Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut nuorempaan mieheen

Vierailija
17.06.2023 |

Olen aivan totaalisen ja selittämättömän ihastunut itsenäni nuorempaan (varattuun) mieheen, joka antaa vahvoja signaaleja että seurani kiinnostaa.

Olen jotenkin hämmennyksissäni ja pyörällä päästäni. Mies pyörii mielessä 24/7 ja olen jokseenkin oudossa mielentilassa. Rauhallinen, onnellinen ja valtavan energinen. Ihastuin hänessä erityisesti kohteliaisuuteen ja älyyn, sekä lempeään tapaan puhua minulle. Siihen valtavaan elämäniloon ja säihkeeseen katseessa.

Vielä muutamia kuukausia sitten meillä oli jotain silmäpeliä ja huomasin välillä hänen tuijottavan rintojani ja katselevan muutenkin. Nyt hän on jotenkin seurassani vakavoitunut, kohtelias ja läheisemmän oloinen. Kohtelee varoen, kuin kukkaa kämmenellä. Ei tuijota epäkohteliaasti tai käyttäydy päällekäyvästi, vaan on jollain lailla aina samassa tilassa ollessa lempeän ja haaveilevan oloinen. Vaikea selittää tätä olotilaa. Kuten sanoin, olen hämmentynyt.

Ei tässä näin pitänyt käydä, mistä tämä yhtäkkinen valtava ihastus oikein tuli. Tuntuu koko rintakehässä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille b rappua

Vierailija
2/7 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti tunteesta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhdessä 14v nuoremman miehen kanssa. Miehen ikä silloin 27v. Ei siitä mitään tullut kun oli ikääni verrattuna sellainen poika koheltaja. Alkuhuuma hävisi.

Vierailija
4/7 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako vuotta hän on sinua nuorempi?

Vierailija
5/7 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yhdessä 14v nuoremman miehen kanssa. Miehen ikä silloin 27v. Ei siitä mitään tullut kun oli ikääni verrattuna sellainen poika koheltaja. Alkuhuuma hävisi.

Joo ymmärrän tämän todella hyvin! Samalla lailla itseä tässä ärsyttää ja kiehtoo yhtäaikaa sellainen poikamaisuus ja leikkimielisyys.

Mutta se tapa puhua ja kohdella naista kunnioituksella! Sellaista en ole kokenut aikoihin, päinvastoin ehkä juuri huonon oman parisuhteeni pahimmat kipukohdat ajoivat minut tähän tunteeseen ja tilanteeseen vaikka olin todella luullut pystyväni kontrolloimaan tunteitani.

Tiedän, että meidän välillä tulee vielä jollain lailla kipinöimään, mutta ei suhteeseen saakka. Toivon silti yli kaiken että saan pitää tämän ihmisen elämässäni, jossain määrin hänen kanssaan ystävyyskin olisi tosi arvokasta sillä se älykkyys ja keskustelut saa aivoni hyrisemään. Ikäero ei näy missään.

Vierailija
6/7 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuun.

Niin.

Ken tulella leikkii niin se leikin kestäköön.

Vierailija
7/7 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin hämmästynyt siitä, että löydän itseni näin ihastuneena. Se iski oikeasti ihan parissa päivässä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme