Työttömänö miehenä minulle kelpaisi vallan maniosti työtön nainen. Mutta mistä löytää työttömän naisen jolla ei ole ongelmia alkoholin, huumeiden, mielenterveyden, ylipainon, tupakoinnin, väkivallan...jne kanssa?
Kun aina työttömät naiset tuntuvat olevan jotenkin ongelmaisia.
Olen itse työtön mies:
-185cm
-treenaan 4x viikossa salilla ja kroppani on atleettinen
-minulla ei ole maksuhäiriöitä
-en tupakoi
-en juo alkoholia kuin pari kertaa vuodessa
-ei mt-ongelmia
-siisti asunto
-mukava ja rauhallinen luonne
-en käytä huumeita
-komea ja siististi pukeutuva.
-käun suihkussa joka päivä ja hoidan hampaani, hiukset on lyhyet ja sänki trimmattu 0-2mm
-Harrastuksia on kuntosalinkin lisäksi
Mistä siis löytää työttömän naisen jolla on kuitenkin muut asiat kunnossa?
M35
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scyscannerilta lennot Turkkiin.
Kotirouvaan palaa n.500e/kk. Painu TinderiinEi ap:lla tuohon ole varaa, ap etsii elättäjänaista, joka hoitaa myös kodin ja ap:n.
Miksi väännät asian tällaiseksi, kun kerroin etsiväni työtöntä naista?
Ap
ongelmainen työtön nainen kirjoitti:
Ei mistään. Naiset, joilla on asiat ja elämänhallinta kunnossa, panostavat myös taloudellsieen itsenäisyyteensä ja käyvät siksi töissä. Eivät halua olla sossun (tai miehen) rahoilla, kun sellainen vie itsenäisyyttä.
Nainen on työtön vain jos on jotain ongelmia (usein mt-puolella), joiden vuoksi ei työelämässä selviä.
Niinkö. Tules -vaivoista johtuen en pystynyt enää tekemään hoitotyötä,ja semmoista,jota pystyisin tekemään on vähä tarjolla,ja niihin hakijoita kymmeniä,ja jopa satoja. Mt-ongelmia ei ole. En ole muuten ainoa. Varmaankin pitää nyt opiskella uusi ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä totta että harvemmin kaikin puolin hyvä nainen työttömänä joutuu olemaan.
Ei ainakaan jos on kaunis.Miehissä taas on erittäin hyviö tyyppejä pitkäaikaistyöttöminä
Pitkäaikaistyöttömät miehet ovat kaikki juoppoja.
Ta muuten mielenvikaisia. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Niin sinähän olet ollut kahdeksan vuotta työttömänä ja et ole tehnyt koko aikana mitään. Itse opiskelin reilussa vuodessa uuden ammatin työllistävältä alalta.
Tämä! Ja lisäksi ap on omasta mielestään megauros. Jos oikeasti olisi ,mitä väittää,niin ei tarvitsisi täällä ihmetellä naisen puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä totta että harvemmin kaikin puolin hyvä nainen työttömänä joutuu olemaan.
Ei ainakaan jos on kaunis.Miehissä taas on erittäin hyviö tyyppejä pitkäaikaistyöttöminä
Pitkäaikaistyöttömät miehet ovat kaikki juoppoja.
Eivät ole, koska minä en ole.
Ap
Olet sinä.
Sinulla on juopon käsite hakusessa.
Tänä vuonna olen juonut kaksi lonkeroa.
Ap
Olet juoppo koska päätimme sen puolestasi.
Ei siinä mitään päättämistä ole. Kaikki työttömät miehet alkavat ryypätä.
Eipä työtkään estä kaikilla ryyppäämistä.
Mäkin oon tosi kunnollinen paitsi että on mt-ongelmia jotka estää työllistymisen. Olen myös sitä mieltä, että mt-ongelmaisten ei kannata pariutua joten yksin ollaan.
Ei naisia oikeasti mikään työ kiinnosta vaan se onko rahaa vai ei.
Itse olen ollut koko aikuisiän työtön ja elänyt perinnöllä. Ei ole kukaan nainen valittanut ja olen akateemisille, hyvännäköisillekin kelvannut.
En myöskään juo, polta tai käytä päihteitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään. Naiset, joilla on asiat ja elämänhallinta kunnossa, panostavat myös taloudellsieen itsenäisyyteensä ja käyvät siksi töissä. Eivät halua olla sossun (tai miehen) rahoilla, kun sellainen vie itsenäisyyttä.
Nainen on työtön vain jos on jotain ongelmia (usein mt-puolella), joiden vuoksi ei työelämässä selviä.
Mä paloin lopullisesti loppuun. Työkyky ei palautunut sairasloman jälkeen ennalleen. Työttömissä naisissa on terveitäki yksilöitä ketkä eivät millään tahdo työllistyä.
Varo siellä porrasjalustalla ettet satu itse sairastumaan.
Ikävää, että sulle kävi noin. Uskon, että et identifioidu sairaaksi, ja toivon sulle kaikkea hyvää. En nosta varsinkaan itseäni jalustalle, koska itsekin kuulun näihin sairastuneisiin. Joten joskus se kova tapa katsoa maailmaa tulee kokemuksista, eikä oo tarkoitettu ilkeilyksi kenellekään tai alas painamiseksi, vaan sanotaan vaan suoraan miten asiat on.
Ehkä sä tunnet terveitä ja normaaleja jne. työttömiä naisia, mä en. Mun kaveripiirissä, jos nainen on työtön, jotain ongelmaa yleensä on. Vähintään jotain ahdistusta, ADHD tai autismin kirjon piirteitä jne. minkä takia ei pysty käymään töissä tai löydä töitä tai pysty kouluttautumaan alalle, jolla olis töitä.
Häh? Miksi et ole töissä jos kerran olet kaikin puolin terve? Kuka tuollaista miestä jaksaa katsella? T. mt-kuntoutuja
Mullekin kelpaisi työtön ahkera mies, joka hoitaisi yhteisen kodin, kun luon uraa. Miehen pitäisi myös olla sinut asian kanssa, eikä alkaa märehtiä sitä, että hänen miehisyytensä kärsii:)
Minä en koskaan ottaisi tuollaista kotona olijaa ja tuilla elävää miestä vaikka olisi kuinka komea ja treenattu. Ennemmin eläisin vaikka yksin mutta tuollaista en arvostaisi vaikka olisi ulkonäkö ja kroppa treenattu kuinka komeaksi. Mitä tuommoisella tekee jos se on ihan perseaukinen. 😁 Saa hioo ihan yksikseen ulkonäöänsä yhteiskunnan tuilla.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Miksi et ole töissä jos kerran olet kaikin puolin terve? Kuka tuollaista miestä jaksaa katsella? T. mt-kuntoutuja
Sillä on persoonallisuushäiriö. Se ei ole sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut koko aikuisiän työtön ja elänyt perinnöllä. Ei ole kukaan nainen valittanut ja olen akateemisille, hyvännäköisillekin kelvannut.
No et ole, kunhan haluat vain syyttää naisia ahneiksi, kun eivät halua laiskaa miestä elättää.
Vierailija kirjoitti:
Mä paloin lopullisesti loppuun. Työkyky ei palautunut sairasloman jälkeen ennalleen. Työttömissä naisissa on terveitäki yksilöitä ketkä eivät millään tahdo työllistyä.
Varo siellä porrasjalustalla ettet satu itse sairastumaan.Ikävää, että sulle kävi noin. Uskon, että et identifioidu sairaaksi, ja toivon sulle kaikkea hyvää. En nosta varsinkaan itseäni jalustalle, koska itsekin kuulun näihin sairastuneisiin. Joten joskus se kova tapa katsoa maailmaa tulee kokemuksista, eikä oo tarkoitettu ilkeilyksi kenellekään tai alas painamiseksi, vaan sanotaan vaan suoraan miten asiat on.
Ehkä sä tunnet terveitä ja normaaleja jne. työttömiä naisia, mä en. Mun kaveripiirissä, jos nainen on työtön, jotain ongelmaa yleensä on. Vähintään jotain ahdistusta, ADHD tai autismin kirjon piirteitä jne. minkä takia ei pysty käymään töissä tai löydä töitä tai pysty kouluttautumaan alalle, jolla olis töitä.
Etkö tosiaan tunne ketään, joka on menettänyt työn firman konkurssin vuoksi tai siksi, että toiminnot on ulkoistettu? Minä olen joutunut työttömäksi noiden syiden vuoksi, mutta ei minulla ollut eikä tullut mt-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Niinkö. Tules -vaivoista johtuen en pystynyt enää tekemään hoitotyötä,ja semmoista,jota pystyisin tekemään on vähä tarjolla,ja niihin hakijoita kymmeniä,ja jopa satoja. Mt-ongelmia ei ole. En ole muuten ainoa. Varmaankin pitää nyt opiskella uusi ammatti.
Niin, yllähän just sanon, että "Nainen on työtön vain jos on jotain ongelmia" ja sullakin on noita ongelmia, joiden takia töitä, joihin sulla on koulutus ja joita pystyt tekemään on vähän.
Kertookohan jotain naisten mentaliteetista yleensä, että säkin sanot, että "Varmaankin pitää nyt opiskella uusi ammatti." Uskon, että ne jotka ei opiskele uutta ammattia, kun vanhaa ei pysty tekemään tai vanha ei työllistä, on niin hajonneita (eri ja monista syistä) että ei aidosti pysty opiskelemaan, selitti ne sitä itselleen siten miten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuon kenelle vastasit mielestä tules-vaivasi ovat varmaankin iso ongelma. Näille tyypeille ongelmaton nainen on myös fyysisesti täysin terve. Tai no, kai sentään jotain pientä allergiaa saa olla ja satunnaista päänsärkyä, mutta ei taatusti mitään kroonista.
Mulla on työperäinen selkäsairaus.
T. Työtön nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et ole, kunhan haluat vain syyttää naisia ahneiksi, kun eivät halua laiskaa miestä elättää.
Olen. Asun hyvällä alueella Helsingissä omistusasunnossa. En halua naista elättäjäksi, n. 99,9% töissäkäyvistä naisista on minua vähävaraisempia.
Hassu oletus myös että pakosti ryyppää jos ei tee 8-16 töitä. Itse olen raitis ja nautin taiteesta, museoista jne. ja keräilen itsekin.
En siis ole AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo siellä porrasjalustalla ettet satu itse sairastumaan.Ikävää, että sulle kävi noin. Uskon, että et identifioidu sairaaksi, ja toivon sulle kaikkea hyvää. En nosta varsinkaan itseäni jalustalle, koska itsekin kuulun näihin sairastuneisiin. Joten joskus se kova tapa katsoa maailmaa tulee kokemuksista, eikä oo tarkoitettu ilkeilyksi kenellekään tai alas painamiseksi, vaan sanotaan vaan suoraan miten asiat on.
Etkö tosiaan tunne ketään, joka on menettänyt työn firman konkurssin vuoksi tai siksi, että toiminnot on ulkoistettu? Minä olen joutunut työttömäksi noiden syiden vuoksi, mutta ei minulla ollut eikä tullut mt-ongelmia.
En yhtään, joka olis pitkän aikaa ollut työttömänä, mutta johtuu varmaan kapeasta kuplastani. Ulkoistetutkin ovat löytäneet uuden työpaikan jonkin ajan sisällä, vaikka ovat työttömiä jonkin aikaa (esim. vuoden) olleetkin.
Mutta hyvä huomio. Voi tosiaan löytyä aloittajalle työtön nainen, jolla on kaikki kunnossa. Sehän on iloinen uutinen!
Mistä sinut ja kaltaisesi siis aloittaja löytää?
Joku vikahan sussa on kun äippien palstalla hengailet.