Työttömänö miehenä minulle kelpaisi vallan maniosti työtön nainen. Mutta mistä löytää työttömän naisen jolla ei ole ongelmia alkoholin, huumeiden, mielenterveyden, ylipainon, tupakoinnin, väkivallan...jne kanssa?
Kun aina työttömät naiset tuntuvat olevan jotenkin ongelmaisia.
Olen itse työtön mies:
-185cm
-treenaan 4x viikossa salilla ja kroppani on atleettinen
-minulla ei ole maksuhäiriöitä
-en tupakoi
-en juo alkoholia kuin pari kertaa vuodessa
-ei mt-ongelmia
-siisti asunto
-mukava ja rauhallinen luonne
-en käytä huumeita
-komea ja siististi pukeutuva.
-käun suihkussa joka päivä ja hoidan hampaani, hiukset on lyhyet ja sänki trimmattu 0-2mm
-Harrastuksia on kuntosalinkin lisäksi
Mistä siis löytää työttömän naisen jolla on kuitenkin muut asiat kunnossa?
M35
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sinähän olet ollut kahdeksan vuotta työttömänä ja et ole tehnyt koko aikana mitään. Itse opiskelin reilussa vuodessa uuden ammatin työllistävältä alalta.
Tämä! Ja lisäksi ap on omasta mielestään megauros. Jos oikeasti olisi ,mitä väittää,niin ei tarvitsisi täällä ihmetellä naisen puutetta.
Kyllä hän varmaan panohommiin kelpaa, mutta tuskin edes työttömät naiset haluavat parisuhteeseen sellaisen miehen kanssa, jonka elämä pyörii töiden välttelyn ja sossutukien ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on työtön, mt-ongelmaton, hyväkroppainen, treenaava ja terve, niin hän saa helposti halutessaan kumppanin, joka osallistuu yhteiskuntaan.
Itse asiassa hyvännäköisellä naisella on hyvät mahdollisuudet monenkinlaiseen mieheen, vaikka olisikin vähän ongelmia.
Ap:n kannattaisi kelpuuttaa huonomman näköinen nainen, jos ei työllistyminen kiinnosta.Olen työtön, hoikka, terve, treenaava, savuton ja alkoholin kohtuukäyttäjä. Ja olen "huonomman näköinen" nainen, kuten ilmaisit. Siis en ole nätti. Älä silti tyrkytä minulle ap:n kaltaista vetelystä. Kiitos.
Et kai nyt ihan kauhean ruma ole, jos olet hoikka ja alkoton. Ja en tyrkyttänyt juuri sinulle, mutta tilastollisesti se lienee fakta että ne naiset jotka jostain syystä kelpuuttaisi apn ei olisi kaikkein parhaimman näköisiä. Siis: en sanonut että kaikki rumat naiset haluaa seurustella vätyksen kanssa. Mutta jos joku naine haluaa, niin hän ei varmasti ole muuten kympin pakkaus jota pelkkä työttömyys vaivaa.
Mitä tarjottavaa ap:lla siis on naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sinähän olet ollut kahdeksan vuotta työttömänä ja et ole tehnyt koko aikana mitään. Itse opiskelin reilussa vuodessa uuden ammatin työllistävältä alalta.
Tämä! Ja lisäksi ap on omasta mielestään megauros. Jos oikeasti olisi ,mitä väittää,niin ei tarvitsisi täällä ihmetellä naisen puutetta.
Kyllä hän varmaan panohommiin kelpaa, mutta tuskin edes työttömät naiset haluavat parisuhteeseen sellaisen miehen kanssa, jonka elämä pyörii töiden välttelyn ja sossutukien ympärillä.
Väärin, työttömänä on tietenkin samankaltaiset työtä vieroksuvat naiset joita asia ei haittaa. Ette kai nyt tosissanne luule että kaikki naiset olisi kunnollisia.
Surullista ettei sinulle merkkaa naisen luonne mitään, mutta eipä omasikaan ole hääppöinen viestisi perusteella. Mt-ongelmat ja paino esimerkiksi ovat melko hääppöisiä asioita jotka voi antaa anteeksi (ja jotka ovat myös muuttuvia tekijöitä) jos ihminen itsessään on ihana.
Matias Pajula on vapailla markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on työtön, mt-ongelmaton, hyväkroppainen, treenaava ja terve, niin hän saa helposti halutessaan kumppanin, joka osallistuu yhteiskuntaan.
Itse asiassa hyvännäköisellä naisella on hyvät mahdollisuudet monenkinlaiseen mieheen, vaikka olisikin vähän ongelmia.
Ap:n kannattaisi kelpuuttaa huonomman näköinen nainen, jos ei työllistyminen kiinnosta.Olen työtön, hoikka, terve, treenaava, savuton ja alkoholin kohtuukäyttäjä. Ja olen "huonomman näköinen" nainen, kuten ilmaisit. Siis en ole nätti. Älä silti tyrkytä minulle ap:n kaltaista vetelystä. Kiitos.
Et kai nyt ihan kauhean ruma ole, jos olet hoikka ja alkoton. Ja en tyrkyttänyt juuri sinulle, mutta tilastollisesti se lienee fakta että ne naiset jotka jostain syystä kelpuuttaisi apn ei olisi kaikkein parhaimman näköisiä. Siis: en sanonut että kaikki rumat naiset haluaa seurustella vätyksen kanssa. Mutta jos joku naine haluaa, niin hän ei varmasti ole muuten kympin pakkaus jota pelkkä työttömyys vaivaa.
Tarkoitat siis että ylipaino olisi niin kuvottavaa, että normaalipaino riittää siihen että ei ole ruma? Huh. Tuon määritelmän mukaan olisin kauniimpi kuin puolet suomalaisista. En takuulla ole.
Ei naisten omanarvontunto riipu ulkonäöstä. Lähes kaikki naiset arvostavat itseään niin paljon, että ap ei kelpaa.
Työttömän staus ei vaan riitä. Eikä ulkonäkö. Tavis naiset haluaa komean top 10 miehen.
Vierailija kirjoitti:
Työssäkäyvissä on yllättävän paljon juoppoja, huumeiden käyttäjiä, mt-ongelmaisia, persoonallisuushäiriöisiä, vajaa työkykyisiä jne. se ei vain välttämättä näy heistä päälle päin vielä, joten he saavat jatkaa, ainakin toistaiseksi. Sen sijaan fiksu työtön, jota ei syystä tai toisesta töihin kelpuuteta, voi elää hyvinkin kurinalaista ja kunniallista elämää, koska rahat ei yksinkertaisesti muuhun riitä.
Usko siihen, että töissä ja työelämässä kiinni oleva on jotenkin ihmisenä ylivertainen on täysin vailla pohjaa, pelkkää työssään leipääntyneiden ja kyynistyneiden harjoittamaa panettelua niitä kohtaan, joilla on toisaalta aikaa elämälle, mutta ainoastaan tukirahat, joilla sitä luksus-elämää ei juuri rahoiteta, jota työssäolevat kuvittelevat työttömien elävän.
Jos työssäkäyvät olisivat niin mahdottoman erinomaisia ihmisiä, kuin he itse kuvittelevat, niin hehän järjestäisivät asiat niin, että kaikki työttömät pääsisivät mukaan työelämään tuosta vaan, mutta onko näin? Ei ole, koska työttömyys on yhteiskunnan ylläpitämää, järjestelmällistä syrjintää, milloin minkäkin tekosyyn vuoksi, koska joku huonommaksi oletettu tarvitaan aina itseään parempina pitävien ihmisten sylkykupiksi.
True crime -dokkareita ja rikosuutisia seuranneena täytyy sanoa, että yllättävän usein todella sairailla ja kaoottisilla ihmisillä on kuitenkin se vakituinen työpaikka plakkarissa. Muistatteko esim. oululaisen naisen joka jemmasi viittä kuollutta vauvaansa kerrostalon kellarissa? Työkaverit sanoivat jälkeenpäin etteivät ikinä olisi arvanneet. Ja viimeisimpänä se kenkäosastolla runkkaileva autoalalla työskentelevä insinööri. Siinäkin oikea kunnon veronmaksaja meillä.
Ei ole siis tae juuri mistään että käy töissä. Tuntuu että työ on joskus jopa kulissi jonka varjolla kaikenlainen sekoilu ja huonot tavat kuitataan.
Ei kelpaa pimeitä töitä tekevä mies työttömälle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kannattaisi kelpuuttaa huonomman näköinen nainen, jos ei työllistyminen kiinnosta.
Samaa mieltä niin että ap ei saa puolisoa muuta kun rutkasti ylipainoisista sohva perunoista naisista joita ei treenaminen kiinnosta. 😂 Ja helvetin ruma naamastaankin niin kuin majavan tai haukka linnun näköisen.
Oikein voimakas mies kyllä ne saa ne paksuksikin kun tämmöisillä tonni keijukaisilla on lapsia.
Mitä ihmettä kulkee päässä jollain 35v miehellä joka haluaa elää jollain tuilla. Tulee mieleen joku kehitysvamma.
Saatoin olla treffeillä aloittajan kanssa pari vuotta sitten. Sama laulu, sama paska, ylimielinen ihminen - jos nyt edes on totta tuo aloitus, naiset varokaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä kulkee päässä jollain 35v miehellä joka haluaa elää jollain tuilla. Tulee mieleen joku kehitysvamma.
Fiksu atleetti.
Kun kaikki asiat ovat kunnossa mukamas niin miksi et viitsi opiskella mitään ammattia. Muuten miksi et menisi roskakuskiksi ilman mitään ammattitaitoa ja noilla voimillahan tuuppaa roskapönttöjä auton perään. Tuohon ammattiin luulisi pääsevän ilman mitään ammattitaitoa. Ja vartijaksi pääsee vähällä koulutuksella jos ei lukeminen kiinnosta. Näyttävän näköinen treenattu mies olisi varmasti kauppakeskuksen vartijana hyvin uskottava ja turvallinen kun se siellä käppäilee asiakkaiden seassa.
Minä en naisena voisi katsella mitään kotona lojuvaa tyhjän toimittajaa. Ammatilla ei ole mitään väliä kunhan töissä käy. Johan en kehtaisi sellaista tuki pummi miestä suvussakaan esitellä.
Eipä kyllä kiinnostaisi sellainen mies joka ei ymmärrä että naisella voi paino vaihdella elämän aikana. Ja muutenkin elämäntilanteet vaihtelee. Aika moni jossain vaiheessa elämäänsä sairastuu esim. masennukseen. APkin voi joutua joskus niin traumaattiseen tilanteeseen ilman omaa syytään että siitä jää psyykeen ja keholle traumat. Eli kyllä sellainen mies on hakusessa jolla on enemmän elämänkokemusta ja näkökulmaa. Ehkä sekin on mielenterveysongelma jos kuvittelee itsensä virheettömäksi verrattuna muihin.
Muutenkaan elämäntavat ei sopisi yhteen kun noin vähän liikuntaa harrastaa.
t. sporttinen, mutta paino on sairauden aikana vaihdellut
Vierailija kirjoitti:
Surullista ettei sinulle merkkaa naisen luonne mitään, mutta eipä omasikaan ole hääppöinen viestisi perusteella. Mt-ongelmat ja paino esimerkiksi ovat melko hääppöisiä asioita jotka voi antaa anteeksi (ja jotka ovat myös muuttuvia tekijöitä) jos ihminen itsessään on ihana.
Olet puoliksi aivan oikeassa. Miesten on syytä antaa anteeksi, kun suurin osa palstan naisista on järkyttäviä mielenvikaisia paskamahoja, mutta auta armias, jos Penalla on samat ongelmat, niin tuskin kelpaisi edes palstan paskamahanaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä totta että harvemmin kaikin puolin hyvä nainen työttömänä joutuu olemaan.
Ei ainakaan jos on kaunis.Miehissä taas on erittäin hyviö tyyppejä pitkäaikaistyöttöminä
Pitkäaikaistyöttömät miehet ovat kaikki juoppoja.
Eivät ole, koska minä en ole.
Ap
Olet sinä.
Sinulla on juopon käsite hakusessa.
Tänä vuonna olen juonut kaksi lonkeroa.
Ap
Jos sinä voit päättää, että KAIKKI työttömät naiset on ongelmaisia niin samalla tavalla me muutkin voimme yleistää, että KAIKKI työttömät miehet ovat juoppoja, sinä mukaan lukien.
Ei ihme, että naista ei löydy kun olet noin ylimielisellä asenteella liikkeellä. Yksikään nainen, työtön tai työssäkäyvä, ei etsi miestä joka selvästi halveksii naisia ja korottaa itsensä muiden yläpuolelle vaikka kaikki luettelemasi asiat itsestäsi on aivan itsestäänselvyyksiä eikä mikään syy kuvitella olevansa parempi kuin muut.
Äitisi on varmaan ihan tyytyväinen, kun osaat itse pukea ja käydä suihkussakin.