Deitti mies hiljeni kun sai seksiä
Ehdimme nähdä kaksi kertaa, vaikutti potentiaaliselta poikaystävämateriaalina mutta ainoa miinus oli että koitti saada molempina iltoina luokseen käymään lopuksi. Se onnistui nyt toisilla deiteillä ja sen jälkeen mies on alkanut vastailemaan hitaammin. Tällä hetkellä hiljentynyt ja ei näy whatsappissa, tulee olo onko tämä nyt se kuuluisa ghostaus mikä on tulossa. MIten tämä aina vaan toistuu ja tuntuu että onko tuolla enään kunnollisia miehiä ollenkaan? Miten aina törmään näihin samanlaisiin tapauksiin?
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Näinhän ne aina tekee, ei mitään väliä oletko tuntenut parivuotta vai pari viikkoa, tärkeintä että saa sydämmen rikki ja seksiä.
Miehen sydämeen ei mahdu kahta ämmää ( mm ). Tämän opin äidinkielen tunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän ne aina tekee, ei mitään väliä oletko tuntenut parivuotta vai pari viikkoa, tärkeintä että saa sydämmen rikki ja seksiä.
Miehen sydämeen ei mahdu kahta ämmää ( mm ). Tämän opin äidinkielen tunnilla.
Siis sydänmeen.
Seksi ei selvästikään ollut miellyttävää tai sitten möläytit jotain suuria rakkaudentunnustuksia joka ajoi pois. Miksi muuten muka kadottaisiin yhden seksikerran jälkeen, eihän se ole loogista että "sai mitä halusi", jos seksi on hyvää niin sitä haluttaisiin tietenkin lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hyppäät heti sänkyyn?
Olisihan aika ikäväö tapailla kuukausitolkulla ja sitten tulla dumpatuksi heti seksin jälkeen. Siinä voisi olla jo vaikka kiintynyt mieheen.
Ikävää tapailla ilman seksiä
Törkeä mies. Oma analyysi on aika raaka, mutta näin käy usein, jotemn älä ap välitä, vaan jatka reippaasti eteenpäin: mies ei aikonutkaan jatkaa, mutta halusi seksiä ja siksi näki toisen kerran. Minua kohdeltu samoin pari kertaa.
Vaikka mä vonkaan niin pidän kyllä melkoisen huonona merkkinä, jos nainen heti antaa. Mies luultavasti pitää sua huonona naisena
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei selvästikään ollut miellyttävää tai sitten möläytit jotain suuria rakkaudentunnustuksia joka ajoi pois. Miksi muuten muka kadottaisiin yhden seksikerran jälkeen, eihän se ole loogista että "sai mitä halusi", jos seksi on hyvää niin sitä haluttaisiin tietenkin lisää.
Tämä. Silloin kun mies nauttii seksistä naisen kanssa, niin kyllä se mies haluaa tällaista naista tavata toistuvasti.
AP lienee vain ihan surkea pano.
Siirry Serbian Tinderiin. Suhde vakiintuu melko nopeasti. Mahdollinen raskaus nähdään hyvänä asiana.
89 päivää saa olla ilman viisumia. Maa hakee EU:seen vuonna 2025. Rome2Riosta Varsovasta lähteviä busseja. RyanAir lentää Puolaan.
Sovi nyyttäri treffit jonne kumpikin tuo jotain. Poistu tyhjin käsin saapuvan luota.
Miehiä ei kannata ottaa vakavasti,niihin ei kannata ihastua, eikä varsinkaan rakastua. Miehen kanssa suhteeseen kannattaa alkaa vain,jos miehestä hyötyy,ja aina enemmän,kuin mitä itse annat ( huomio,seksi yms). Nainen on onnellisempi ja terveempi sinkkuna,parisuhde miehen kanssa vain rasite, siksi siihen ei tunteita kannata sekottaa ja kannattaa hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Sen kerran kun erehdyn harrastamaan seksiä jonkun miehen kanssa, niin muuta ei olekaan enää tiedossa. Jos haluan tehdä muutakin, niin heti tulee oharit. No en tarvitse nyt seksiä eikä kiinnosta kokeilla kymmeniä miehiä, että joko nyt lupaukset pitäisivät. En enää deittaile. Ja ei, nämä eivät olleet mitään top ten kalsarikirurgeja, vaan epävarmoja miehiä, jotka kaadoilla pönkittävät huonoa itsetuntoaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei kannata ottaa vakavasti,niihin ei kannata ihastua, eikä varsinkaan rakastua. Miehen kanssa suhteeseen kannattaa alkaa vain,jos miehestä hyötyy,ja aina enemmän,kuin mitä itse annat ( huomio,seksi yms). Nainen on onnellisempi ja terveempi sinkkuna,parisuhde miehen kanssa vain rasite, siksi siihen ei tunteita kannata sekottaa ja kannattaa hyötyä.
Noin se juuri on. Työ, harrastukset, ystävät, perhe, omat kunnianhimot ja kiinnostuksen kohteet - niiden ympärille naisen kannattaa rakentaa elämänsä. Mies otetaan joskus hetkeksi hauskanpitoon, jos siltä sattuu tuntumaan. Kiintyä niihin peeveleihin ei todellakaan kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kerran kun erehdyn harrastamaan seksiä jonkun miehen kanssa, niin muuta ei olekaan enää tiedossa. Jos haluan tehdä muutakin, niin heti tulee oharit. No en tarvitse nyt seksiä eikä kiinnosta kokeilla kymmeniä miehiä, että joko nyt lupaukset pitäisivät. En enää deittaile. Ja ei, nämä eivät olleet mitään top ten kalsarikirurgeja, vaan epävarmoja miehiä, jotka kaadoilla pönkittävät huonoa itsetuntoaan.
Ei kiinnosta. Jos ne miehet olisivat halunneet viettää kanssasi enemmän aikaa, he varmasti olisivat niin tehneet.
Koita tehdä itsestäsi sellainen, että joku viihtyisi seurassasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin se juuri on. Työ, harrastukset, ystävät, perhe, omat kunnianhimot ja kiinnostuksen kohteet - niiden ympärille naisen kannattaa rakentaa elämänsä. Mies otetaan joskus hetkeksi hauskanpitoon, jos siltä sattuu tuntumaan. Kiintyä niihin peeveleihin ei todellakaan kannata.
Samaa mieltä. Ihmiset valittavat nykypäivän fwb kulttuurista, mutta mun mielestä fwb on nimenomaan se kaikkein paras suhdemuoto. Ei sitoumuksia, vain seksiä.
Matthew25V kirjoitti:
No näin miehenä voin sanoa että jos nainen noin helposti piparia jakaa niin ei minua kyllä mikään vakava seurustelu hänen kaltaisensa kanssaan kiinnosta. Toki voin jättää kyseisen naisen roikkumaan ja joskus käydä polkemassa jos nainen edelleen antaa mutta parisuhdetta teidän välille ei synny. Tarkoitukseni ei ole pahoittaa kenenkään mieltä, kerron vain miehen näkökulman asiaan.
Jos patukkaa suorastaan tyrkytetään jo toisilla treffeillä (ei kai kukaan nyt sentään ekoilla treffeillä herra varjelkoon!), niin noin huolimatonta housuistaan olevaa kannattaa kaikkien karttaa. Ei ole moraali kohdillaan, kun kukkakeppiä pitää survoa joka penkkiin, rautakankea yrittää routaiseen maahan, lippua yrittää tankoon, vaikka tuuli olisi navakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa naisista on niin rasittavia tai ärsyttäviä persoonaltaan, että joku museoreissu näiden kanssa 4 tunnin ajan tuntuu lähinnä kidutukselta.
Näillä voi silti olla sellainen kroppa, että se mies silti panemiseen on halukas tämän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ihmiset valittavat nykypäivän fwb kulttuurista, mutta mun mielestä fwb on nimenomaan se kaikkein paras suhdemuoto. Ei sitoumuksia, vain seksiä.
Mä en kyllä kaipaa siihen edes ystävyyttä. Ystävät ystävinä, seksi seksinä.
Vierailija kirjoitti:
Matthew25V kirjoitti:
No näin miehenä voin sanoa että jos nainen noin helposti piparia jakaa niin ei minua kyllä mikään vakava seurustelu hänen kaltaisensa kanssaan kiinnosta. Toki voin jättää kyseisen naisen roikkumaan ja joskus käydä polkemassa jos nainen edelleen antaa mutta parisuhdetta teidän välille ei synny. Tarkoitukseni ei ole pahoittaa kenenkään mieltä, kerron vain miehen näkökulman asiaan.
Jos patukkaa suorastaan tyrkytetään jo toisilla treffeillä (ei kai kukaan nyt sentään ekoilla treffeillä herra varjelkoon!), niin noin huolimatonta housuistaan olevaa kannattaa kaikkien karttaa. Ei ole moraali kohdillaan, kun kukkakeppiä pitää survoa joka penkkiin, rautakankea yrittää routaiseen maahan, lippua yrittää tankoon, vaikka tuuli olisi navakka.
He ovat vain hetken huvia. Pariutuminen tapahtuu ihan muiden miesten kanssa, ei minkään kyläpyörien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä kaipaa siihen edes ystävyyttä. Ystävät ystävinä, seksi seksinä.
Ok, makunsa kullakin. Mulle fwb on ehdottomasti paras suhdemuoto: käydään välillä vakiopanon kanssa kavereina myös esim. kahvilla, museossa tai jossain näyttelyssä ennen kuin mennään toisen luokse harrastamaan seksiä.
Ei tainnut tykätä teidän seksistä. Jos olisit hyvä sängyssä niin aivan varmasti vielä pari kertaa tulis kyntämään kerran noin helpolla lohkeaa.