Joko olette lukeneet tämän vuoden Finlandia-voittajan?
Minua Harry Salmenniemen ensimmäinen romaani odottaa nyt hyllyssä. Jännittää tarttua, odotukset ovat niin suuret. Mutta tiedän jo, että tulee saamaan Finlandian.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, en ole kuullutkaan tuosta. Olen kuullut vain kerran kun Salmeniemi luki jossain omia runojaan. Kiinnostavaa.
Kannattaa varata kirjastosta ennen kuin finaldiapalkinto kasvattaa jonot tuhansiin.
En lue nykykirjallisuutta, aivan turhanpäiväistä.
Vierailija kirjoitti:
Joku vodkanjuontikisako?
Sepä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, en ole kuullutkaan tuosta. Olen kuullut vain kerran kun Salmeniemi luki jossain omia runojaan. Kiinnostavaa.
Kannattaa varata kirjastosta ennen kuin finaldiapalkinto kasvattaa jonot tuhansiin.
Kirjapalvelun tilaajana ei tarvitse jonotella, pääsee heti lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luet?
Varjotajunta on kumma nimi? En tajua, enkö tiedä pitäisikökään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjapalvelun tilaajana ei tarvitse jonotella, pääsee heti lukemaan.
Mikä on Kirjapalvelu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luet?
Klassikoita tai tietokirjallisuutta
Vierailija kirjoitti:
Mites Krysa?
Mikä Krysa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luet?
Suosittele jotakin hyvää klassikkoa niin minä suosittelen sinulle erinomaista nykykirjaa.
Viihteellisyys on unohdettu.
Yritetään olla liian realistisia ja tieteellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luet?
Suosittele jotakin hyvää klassikkoa niin minä suosittelen sinulle erinomaista nykykirjaa.
Ei kiinnosta, en kuitenkaan lukisi sitä. Se on nimenomaan nykykirjallisuuden ongelma, ihan mahdoton ajatus että kykenisit suosittelemaan jollekin anonyymille kirjaa josta hän edes teoriassa voisi olla kiinnostunut.
ei oo enää havukoita jane kirjoitti:
Viihteellisyys on unohdettu.
Yritetään olla liian realistisia ja tieteellisiä.
Minä viihdyn ja nauran kovasti nykykirjallisuuden parissa. Mikä sinua viihdyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luet?
Ei kiinnosta, en kuitenkaan lukisi sitä. Se on nimenomaan nykykirjallisuuden ongelma, ihan mahdoton ajatus että kykenisit suosittelemaan jollekin anonyymille kirjaa josta hän edes teoriassa voisi olla kiinnostunut.
Jos nimeät klassikon, niin nykykirjallisuus voi ilmaantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites Krysa?
Mikä Krysa?
Viime syksyn F ehdokas.
En. Se valitaan vasta marraskuun lopussa.
En ole tainnut lukea yhtään Finalndia-voittajateosta, vaikka suhteellisen paljon olenkin lukenut kirjoja. Pitäisi ottaa haaste lukea edes 10 niistä.