Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömänö miehenä minulle kelpaisi vallan maniosti työtön nainen. Mutta mistä löytää työttömän naisen jolla ei ole ongelmia alkoholin, huumeiden, mielenterveyden, ylipainon, tupakoinnin, väkivallan...jne kanssa?

Vierailija
17.06.2023 |

Kun aina työttömät naiset tuntuvat olevan jotenkin ongelmaisia.
Olen itse työtön mies:
-185cm
-treenaan 4x viikossa salilla ja kroppani on atleettinen
-minulla ei ole maksuhäiriöitä
-en tupakoi
-en juo alkoholia kuin pari kertaa vuodessa
-ei mt-ongelmia
-siisti asunto
-mukava ja rauhallinen luonne
-en käytä huumeita
-komea ja siististi pukeutuva.
-käun suihkussa joka päivä ja hoidan hampaani, hiukset on lyhyet ja sänki trimmattu 0-2mm
-Harrastuksia on kuntosalinkin lisäksi

Mistä siis löytää työttömän naisen jolla on kuitenkin muut asiat kunnossa?

M35

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulta puuttuu juurikin kuvailemasi miesoletettu, eli en omaa mielenvikaista tyyppiä pilaamassa elämääni, olen vapaa sielu. Ja sellaisena pysyn.

Pänniix?

Vierailija
82/85 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on työtön, mt-ongelmaton, hyväkroppainen, treenaava ja terve, niin hän saa helposti halutessaan kumppanin, joka osallistuu yhteiskuntaan.

Itse asiassa hyvännäköisellä naisella on hyvät mahdollisuudet monenkinlaiseen mieheen, vaikka olisikin vähän ongelmia.

Ap:n kannattaisi kelpuuttaa huonomman näköinen nainen, jos ei työllistyminen kiinnosta.

Samaa mieltä niin että ap ei saa puolisoa muuta kun rutkasti ylipainoisista sohva perunoista naisista joita ei treenaminen kiinnosta. 😂 Ja helvetin ruma naamastaankin niin kuin majavan tai haukka linnun näköisen. 

Oikein voimakas mies kyllä ne saa ne paksuksikin kun tämmöisillä tonni keijukaisilla on lapsia. 

Ikävä kyllä moni mies kärsii juuri tuollaisen kohtalon, ellei älyä etsiä ulkomaalaista naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen työtön yh äiti on ainakin ihan normaali ja hyvä ihminen. Ja jos hyväosainen kukkahattutäti jää työttömäksi, niin hän on tosi hyvä ihminen. Puske sellaiseen kiinni. Hyvää kesää.

Vierailija
84/85 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshäpeää on nyt alettu käsittelemään niin, että siirretään naiseen kaikki mieheen klassisesti liittyvä paska, jonka mies on aiheuttanut ihan omalla käytöksellä ja heikko-osainen nainen on siihen turvallisempi uhri, kuin hyväosainen.

Vierailija
85/85 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota penisimplantti, sillä kyllä saa hyvänkin naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi