöpä.
Voi ei, voimia teille!
En osaa päättää, ostanko seuraavaksi uuden e-mersun, vai 5-sarjan bemarin vai Audi A6:n. Nykyinen bemuni on jo 3-vuotias, niin alkaa olemaan aika vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen parantumaton syöpä.
Voi ei, voimia teille!
Kiitos
Mun naamassa on ihottumaa ja olen jo onnistunut tuhlaamaan mun lomarahat.
"Täällä Pohjantähden alla
murheita on laulajalla
täällä kuu kumottava
on myös alakuloinen."
Hallituksen suunnitelmat, koska voi toteutuessaan osua elämääni ja muidenkin samassa tilanteessa olevaan.
Monenlaisia murheita on: terveys reistaa, rahahuolia, työttömyyttä... tuntuu tämä elämä aivan lohduttomalta ja näköalattomalta.
Uuden hallituksen ideologiset päätökset, jotka koskettavat meitä vajaakuntoisia lähellä eläkeikää olevia. Siis ei vielä eläkkeläinen, joilta ääniä ropisee mm. Kokoomukselle, toistaiseksi.
Uuden hallituksen ideologiset päätökset, jotka koskettavat meitä vajaakuntoisia lähellä eläkeikää olevia. Siis ei vielä eläkkeläinen, joilta ääniä ropisee mm. Kokoomukselle, toistaiseksi.
Toivottavasti et ole ihan yksin asian kanssa.
Jos olet, niin pyydä jostain tukea. Auttavat puhelimet, Finfami.
Ukrainan sotaa ja venäläisten pahuutta suren.