Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää sukulaistytön toiminta

Vierailija
17.06.2023 |

Hän on serkkuni, ja emme hänen kanssa ole ollut tekemisissä koko suku.
Hän oli hakenut vanhasta mummolastamme arvolipaston, kun hänen biologiset vanhemmat oli sen hänelle ilmeisesti luvanneet.
Oli ollut nyt mukamas käymässä vanhempiensa luona, vaikka ei pidä yhteyttä näihin.
Tasan tarkkaan lipasto olisi kuulunut minulle tai muille serkulle, koska me tuolla mummolassa ollaan leikitty.
Hän ei ole siellä kun joskus käynyt ja lisäksi on viettänyt osan lapsuudesta jossain sijaisperheessä. Viekööt niiden sijais/adoptio vanhempien tavaroita.

Ilmoitin sitten, että hänellä ei ole lapsineen mitään asiaa meidän sukujuhliin. Nyt hän ruikuttaa vaikeaa lapsuutta, ja sitä että hänellä ei ole helppoa, kun ei ole tuntenut sukujaan, ja hän halusi edes jotakin konkreettista.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöstä se on. Nopeet hakee tavarat.

Vierailija
2/34 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänks huisi juttu hei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänen olla rauhassa!

Vierailija
4/34 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon kuten tuo sukulaistyttö. En myöskään tunne mun sukulaisia (eipäs heitä oo kiinnostanut pitää yhteyttä) ja olen osan lapsuudestani ollut lastenkodissa ja sijaisperheessä.

Nämä biologiset sivut on jostain syystä minulle erityisen katkeria siitä, että biologiset vanhempani on pitäneet puolensa kun perintöä on jaettu ja että hui kauhistus, tulen ehkä perimään jotain.

5/34 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä niin empaattinen oloinen ihminen tai sitten et.

Vierailija
6/34 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kodissani on jo liikaa tavaraa, joten saavat muut sisarukset ottaa kaiken sitten kun aika kahdeksankymppisistä vanhemmista jättää. Tosin heilläkin taitaa olla sama tilanne. Onhan siellä arvotavaraa, mutta kun kaikki lapset ovat jo hankkineet omansa ja vähän liikaakin.

Vierailija
7/34 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm... onneksi mä en havittele yhtään mitään isovanhempieni jäämistöistä. En jaksaisi ikinä mitään perintöriitoja. Jos jotain hyödyllistä satun saamaan niin kiva, mutta en odota myöskään saavani yhtään mitään. Rakkaimmat muistot on jäänyt ikuisesti sydämeen.

Vierailija
8/34 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä joku tekee jollain lipastolla?

Vierailija
9/34 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole jäljellä kun äidin kämppä.ja omaisuus josta hän jo nyt jakaa meille lapsille ja sovussa ollaan puhuttu mitä kukin haluaisi. Asuntoa ei kukaan ja haluamaani pöytää ei siskot halua. Minä taas en muita kalusteita. Jne. Kauhistus ois joku mummola jossa eri sukulaisilla saatavia ja haluja . Kahden isovanhemman jäljiltä kun seurannut sukukiistoja ni hohhoi. Äitikään ei lämmöllä muistele noita jakamisia.

Vierailija
10/34 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä luulet? Hän myy sen tori.fissä.

Laitoin viestiä myös että tuo on lipasto, joissa meillä muilla on rakkaita muistoja, joten se ei ole tarkoitettu jälleenmyyntiin. Ap

Vierailija
11/34 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin et lipasto joutuin takas tai tulee rikosilmoitus varkaudesta 👍🏻

Vierailija
12/34 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä joku tekee jollain lipastolla?[/quote

Aattele....miten kaikilla ei ole samanlainen maku ja samankokoinen koti ja samanlaiset tarpeet. Miten joku voikaan haluta jotain mitä et ymmärrä. Mulla on isäni jäämistöstä emännänkaappi ja kaveriksi haluan puhelinkeskuspöydän hänen lapsuuskodistaan.

Niin ihmeellistä kun se susta ehkä onkin.

Vierailija
13/34 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipasto johon liittyy rakkaita muistoja? :D

Taidat olla suurta ikäluokkaa.

Vierailija
14/34 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä joku tekee jollain lipastolla?[/quote

Aattele....miten kaikilla ei ole samanlainen maku ja samankokoinen koti ja samanlaiset tarpeet. Miten joku voikaan haluta jotain mitä et ymmärrä. Mulla on isäni jäämistöstä emännänkaappi ja kaveriksi haluan puhelinkeskuspöydän hänen lapsuuskodistaan.

Niin ihmeellistä kun se susta ehkä onkin.

Miksi et hanki itse omia huonekalujasi?

Vierailija
15/34 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyseessä on arvo lipasto. Antiikkia. Hän myy sen. Se siinä ketuttaakin. Ap

Menkööt sontasittiäinen lapsineen muualle. Ap

Vierailija
16/34 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet trolli. Muussa tapauksessa olet ihan hirveä ihminen. Mene itseesi.

Vierailija
17/34 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä luulet? Hän myy sen tori.fissä.

Laitoin viestiä myös että tuo on lipasto, joissa meillä muilla on rakkaita muistoja, joten se ei ole tarkoitettu jälleenmyyntiin. Ap

kirjoitat että meillä muillakin on rakkaita muistoja lipastosta. ajattelitko moottorisahalla jakaa lipaston osiin että jokainen saisi muistoesineen mummolasta.

Vierailija
18/34 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä ihminen. Ties millainen lapsuus ollut ja sinä ja vanhempasi ette ole välittäneet, vaan olette hylänneet tuon serkun.

Onneks hällä on omat lapset ja sijaisvanhemmat!!

Vierailija
19/34 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyseessä on arvo lipasto. Antiikkia. Hän myy sen. Se siinä ketuttaakin. Ap

Menkööt sontasittiäinen lapsineen muualle. Ap

Voinet tarjoutua ostamaan lipaston serkkutytöltäsi. Kaikki ovat sitten tyytyväisiä.

Vierailija
20/34 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut että ne ketkä varailee tavaroita ja ne ketkä oikeasti vaivautuu hakemaan ne on kaksi eri ihmistyyppiä. Usein riita saadaan aikaan myös "arvotavaroista" joiden rahallinen arvo todellisuudessa vähäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä