Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti mies hiljeni kun sai seksiä

Vierailija
17.06.2023 |

Ehdimme nähdä kaksi kertaa, vaikutti potentiaaliselta poikaystävämateriaalina mutta ainoa miinus oli että koitti saada molempina iltoina luokseen käymään lopuksi. Se onnistui nyt toisilla deiteillä ja sen jälkeen mies on alkanut vastailemaan hitaammin. Tällä hetkellä hiljentynyt ja ei näy whatsappissa, tulee olo onko tämä nyt se kuuluisa ghostaus mikä on tulossa. MIten tämä aina vaan toistuu ja tuntuu että onko tuolla enään kunnollisia miehiä ollenkaan? Miten aina törmään näihin samanlaisiin tapauksiin?

Kommentit (206)

Vierailija
81/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä miesten pelit ovat niin käsittämättömiä.

Minua ei kiinnosta miehet muuten kuin seksin merkeissä. Kerron tämän avoimesti Tinder-profiilissani ja silti kaikki miehet jotka vakuuttavat, etteivät halua enempää, ovat heti vinkumassa oikeaa parisuhdetta. Sitten toisaalta niitä naisia, jotka etsivät vakituista parisuhdetta, hyödynnetään pelkkään seksiin. Mikä järki?

Kuinka yleistä tuollainen sitten on? Netissä tuntuu kärjistyvän kaikki negatiiviset ilmiöt massiivisiin mittasuhteisiin, sellaisiin ettei livenä vastaaviin törmää.

Itse en kyllä ylipäätään oikein ymmärrä miksi pitää jo etukäteen päättää mitä haluaa, kun senhän voi tietää vasta kun tapaa sen ihmisen ja vähän tutustuu, että kiinnostaako vai ei ja millä tasolla. 

En voi tietenkään puhua kuin omasta puolestani, mutta näin on ollut joka ainoan miehen kanssa. Sovitaan pelkästä seksistä ja sen jälkeen alkaa vaatimukset ja toiveet enemmästä. Surkeimmat tapaukset vinkuvat perään vielä vuodenkin jälkeen.

Ei kenenkään tarvitse tai pidä päättää mitään etukäteen, mutta toisaalta osa meistä tietää mitä haluaa. Minä tiedän, etten halua parisuhdetta, mutta seksiä kyllä. Mielestäni on rehellistä kertoa tämä heti alkuun.

Vierailija
82/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta miehet muuten kuin seksin merkeissä. Kerron tämän avoimesti Tinder-profiilissani ja silti kaikki miehet jotka vakuuttavat, etteivät halua enempää, ovat heti vinkumassa oikeaa parisuhdetta. Sitten toisaalta niitä naisia, jotka etsivät vakituista parisuhdetta, hyödynnetään pelkkään seksiin. Mikä järki?

Niillä on joku pakkomielle koko ajan koettaa osoittaa naiselle, että sen naisen haluilla ei ole niin väliä - mues haluaa periaatteen vuoksi aina juuri jotain muuta.

Rasittavia vänkääjiä. Saavat pitää tunkkinsa.

🤷

Näin minäkin olen päätellyt. Miehet ei vaan kestä sitä, ettei nainen ole heistä kiinnostunut muuta kuin fyysisenä hyödykkeenä. Itse haluavat vain seksiä, mutta sitten pää ei kestäkään kun asetelma kääntyy toisin päin.

Miehet on yksiä tuuliviirejä. En ole enää aikoihin viitsinyt kiinnostua heidän omituisista mielenliikkeistään. Pitäkööt draamansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastikko joku vielä nykyään luulee että kun naiset lopulta avaavat reitensä niin he tekevät sen vastentahtoisesti miehen mieliksi? Ei nyt eletä 50lukua! Naisillakin on halunsa. Monilla on seksilelujen laatikko sängyn alla ja moni nainen myös katsoo aikuisviidettä.

Mies joka ajattelee että nopeasti  seksiin suostuva  nainen on "pilalla ja "paha" jää lopulta yksin. Ellei sitten päädy naimisiin aseksuaalisen naisen kanssa (kuvitellen kenties että naisella on fetissi pyssyistä vaikka todellisuudessa termi tarkoittaa,ettei seksuaalisia haluja ole lainkaan) ja  hakkaa hanskaan loppuelämäänsä.

Vierailija
84/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matthew25V kirjoitti:

No näin miehenä voin sanoa että jos nainen noin helposti piparia jakaa niin ei minua kyllä mikään vakava seurustelu hänen kaltaisensa kanssaan kiinnosta. Toki voin jättää kyseisen naisen roikkumaan ja joskus käydä polkemassa jos nainen edelleen antaa mutta parisuhdetta teidän välille ei synny. Tarkoitukseni ei ole pahoittaa kenenkään mieltä, kerron vain miehen näkökulman asiaan.

Miksikäs se asetelma on aina niin että nainen antaa?

Olen nainen ja koeseksiä en jää odottamaan kahta kuukautta mieheltä, voihan olla ihan susi joten miksi käyttää aikaa liikaa moiseen.

Parempi se on testata pian. Ja jos mies on noinkin vanhanaikainen kuten sinä että ajattelee että heti piparia antava nainen ei kelpaa muuhun, niin ilman kyllä jäät varmasti lopulta kokonaan.

Ei se seksi ole mikään miehen etuus, vaan kyllä ihan naisetkin sitä seksiä saattaa heti haluta, monestakin syystä.

Pakko nyt sivusta puuttua tuohon kun kirjoitit tuollaisen miehen olevan "vanhanaikainen", että ei vanhanaikaiset miehet kyllä mene heti sänkyyn tai yritä seksiä samantien :D 

Mies se silti on. Yhtä tyynni. Ehkä odottelee avioliittoon morsmaikun kanssa mutta samalla pylsii piikaa. Niin no miten tuon sit ottaa...vanhanaikaisen miehen.

Jaa nää on taas näitä. En onneksi ole joutunut elämään tuollaisen miestyypin kuplassa. Teillä joillain on kyllä elämässä sellaiset miehenmallit, että en ihmettele kun on tullut niin negatiivinen asenne koko sukupuolta kohtaan.

Itse olisin joku aivan raivofeministi miesvihaaja, jos olisin joutunut/joutuisin elämään sellaisten miesten elinpiirissä kuin näissä palstajutuissa.

Vierailija
85/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin ekana iltana ja yhdessä oltiin 4v 😆

Vierailija
86/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä on joku pakkomielle koko ajan koettaa osoittaa naiselle, että sen naisen haluilla ei ole niin väliä - mues haluaa periaatteen vuoksi aina juuri jotain muuta.

Rasittavia vänkääjiä. Saavat pitää tunkkinsa.

🤷

Näin minäkin olen päätellyt. Miehet ei vaan kestä sitä, ettei nainen ole heistä kiinnostunut muuta kuin fyysisenä hyödykkeenä. Itse haluavat vain seksiä, mutta sitten pää ei kestäkään kun asetelma kääntyy toisin päin.

Miehet on yksiä tuuliviirejä. En ole enää aikoihin viitsinyt kiinnostua heidän omituisista mielenliikkeistään. Pitäkööt draamansa.

Kyllä! Tämä juuri! Olen 36-vuotias nainen, enkä enää tässä iässä jaksa yhtään tuota miesten draamailua. Niin yksinkertaisesta ja luontaisesta asiasta kuin yksi seksikerta tehdään elämää suurempi asia.

Vierailija
87/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matthew25V kirjoitti:

No näin miehenä voin sanoa että jos nainen noin helposti piparia jakaa niin ei minua kyllä mikään vakava seurustelu hänen kaltaisensa kanssaan kiinnosta. Toki voin jättää kyseisen naisen roikkumaan ja joskus käydä polkemassa jos nainen edelleen antaa mutta parisuhdetta teidän välille ei synny. Tarkoitukseni ei ole pahoittaa kenenkään mieltä, kerron vain miehen näkökulman asiaan.

Miksikäs se asetelma on aina niin että nainen antaa?

Olen nainen ja koeseksiä en jää odottamaan kahta kuukautta mieheltä, voihan olla ihan susi joten miksi käyttää aikaa liikaa moiseen.

Parempi se on testata pian. Ja jos mies on noinkin vanhanaikainen kuten sinä että ajattelee että heti piparia antava nainen ei kelpaa muuhun, niin ilman kyllä jäät varmasti lopulta kokonaan.

Ei se seksi ole mikään miehen etuus, vaan kyllä ihan naisetkin sitä seksiä saattaa heti haluta, monestakin syystä.

Pakko nyt sivusta puuttua tuohon kun kirjoitit tuollaisen miehen olevan "vanhanaikainen", että ei vanhanaikaiset miehet kyllä mene heti sänkyyn tai yritä seksiä samantien :D 

Mies se silti on. Yhtä tyynni. Ehkä odottelee avioliittoon morsmaikun kanssa mutta samalla pylsii piikaa. Niin no miten tuon sit ottaa...vanhanaikaisen miehen.

Jaa nää on taas näitä. En onneksi ole joutunut elämään tuollaisen miestyypin kuplassa. Teillä joillain on kyllä elämässä sellaiset miehenmallit, että en ihmettele kun on tullut niin negatiivinen asenne koko sukupuolta kohtaan.

Itse olisin joku aivan raivofeministi miesvihaaja, jos olisin joutunut/joutuisin elämään sellaisten miesten elinpiirissä kuin näissä palstajutuissa.

Tämäntyyppinen palsta vetää puoleensa paljon katkeria ja hieman epästabiileita kirjoittelijoita. Täällä kirjoitetut jutut eivät edusta yhteiskunnan ilmiöitä kovin osuvasti.

Valtaosa normaaleista ihmisistä pariutuu edelleen aivan normaalisti, ihan niin kuin aina ennenkin. Palstan incelit ja femcelit sitten kirjoittelee mitä kirjoittelee.

Vierailija
88/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit huono sängyssä.

Vierailija
89/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit huono sängyssä.

Tämä se varmaan on. Tai ehkä mies vaan löysi jonkun kiinnostavamman.

Vierailija
90/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit huono sängyssä.

Ei vaan mies sai mitä halusi. Naisenkin kannattaa suunnata katse jo seuraavaan

Vierailija
91/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt ilmainen vinkki parisuhdetta kaipaaville sinkkumiehille että se tapailuvaiheessa seksuaalisesti aktiivinen sinkkunainen on aktiivinen myös parisuhteessa. Kunhan hommat hoitaa hyvin niin ei tarvitse myöhemminkään itkeä av:lla seksitöntä suhdetta.

Ai niin mutta kun ei se itsetunto kuitenkaan kestä paljon seksiä haluavaa naista.

Vierailija
92/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt ilmainen vinkki parisuhdetta kaipaaville sinkkumiehille että se tapailuvaiheessa seksuaalisesti aktiivinen sinkkunainen on aktiivinen myös parisuhteessa. Kunhan hommat hoitaa hyvin niin ei tarvitse myöhemminkään itkeä av:lla seksitöntä suhdetta.

Ai niin mutta kun ei se itsetunto kuitenkaan kestä paljon seksiä haluavaa naista.

Hienosti sanottu! :)

Vierailija
93/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit huono sängyssä.

Toki voi myös olla, että mies nimenomaan ei saanut mitä halusi, jos seksi AP:n kanssa olikin iso pettymys.

Totuuden tietää vain tämä kyseinen mies itse.

Vierailija
94/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavara oli liian iso ja pahan hajuinen?

Vierailija
95/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä hankalimpia asioita oppia.

Ensinnäkin, toivottavasti edes se yksi seksikerta ap sinun kannaltasi oli hyvä.

Toisekseen, if its meant to be hell be back. Eli jos hänellä on tunteita sinua kohtaan, niin kyllä hän etsii tiensä luoksesi. Nyt vain nauti kesästä ja kaikesta ihanasta mitä kesä tarjoaa.

Vierailija
96/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit huono sängyssä.

Toki voi myös olla, että mies nimenomaan ei saanut mitä halusi, jos seksi AP:n kanssa olikin iso pettymys.

Kokeneempi mies (tai nainen) tietää myös, että ensimmäinen kerta uuden ihmisen kanssa ei ole se paras seksikerta.

Vierailija
97/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastikko joku vielä nykyään luulee että kun naiset lopulta avaavat reitensä niin he tekevät sen vastentahtoisesti miehen mieliksi? Ei nyt eletä 50lukua! Naisillakin on halunsa. Monilla on seksilelujen laatikko sängyn alla ja moni nainen myös katsoo aikuisviidettä.

Mies joka ajattelee että nopeasti  seksiin suostuva  nainen on "pilalla ja "paha" jää lopulta yksin. Ellei sitten päädy naimisiin aseksuaalisen naisen kanssa (kuvitellen kenties että naisella on fetissi pyssyistä vaikka todellisuudessa termi tarkoittaa,ettei seksuaalisia haluja ole lainkaan) ja  hakkaa hanskaan loppuelämäänsä.

Jos pihtaa alussa pihtaa myös myöhemmin.

Ei tuo muutu joten vapaasti vaan haaveilemaan naisesta joka tosiaan ei anna.

Vierailija
98/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit huono sängyssä.

Ei vaan ei ollut kemiaa. Juuri viime viikonloppuna olin yhden Tinderistä alunperin toisensa löytäneen avioparin tupareissa, ja siinä kännissä naureskellen kertoivat miten kiusallista se ensitapaamisen seksi oli, eikä todellakaan ollut hyvää. Ja tuo on aika yleistä, että seksi uuden ihmisen kanssa ei ole heti ensimmäisellä kerralla mitenkään erityisen hyvää, varsinkin jos on ihastunut niin voi olla jännitystä paljonkin. 

Tunnen kyllä sellaisenkin, joka ei ollut harrastanut koskaan seksiä, kunnes tapasi miehensä jonka kanssa meni ensitreffeillä sänkyyn. Oli vaan odotellut, että tulee joku jonka kanssa on tarpeeksi kemiaa. Tuskin hänkään mitään vaikutusta on voinut taidoillaan tehdä, kun kokemusta ei ollut. 

Eli turha selitellä millään osaamisen tasolla, koska kyse on oikeasti vain tunteista. Toki en tiedä oletteko jotain mekaanisia robotteja vailla tunteita ja sitä kemian kokemusta, voi olla. 

Vierailija
99/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit huono sängyssä.

Kokeneempi mies (tai nainen) tietää myös, että ensimmäinen kerta uuden ihmisen kanssa ei ole se paras seksikerta.

Ei se nyt ihan yksinkertaista ole.

On ekoja kertoja jotka menevät vähän huonosti kun molemmat jännittävät, ja sitten on ekoja kertoja jotka menee niin penkin alle että tapailu syytä lopettaa siihen.

Vierailija
100/206 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ride 47 kirjoitti:

Jos tavara oli liian iso ja pahan hajuinen?

Tai se täyte liian pieni ja ruttuinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi