Työttömänö miehenä minulle kelpaisi vallan maniosti työtön nainen. Mutta mistä löytää työttömän naisen jolla ei ole ongelmia alkoholin, huumeiden, mielenterveyden, ylipainon, tupakoinnin, väkivallan...jne kanssa?
Kun aina työttömät naiset tuntuvat olevan jotenkin ongelmaisia.
Olen itse työtön mies:
-185cm
-treenaan 4x viikossa salilla ja kroppani on atleettinen
-minulla ei ole maksuhäiriöitä
-en tupakoi
-en juo alkoholia kuin pari kertaa vuodessa
-ei mt-ongelmia
-siisti asunto
-mukava ja rauhallinen luonne
-en käytä huumeita
-komea ja siististi pukeutuva.
-käun suihkussa joka päivä ja hoidan hampaani, hiukset on lyhyet ja sänki trimmattu 0-2mm
-Harrastuksia on kuntosalinkin lisäksi
Mistä siis löytää työttömän naisen jolla on kuitenkin muut asiat kunnossa?
M35
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ongelmainen työtön nainen kirjoitti:
Ei mistään. Naiset, joilla on asiat ja elämänhallinta kunnossa, panostavat myös taloudellsieen itsenäisyyteensä ja käyvät siksi töissä. Eivät halua olla sossun (tai miehen) rahoilla, kun sellainen vie itsenäisyyttä.
Nainen on työtön vain jos on jotain ongelmia (usein mt-puolella), joiden vuoksi ei työelämässä selviä.
Niinkö. Tules -vaivoista johtuen en pystynyt enää tekemään hoitotyötä,ja semmoista,jota pystyisin tekemään on vähä tarjolla,ja niihin hakijoita kymmeniä,ja jopa satoja. Mt-ongelmia ei ole. En ole muuten ainoa. Varmaankin pitää nyt opiskella uusi ammatti.
Tuon kenelle vastasit mielestä tules-vaivasi ovat varmaankin iso ongelma. Näille tyypeille ongelmaton nainen on myös fyysisesti täysin terve. Tai no, kai sentään jotain pientä allergiaa saa olla ja satunnaista päänsärkyä, mutta ei taatusti mitään kroonista.
Onhan se iso ongelma jos sen takia joutuu työttömäksi, jolloin käytännössä elintasokin yleensä laskee. Kroonisesti sairaana ihmisenä katson, että kyllä työkykyyn vaikuttava sairaus on iso elämän ongelma, mutta ymmärrän että moni haluaa omalla kohdallaan ajatella, ettei ole.
Voi kauhia, mulla on mt-ongelma ja ylipainoa joten en kelpaisi tälle alfalle :( täytyy jäädä nuolemaan näppejään.
Vaikutat sen verran yksinkertaiselta omaan napaasi tuijottajalta että joudut tyytymään pumpattavaan naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Voi kauhia, mulla on mt-ongelma ja ylipainoa joten en kelpaisi tälle alfalle :( täytyy jäädä nuolemaan näppejään.
Hih. Mulle työssäkäyvälle aneemiselle atleetille kelpaisit kyllä. Vaan ei ole nyt ajankohtaista kun kesäkiireitä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sä tunnet terveitä ja normaaleja jne. työttömiä naisia, mä en. Mun kaveripiirissä, jos nainen on työtön, jotain ongelmaa yleensä on. Vähintään jotain ahdistusta, ADHD tai autismin kirjon piirteitä jne. minkä takia ei pysty käymään töissä tai löydä töitä tai pysty kouluttautumaan alalle, jolla olis töitä.
Mulla on työperäinen selkäsairaus.
T. Työtön nainen
Otan osaa.
Tuilla elävänä miehenä sinulla ei ole kuules paljon valinnan varaa muuta kuin ottaa sellainen minkä saat. Ihan sama minkälainen kroppasi on. Kauniilla naisilla on vähän enemmän valinnan varaa mutta komeilla tuilla elävillä miehillä ei ole mitään valinnan varaa. Varaton mies ei saa ulkonäöllä ketään muuta kuin pitää valita mt- ongelmaisista juopoista naisista joku. 😁 ja mahdollisesti kymmenen vuotta vanhempi yyhoo jolla on kolmelle eri miehelle lapsi joka nostelee pelkkiä yhteiskunnan tukia eikä kenellekkään muille kelpaa.
Mulla on ylipainoa ja vielä tupakointikin paheena. Töissä viimeks v.2006. En kelpaa kenellekkään😙
Miten sinulla muka on asiat kunnossa jos et ole töissä etkä aio yrittää työllistyä? Eikö kannattaisi? Miksi ajattelet, että työtön, selvä jne. nainen haluaisi olla kanssasi, vaikka löytäisitkin sellaisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scyscannerilta lennot Turkkiin.
Kotirouvaan palaa n.500e/kk. Painu TinderiinEi ap:lla tuohon ole varaa, ap etsii elättäjänaista, joka hoitaa myös kodin ja ap:n.
Miksi väännät asian tällaiseksi, kun kerroin etsiväni työtöntä naista?
Ap
On työttömälläkin naisella rahaa. Ja ne rahat aiot viedä, että saat lisää rahkaa ja hiusgeeliä. Nainen saa puolestasi nähdä vaikka nälkää.
Mä oon työtön 38 -vuotias mies ja mulla on 12v nuorempi tyttöystävä. Onkai sillä jotain masennusta, joka mielenterveysongelmaksi lasketaan mut kauniskin on. Arvosta itseäsi. Ihminen saa elämässä sitä mitä kokee ansaitsevansa.
Mistä siis löytää työttömän naisen jolla on kuitenkin muut asiat kunnossa?
M35
Miksi et mene opiskelemaan ja pyri töihin. Tuon ikäisenä vielä ehtii uuden ammatin opiskelemaan. Mikä mt - ongelma on ettei työt kiinnosta. Ei sinulla ole ihan kaikki palikat kohdallaan kun ei työnteko kiinnosta.
Mitkä muut asiat pitäisi työttömällä naisella olla kunnossa. Siis eihän silloin ole mikään asia kunnossa jos on työtön. Kuinka ihmistä viitsii katsella toisiaan päivästä pitkään kotona lojuessa niin sitä en voi ymmärtää. Tarvitaanko jotain helkutun 24h lojujia koti kaksikkoa yhteiskunnan tuille.
Jos nainen on työtön, mt-ongelmaton, hyväkroppainen, treenaava ja terve, niin hän saa helposti halutessaan kumppanin, joka osallistuu yhteiskuntaan.
Itse asiassa hyvännäköisellä naisella on hyvät mahdollisuudet monenkinlaiseen mieheen, vaikka olisikin vähän ongelmia.
Ap:n kannattaisi kelpuuttaa huonomman näköinen nainen, jos ei työllistyminen kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisia oikeasti mikään työ kiinnosta vaan se onko rahaa vai ei.
Itse olen ollut koko aikuisiän työtön ja elänyt perinnöllä. Ei ole kukaan nainen valittanut ja olen akateemisille, hyvännäköisillekin kelvannut.
En myöskään juo, polta tai käytä päihteitä.
Mitä väliä, mistä se johtuu että mies pyrkii naisen lompakolle? Ongelma sellainen mies on joka tapauksessa.
Ymmärrän jos et esim. halua huumeita käyttävää puolisoa, mutta kyllä kaikilla ihmisillä tuppaa jotain puutteita ja ongelmia olemaan. Ei se estä hyvää ja antoisaa parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on työtön, mt-ongelmaton, hyväkroppainen, treenaava ja terve, niin hän saa helposti halutessaan kumppanin, joka osallistuu yhteiskuntaan.
Itse asiassa hyvännäköisellä naisella on hyvät mahdollisuudet monenkinlaiseen mieheen, vaikka olisikin vähän ongelmia.
Ap:n kannattaisi kelpuuttaa huonomman näköinen nainen, jos ei työllistyminen kiinnosta.
Olen työtön, hoikka, terve, treenaava, savuton ja alkoholin kohtuukäyttäjä. Ja olen "huonomman näköinen" nainen, kuten ilmaisit. Siis en ole nätti. Älä silti tyrkytä minulle ap:n kaltaista vetelystä. Kiitos.
Työssäkäyvissä on yllättävän paljon juoppoja, huumeiden käyttäjiä, mt-ongelmaisia, persoonallisuushäiriöisiä, vajaa työkykyisiä jne. se ei vain välttämättä näy heistä päälle päin vielä, joten he saavat jatkaa, ainakin toistaiseksi. Sen sijaan fiksu työtön, jota ei syystä tai toisesta töihin kelpuuteta, voi elää hyvinkin kurinalaista ja kunniallista elämää, koska rahat ei yksinkertaisesti muuhun riitä.
Usko siihen, että töissä ja työelämässä kiinni oleva on jotenkin ihmisenä ylivertainen on täysin vailla pohjaa, pelkkää työssään leipääntyneiden ja kyynistyneiden harjoittamaa panettelua niitä kohtaan, joilla on toisaalta aikaa elämälle, mutta ainoastaan tukirahat, joilla sitä luksus-elämää ei juuri rahoiteta, jota työssäolevat kuvittelevat työttömien elävän.
Jos työssäkäyvät olisivat niin mahdottoman erinomaisia ihmisiä, kuin he itse kuvittelevat, niin hehän järjestäisivät asiat niin, että kaikki työttömät pääsisivät mukaan työelämään tuosta vaan, mutta onko näin? Ei ole, koska työttömyys on yhteiskunnan ylläpitämää, järjestelmällistä syrjintää, milloin minkäkin tekosyyn vuoksi, koska joku huonommaksi oletettu tarvitaan aina itseään parempina pitävien ihmisten sylkykupiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän jos et esim. halua huumeita käyttävää puolisoa, mutta kyllä kaikilla ihmisillä tuppaa jotain puutteita ja ongelmia olemaan. Ei se estä hyvää ja antoisaa parisuhdetta.
Samaa mieltä. Harva on niin täydellinen että ei mitään puutetta ole luonteessa, tavoissa, ulkonäössä tai vaikka toimeentulossa.
Onnea aplle etsintään kuitenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään. Naiset, joilla on asiat ja elämänhallinta kunnossa, panostavat myös taloudellsieen itsenäisyyteensä ja käyvät siksi töissä. Eivät halua olla sossun (tai miehen) rahoilla, kun sellainen vie itsenäisyyttä.
Nainen on työtön vain jos on jotain ongelmia (usein mt-puolella), joiden vuoksi ei työelämässä selviä.
Mä paloin lopullisesti loppuun. Työkyky ei palautunut sairasloman jälkeen ennalleen. Työttömissä naisissa on terveitäki yksilöitä ketkä eivät millään tahdo työllistyä.
Varo siellä porrasjalustalla ettet satu itse sairastumaan.Ikävää, että sulle kävi noin. Uskon, että et identifioidu sairaaksi, ja toivon sulle kaikkea hyvää. En nosta varsinkaan itseäni jalustalle, koska itsekin kuulun näihin sairastuneisiin. Joten joskus se kova tapa katsoa maailmaa tulee kokemuksista, eikä oo tarkoitettu ilkeilyksi kenellekään tai alas painamiseksi, vaan sanotaan vaan suoraan miten asiat on.
Ehkä sä tunnet terveitä ja normaaleja jne. työttömiä naisia, mä en. Mun kaveripiirissä, jos nainen on työtön, jotain ongelmaa yleensä on. Vähintään jotain ahdistusta, ADHD tai autismin kirjon piirteitä jne. minkä takia ei pysty käymään töissä tai löydä töitä tai pysty kouluttautumaan alalle, jolla olis töitä.
Etkö tosiaan tunne ketään, joka on menettänyt työn firman konkurssin vuoksi tai siksi, että toiminnot on ulkoistettu? Minä olen joutunut työttömäksi noiden syiden vuoksi, mutta ei minulla ollut eikä tullut mt-ongelmia.
En yhtään, joka olis pitkän aikaa ollut työttömänä, mutta johtuu varmaan kapeasta kuplastani. Ulkoistetutkin ovat löytäneet uuden työpaikan jonkin ajan sisällä, vaikka ovat työttömiä jonkin aikaa (esim. vuoden) olleetkin.
Mutta hyvä huomio. Voi tosiaan löytyä aloittajalle työtön nainen, jolla on kaikki kunnossa. Sehän on iloinen uutinen!
Mistä sinut ja kaltaisesi siis aloittaja löytää?
Minut löytää kotoa. En tosin etsi ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä totta että harvemmin kaikin puolin hyvä nainen työttömänä joutuu olemaan.
Ei ainakaan jos on kaunis.Miehissä taas on erittäin hyviö tyyppejä pitkäaikaistyöttöminä
Pitkäaikaistyöttömät miehet ovat kaikki juoppoja.
Eivät ole, koska minä en ole.
Ap
Olet sinä.
Sinulla on juopon käsite hakusessa.
Tänä vuonna olen juonut kaksi lonkeroa.
Ap
Eli et kelpaisi minulle. Vaadin 100% päihteettömyyttä.
-eri
Siksi, että kehut itseäsi asioilla, jotka eivät ketään kiinnosta.