Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti mies hiljeni kun sai seksiä

Vierailija
17.06.2023 |

Ehdimme nähdä kaksi kertaa, vaikutti potentiaaliselta poikaystävämateriaalina mutta ainoa miinus oli että koitti saada molempina iltoina luokseen käymään lopuksi. Se onnistui nyt toisilla deiteillä ja sen jälkeen mies on alkanut vastailemaan hitaammin. Tällä hetkellä hiljentynyt ja ei näy whatsappissa, tulee olo onko tämä nyt se kuuluisa ghostaus mikä on tulossa. MIten tämä aina vaan toistuu ja tuntuu että onko tuolla enään kunnollisia miehiä ollenkaan? Miten aina törmään näihin samanlaisiin tapauksiin?

Kommentit (206)

Vierailija
41/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi kiinnostunut naisesta, joka antaa nopeasti

Vierailija
42/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin lähes vuoden kestäneen fwb-suhteen ja se mies sekosi aivan täysin. Hänen olisi kannattanut käyttäytyä paremmin. En ole mikään itsestäänselvyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittimies on yhdyssana. Siinä syy, että sinut "ghostattiin". Opettele yhdyssanojen oikeinkirjoitusta murehtimisen sijaan.

Vierailija
44/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole kiinnostunut miehestä, joka antaa nopeasti tai tulee nopeasti. Vähissä ovat.

Vierailija
45/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavanneet kaksi kertaa ja seksiä?

Montako kertaa pitää tavata että voi harrastaa seksiä?

En minäkään naisena jaksa mitään viikkojen treffailua että voi harrastaa seksiä. Jos kemiat vaan kohtaa ja mies on muutenkin kiinnostava niin itse kyllä haluan seksiä aika nopeasti. Sitten sen näkee että tarvitseeko juttua jatkaa.

Vierailija
46/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei kannata ottaa vakavasti,niihin ei kannata ihastua, eikä varsinkaan rakastua. Miehen kanssa suhteeseen kannattaa alkaa vain,jos miehestä hyötyy,ja aina enemmän,kuin mitä itse annat ( huomio,seksi yms). Nainen on onnellisempi ja terveempi sinkkuna,parisuhde miehen kanssa vain rasite, siksi siihen ei tunteita kannata sekottaa ja kannattaa hyötyä.

Noin se juuri on. Työ, harrastukset, ystävät, perhe, omat kunnianhimot ja kiinnostuksen kohteet - niiden ympärille naisen kannattaa rakentaa elämänsä. Mies otetaan joskus hetkeksi hauskanpitoon, jos siltä sattuu tuntumaan. Kiintyä niihin peeveleihin ei todellakaan kannata.

Samaa mieltä. Ihmiset valittavat nykypäivän fwb kulttuurista, mutta mun mielestä fwb on nimenomaan se kaikkein paras suhdemuoto. Ei sitoumuksia, vain seksiä.

Mä en kyllä kaipaa siihen edes ystävyyttä. Ystävät ystävinä, seksi seksinä.

Ok, makunsa kullakin. Mulle fwb on ehdottomasti paras suhdemuoto: käydään välillä vakiopanon kanssa kavereina myös esim. kahvilla, museossa tai jossain näyttelyssä ennen kuin mennään toisen luokse harrastamaan seksiä.

Mua ei ystävät kiinnosta seksuaalisessa mielessä.

Vierailija
47/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole kiinnostunut miehestä, joka antaa nopeasti tai tulee nopeasti. Vähissä ovat.

Et ole kiinnostunut miehestä joka on valmis harrastamaan seksiä naisen kanssa aika aikaisessa vaiheessa tutustumista?

Siinä tapauksessa suosittelen etsimään miestä esim homobaareista. Onnea matkaan!

Vierailija
48/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis annoit jo toisella kerralla?

Vierailija
49/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään naisena jaksa mitään viikkojen treffailua että voi harrastaa seksiä. Jos kemiat vaan kohtaa ja mies on muutenkin kiinnostava niin itse kyllä haluan seksiä aika nopeasti. Sitten sen näkee että tarvitseeko juttua jatkaa.

Ehdottomasti kannattaa tarkastaa esim. kohteliaiden miesten kohdalla ettei ole impotentti kyseessä..

Tuskin on mitään aikajanaa, ääliö on ääliö meni toteamiseen vuosi tai viikko

Vierailija
50/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole kiinnostunut miehestä joka on valmis harrastamaan seksiä naisen kanssa aika aikaisessa vaiheessa tutustumista?

Siinä tapauksessa suosittelen etsimään miestä esim homobaareista. Onnea matkaan!

En. Pidän sellaisia miehiä epäpuhtaina ja halpoina eivätkä he ole parisuhdemateriaalia.

Miksi etsisin homobaarista?

Vierailija
51/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matthew25V kirjoitti:

No näin miehenä voin sanoa että jos nainen noin helposti piparia jakaa niin ei minua kyllä mikään vakava seurustelu hänen kaltaisensa kanssaan kiinnosta. Toki voin jättää kyseisen naisen roikkumaan ja joskus käydä polkemassa jos nainen edelleen antaa mutta parisuhdetta teidän välille ei synny. Tarkoitukseni ei ole pahoittaa kenenkään mieltä, kerron vain miehen näkökulman asiaan.

Jos patukkaa suorastaan tyrkytetään jo toisilla treffeillä (ei kai kukaan nyt sentään ekoilla treffeillä herra varjelkoon!), niin noin huolimatonta housuistaan olevaa kannattaa kaikkien karttaa. Ei ole moraali kohdillaan, kun kukkakeppiä pitää survoa joka penkkiin, rautakankea yrittää routaiseen maahan, lippua yrittää tankoon, vaikka tuuli olisi navakka.

He ovat vain hetken huvia. Pariutuminen tapahtuu ihan muiden miesten kanssa, ei minkään kyläpyörien.

Hear, hear!

Kyllä ne kyläpyörien kumit tuppaa lässähtää aina jossain vaiheessa, vaikka kuinka pumppaisi.

Vierailija
52/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla. Jos mies näyttää hyvältä ja luonteiden puolesta meillä kemiat kohtaa, niin kyllä minä ainakin haluan harrastaa seksiä hyvinkin nopeasti. Ei nyt ehkä ekoilla treffeillä, mutta tokilla tai kolmansilla nyt viimeistään.

Ja jos suhde ei sitten etenekään sen pidemmälle, niin en näe mitään ongelmaa asiassa. Ainakin sain seksiä hyvännäköisen miehen kanssa.

Vierailija
53/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis annoit jo toisella kerralla?

Tietenkin. Ensimmäisellä kerralla tsekataan miehen käytös sekä käytöksen miellyttäessä myös vehkeet kevyen lämmittelyn merkeissä. Toisella kerralla mennään asiaan jos miehellä ei ole ihan katkarapu. Oletko aikuinen vai pikkupoika?

Vierailija
54/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matthew25V kirjoitti:

No näin miehenä voin sanoa että jos nainen noin helposti piparia jakaa niin ei minua kyllä mikään vakava seurustelu hänen kaltaisensa kanssaan kiinnosta. Toki voin jättää kyseisen naisen roikkumaan ja joskus käydä polkemassa jos nainen edelleen antaa mutta parisuhdetta teidän välille ei synny. Tarkoitukseni ei ole pahoittaa kenenkään mieltä, kerron vain miehen näkökulman asiaan.

Ja sellainen nainenko  kiinnostaa joka  ei  tyyliin puoleen vuoteen halua mutta kuin suukotella ja pitää kädestä? Älä puhu pas""a. Ellei mies saa saa tapailukumppanilta,etsii sitä muualta.

Vierailija
55/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei selvästikään ollut miellyttävää tai sitten möläytit jotain suuria rakkaudentunnustuksia joka ajoi pois. Miksi muuten muka kadottaisiin yhden seksikerran jälkeen, eihän se ole loogista että "sai mitä halusi", jos seksi on hyvää niin sitä haluttaisiin tietenkin lisää.

Sen kerran kun erehdyn harrastamaan seksiä jonkun miehen kanssa, niin muuta ei olekaan enää tiedossa. Jos haluan tehdä muutakin, niin heti tulee oharit. No en tarvitse nyt seksiä eikä kiinnosta kokeilla kymmeniä miehiä, että joko nyt lupaukset pitäisivät. En enää deittaile. Ja ei, nämä eivät olleet mitään top ten kalsarikirurgeja, vaan epävarmoja miehiä, jotka kaadoilla pönkittävät huonoa itsetuntoaan.

Valtaosa naisista on niin rasittavia tai ärsyttäviä persoonaltaan, että joku museoreissu näiden kanssa 4 tunnin ajan tuntuu lähinnä kidutukselta.

Näillä voi silti olla sellainen kroppa, että se mies silti panemiseen on halukas tämän kanssa.

Johtunee vain ihan siitä, että valtaosa museoiden tarjonnasta on miesten toteuttamaa, kuten myös museoiden arkkitehtuuri. Siinä nainen on sitten miesten maailmassa ja jotenkin yrittää selviytyä. Voisit olla sen verran sankarillinen, että jos et nyt sydäntäsi tarjoaisikaan, niin ainakin käsivarren ja ehkä jäätelön.

Vierailija
56/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti kannattaa tarkastaa esim. kohteliaiden miesten kohdalla ettei ole impotentti kyseessä..

Tuskin on mitään aikajanaa, ääliö on ääliö meni toteamiseen vuosi tai viikko

Juuri näin. Tapailin aikanaan miestä jolla ei tuntunut olevan mikään kiire sänkyyn. No sitten lopulta kun seksiä päädyttiin yrittämään, niin kävikin ilmi että mies oli täysin impotentti.

Ei kannata aikailla sen seksin kanssa. Mitä nopeammin koeajo tehty, sitä nopeammin tietää oletteko seksin osalta yhteensopivia.

Vierailija
57/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50vuotias ja minulla on haluni. En ala pelleillä vaan jos miehen kanssa kemiat kohtaavat niin seksiä on jo toisilla treffeillä. Mikäli tämä tekee minusta kelvottoman vaimoehdokkaan, niin tunkekoot kaksinaismoralisminsa sinne missä pippuri kasvaa.

Vierailija
58/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matthew25V kirjoitti:

Onko se seksi joku palkinto siitä että on jaksanut deittailla sinun määrittelemän ajan sinua vai mihin tämä perustuu?

Vierailija
59/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Pidän sellaisia miehiä epäpuhtaina ja halpoina eivätkä he ole parisuhdemateriaalia.

Miksi etsisin homobaarista?

Sellaiseen mieheen voi toki duunarinainen kerran tarpeensa tehdä, jos parempaa ei ole tarjolla. Kerran.

Vierailija
60/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli jo jalat auki

Seuraava!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi