Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti mies hiljeni kun sai seksiä

Vierailija
17.06.2023 |

Ehdimme nähdä kaksi kertaa, vaikutti potentiaaliselta poikaystävämateriaalina mutta ainoa miinus oli että koitti saada molempina iltoina luokseen käymään lopuksi. Se onnistui nyt toisilla deiteillä ja sen jälkeen mies on alkanut vastailemaan hitaammin. Tällä hetkellä hiljentynyt ja ei näy whatsappissa, tulee olo onko tämä nyt se kuuluisa ghostaus mikä on tulossa. MIten tämä aina vaan toistuu ja tuntuu että onko tuolla enään kunnollisia miehiä ollenkaan? Miten aina törmään näihin samanlaisiin tapauksiin?

Kommentit (206)

Vierailija
61/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matthew25V kirjoitti:

No näin miehenä voin sanoa että jos nainen noin helposti piparia jakaa niin ei minua kyllä mikään vakava seurustelu hänen kaltaisensa kanssaan kiinnosta. Toki voin jättää kyseisen naisen roikkumaan ja joskus käydä polkemassa jos nainen edelleen antaa mutta parisuhdetta teidän välille ei synny. Tarkoitukseni ei ole pahoittaa kenenkään mieltä, kerron vain miehen näkökulman asiaan.

Jakaa? Antaa? Tosi outo näkemys seksistä. Oikeassa, hyvässä seksissä molemmat saa ja antaa.

Vierailija
62/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys on joko ihan tylsästi vaan se, että teillä ei synkannut tarpeeksi eikä sitä miestä vaan kiinnosta enempää, saattoi lässähtää orastanut kiinnostus kun huomasi ettei tunnukaan hyvältä tms. Eli ei ole sitä kuuluisaa kemiaa fyysisellä tasolla sitten kuitenkaan. Tämä lienee yleisin selitys kun käy noin, että nainen tai mies haluaa lopettaa jutun seksin jälkeen (ainakin itselläni on käynyt miesten kanssa noin, samoin miehillä on käynyt minun kanssani noin).

Toinen, palstalla suosittu selitys on sitten tuo, että törmäsit ns. nettimieheen, eli olisi pitänyt pihtailla ja laskeskella milloin voi mennä sänkyyn, jotta sinut voisi "ottaa vakavasti". Tässä vaihtoehdossa voit sitten itse miettiä, haluaisitko tuollaisen miehen? Monikaan nainen ei haluaisi. 

Oma kaveripiirini on täynnä pariskuntia jotka ovat menneet joko heti ensitreffeillä tai pian sen jälkeen sänkyyn, ei siinä mitään ihmeellistä oikeasti ole, vaikka netissä tuollaisia juttuja jauhetaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä miesten pelit ovat niin käsittämättömiä.

Minua ei kiinnosta miehet muuten kuin seksin merkeissä. Kerron tämän avoimesti Tinder-profiilissani ja silti kaikki miehet jotka vakuuttavat, etteivät halua enempää, ovat heti vinkumassa oikeaa parisuhdetta. Sitten toisaalta niitä naisia, jotka etsivät vakituista parisuhdetta, hyödynnetään pelkkään seksiin. Mikä järki?

Vierailija
64/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50vuotias ja minulla on haluni. En ala pelleillä vaan jos miehen kanssa kemiat kohtaavat niin seksiä on jo toisilla treffeillä. Mikäli tämä tekee minusta kelvottoman vaimoehdokkaan, niin tunkekoot kaksinaismoralisminsa sinne missä pippuri kasvaa.

Näin 40 vuotiaana naisena komppaan täältä :)

Jos mies on kiinnostava, niin toisilla treffeillä hyppään jo mielelläni sänkyyn.

Ja jos nyt sitten käy niin että mies katoaa seksin jälkeen eikä hänestä enää kuulu, niin kadotkoon. Minulla on oma elämä ja parempaakin tekemistä kuin itkeä jonkun miehen perään.

Vierailija
65/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matthew25V kirjoitti:

No näin miehenä voin sanoa että jos nainen noin helposti piparia jakaa niin ei minua kyllä mikään vakava seurustelu hänen kaltaisensa kanssaan kiinnosta. Toki voin jättää kyseisen naisen roikkumaan ja joskus käydä polkemassa jos nainen edelleen antaa mutta parisuhdetta teidän välille ei synny. Tarkoitukseni ei ole pahoittaa kenenkään mieltä, kerron vain miehen näkökulman asiaan.

Jakaa? Antaa? Tosi outo näkemys seksistä. Oikeassa, hyvässä seksissä molemmat saa ja antaa.

Ihmiset on erilaisia. Osa miehistä on sellaisia, että nainen on niille lähinnä hyödyke jonka raamit on määritelty tarkkaan miten pitää olla ja käyttäytyä, eli ei ole sellaista tunne-elämää kun taas monilla muilla miehillä, eli valitsevat sen mukaan kenen kanssa tuntuu hyvältä olla. 

Vierailija
66/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matthew25V kirjoitti:

Näinpä. Seksiäharrastamattomien miesten näkemykset seksistä ovat kummallisia. Toisaalta, siitä löytyy syy-seuraus-suhde.

Vierailija
67/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin aikoinaan  3kuukautta ennenkuin teimme mitään seksuaalista. En kuitenkaan  enää ollut neitsyt ja siksi oli karmea ylläri se,ettei mies hallinnut  yhtään minkäänsortin esileikkejä vaan puristeltuaan hetken toista rintaa kuin vinkulelua koetti kavuta päälle. Panimme vain kolmasti ja joka kerta samalla surkuhupaisalla kaavalla: mies pussasi kaulaa,puristi tissiä ja koetti kiivetä päälle, minä työnsin  pois ja pyytelin että hierotko kulta tuolta ja siveletkö sieltä. Mies ärtyi, minä ärsyynnyin. 

3 he vetin kuukautta meni hukkaan kun suhde ei sitten seksin kannalta  toiminutkaan! :(

Vierailija
68/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta miehet muuten kuin seksin merkeissä. Kerron tämän avoimesti Tinder-profiilissani ja silti kaikki miehet jotka vakuuttavat, etteivät halua enempää, ovat heti vinkumassa oikeaa parisuhdetta. Sitten toisaalta niitä naisia, jotka etsivät vakituista parisuhdetta, hyödynnetään pelkkään seksiin. Mikä järki?

Tyypillistä miesten logiikkaa. Omassa tapauksessa vedän puoleeni pahimmat rattopojat, näin se vaan on aina ollut :|

Vierailija
69/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matthew25V kirjoitti:

Näinpä. Seksiäharrastamattomien miesten näkemykset seksistä ovat kummallisia. Toisaalta, siitä löytyy syy-seuraus-suhde.

Kyllä tuollaisilla voi olla ihan normaali seksielämä, ei kai se seksielämään sinänsä liity millaiset ajatukset jollain on. Mutta ei tietenkään mikään hyvä mies ole, itse kertoo sen tuossa. Tai ylipäätään ihmisenä mitenkään hyvä tyyppi, en jaksaisi edes kaveripiirissä tuon tyyppisiä.

Vierailija
70/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit ehkä liian huono sängyssä.

Vierailija
71/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matthew25V kirjoitti:

Miksikäs se asetelma on aina niin että nainen antaa?

Olen nainen ja koeseksiä en jää odottamaan kahta kuukautta mieheltä, voihan olla ihan susi joten miksi käyttää aikaa liikaa moiseen.

Parempi se on testata pian. Ja jos mies on noinkin vanhanaikainen kuten sinä että ajattelee että heti piparia antava nainen ei kelpaa muuhun, niin ilman kyllä jäät varmasti lopulta kokonaan.

Ei se seksi ole mikään miehen etuus, vaan kyllä ihan naisetkin sitä seksiä saattaa heti haluta, monestakin syystä.

Vierailija
72/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on joku pakkomielle koko ajan koettaa osoittaa naiselle, että sen naisen haluilla ei ole niin väliä - mues haluaa periaatteen vuoksi aina juuri jotain muuta.

Rasittavia vänkääjiä. Saavat pitää tunkkinsa.

🤷

Vierailija
73/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitys on joko ihan tylsästi vaan se, että teillä ei synkannut tarpeeksi eikä sitä miestä vaan kiinnosta enempää, saattoi lässähtää orastanut kiinnostus kun huomasi ettei tunnukaan hyvältä tms. Eli ei ole sitä kuuluisaa kemiaa fyysisellä tasolla sitten kuitenkaan. Tämä lienee yleisin selitys kun käy noin, että nainen tai mies haluaa lopettaa jutun seksin jälkeen (ainakin itselläni on käynyt miesten kanssa noin, samoin miehillä on käynyt minun kanssani noin).

Toinen, palstalla suosittu selitys on sitten tuo, että törmäsit ns. nettimieheen, eli olisi pitänyt pihtailla ja laskeskella milloin voi mennä sänkyyn, jotta sinut voisi "ottaa vakavasti". Tässä vaihtoehdossa voit sitten itse miettiä, haluaisitko tuollaisen miehen? Monikaan nainen ei haluaisi. 

Oma kaveripiirini on täynnä pariskuntia jotka ovat menneet joko heti ensitreffeillä tai pian sen jälkeen sänkyyn, ei siinä mitään ihmeellistä oikeasti ole, vaikka netissä tuollaisia juttuja jauhetaankin.

Järkipuhetta. Ei tuo ole mitenkään epätavallista, että ekan seksikerran jälkeen toinen tai molemmat osapuolet menettävät kiinnostuksensa, mikäli sitä fyysistä kemiaa sängyssä ei ollutkaan riittävästi.

Ei tuossa ole mitään väärää, kyllä seksin pitää toimia jotta suhteella olisi tulevaisuutta.

Vierailija
74/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka yleistä tuollainen sitten on? Netissä tuntuu kärjistyvän kaikki negatiiviset ilmiöt massiivisiin mittasuhteisiin, sellaisiin ettei livenä vastaaviin törmää.

Itse en kyllä ylipäätään oikein ymmärrä miksi pitää jo etukäteen päättää mitä haluaa, kun senhän voi tietää vasta kun tapaa sen ihmisen ja vähän tutustuu, että kiinnostaako vai ei ja millä tasolla. 

Vierailija
75/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä miesten logiikkaa. Omassa tapauksessa vedän puoleeni pahimmat rattopojat, näin se vaan on aina ollut :|

Vedät puoleesi? Vai itse valitset heitä?

On kovin helppoa syyttää muita ihmisiä omista huonoista valinnoistaan, eikö olekin?

Vierailija
76/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matthew25V kirjoitti:

Olen nainen ja koeseksiä en jää odottamaan kahta kuukautta mieheltä, voihan olla ihan susi joten miksi käyttää aikaa liikaa moiseen.

Parempi se on testata pian. Ja jos mies on noinkin vanhanaikainen kuten sinä että ajattelee että heti piparia antava nainen ei kelpaa muuhun, niin ilman kyllä jäät varmasti lopulta kokonaan.

Ei se seksi ole mikään miehen etuus, vaan kyllä ihan naisetkin sitä seksiä saattaa heti haluta, monestakin syystä.

Pakko nyt sivusta puuttua tuohon kun kirjoitit tuollaisen miehen olevan "vanhanaikainen", että ei vanhanaikaiset miehet kyllä mene heti sänkyyn tai yritä seksiä samantien :D 

Vierailija
77/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavanneet kaksi kertaa ja seksiä?

Vasta toisella kerralla? Ihme pihtari.

Vierailija
78/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä on joku pakkomielle koko ajan koettaa osoittaa naiselle, että sen naisen haluilla ei ole niin väliä - mues haluaa periaatteen vuoksi aina juuri jotain muuta.

Rasittavia vänkääjiä. Saavat pitää tunkkinsa.

🤷

Näin minäkin olen päätellyt. Miehet ei vaan kestä sitä, ettei nainen ole heistä kiinnostunut muuta kuin fyysisenä hyödykkeenä. Itse haluavat vain seksiä, mutta sitten pää ei kestäkään kun asetelma kääntyy toisin päin.

Vierailija
79/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 50vuotias ja minulla on haluni. En ala pelleillä vaan jos miehen kanssa kemiat kohtaavat niin seksiä on jo toisilla treffeillä. Mikäli tämä tekee minusta kelvottoman vaimoehdokkaan, niin tunkekoot kaksinaismoralisminsa sinne missä pippuri kasvaa.

Näin 40 vuotiaana naisena komppaan täältä :)

Jos mies on kiinnostava, niin toisilla treffeillä hyppään jo mielelläni sänkyyn.

Ja jos nyt sitten käy niin että mies katoaa seksin jälkeen eikä hänestä enää kuulu, niin kadotkoon. Minulla on oma elämä ja parempaakin tekemistä kuin itkeä jonkun miehen perään.

Sama juttu.

Jos se mies sen seksin jälkeen katoaa niin en mä siinä mitään menetä.

Vierailija
80/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matthew25V kirjoitti:

Pakko nyt sivusta puuttua tuohon kun kirjoitit tuollaisen miehen olevan "vanhanaikainen", että ei vanhanaikaiset miehet kyllä mene heti sänkyyn tai yritä seksiä samantien :D 

Mies se silti on. Yhtä tyynni. Ehkä odottelee avioliittoon morsmaikun kanssa mutta samalla pylsii piikaa. Niin no miten tuon sit ottaa...vanhanaikaisen miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan