Työttömänö miehenä minulle kelpaisi vallan maniosti työtön nainen. Mutta mistä löytää työttömän naisen jolla ei ole ongelmia alkoholin, huumeiden, mielenterveyden, ylipainon, tupakoinnin, väkivallan...jne kanssa?
Kun aina työttömät naiset tuntuvat olevan jotenkin ongelmaisia.
Olen itse työtön mies:
-185cm
-treenaan 4x viikossa salilla ja kroppani on atleettinen
-minulla ei ole maksuhäiriöitä
-en tupakoi
-en juo alkoholia kuin pari kertaa vuodessa
-ei mt-ongelmia
-siisti asunto
-mukava ja rauhallinen luonne
-en käytä huumeita
-komea ja siististi pukeutuva.
-käun suihkussa joka päivä ja hoidan hampaani, hiukset on lyhyet ja sänki trimmattu 0-2mm
-Harrastuksia on kuntosalinkin lisäksi
Mistä siis löytää työttömän naisen jolla on kuitenkin muut asiat kunnossa?
M35
Kommentit (85)
Niin sinähän olet ollut kahdeksan vuotta työttömänä ja et ole tehnyt koko aikana mitään. Itse opiskelin reilussa vuodessa uuden ammatin työllistävältä alalta.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä totta että harvemmin kaikin puolin hyvä nainen työttömänä joutuu olemaan.
Ei ainakaan jos on kaunis.Miehissä taas on erittäin hyviö tyyppejä pitkäaikaistyöttöminä
Pitkäaikaistyöttömät miehet ovat kaikki juoppoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä totta että harvemmin kaikin puolin hyvä nainen työttömänä joutuu olemaan.
Ei ainakaan jos on kaunis.Miehissä taas on erittäin hyviö tyyppejä pitkäaikaistyöttöminä
Eivät ole, koska minä en ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet sinä.
Ei mistään. Naiset, joilla on asiat ja elämänhallinta kunnossa, panostavat myös taloudellsieen itsenäisyyteensä ja käyvät siksi töissä. Eivät halua olla sossun (tai miehen) rahoilla, kun sellainen vie itsenäisyyttä.
Nainen on työtön vain jos on jotain ongelmia (usein mt-puolella), joiden vuoksi ei työelämässä selviä.
Olet pitkäaikaistyötön. Ja liian laiska tekemään asialle mitään. Miksi nainen haluaisi sinut riesakseen?
Miksi ap olet työtön?
Jotain henksiä rajoitteita varmasti on, vaikka ei olisi todettuja mt-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet sinä.
Sinulla on juopon käsite hakusessa.
Tänä vuonna olen juonut kaksi lonkeroa.
Ap
Kaikki tekevät joskus noita sinun kieltämiäsi asioita. Ja sitten kun ei enää huvita niin eivät tee niitä.
Saunassa ja suihkussa käynti on muuten vain Olaville harrastus.
Scyscannerilta lennot Turkkiin.
Kotirouvaan palaa n.500e/kk. Painu Tinderiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet sinä.
Ap
Olet juoppo koska päätimme sen puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet sinä.
Ap
Niiden päivittäisten kossupaukkujen lisäksi. Olet varmasti humalassa nytkin.
Mistä saat rahaa harrastuksiin, kuntosalijäsenyyteen, vaatteisiin ja ulkonäön hoitoon? Miksi et ole töissä, jos noin upea löytö olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet sinä.
Ap
Olet juoppo koska päätimme sen puolestasi.
Ei siinä mitään päättämistä ole. Kaikki työttömät miehet alkavat ryypätä.
ongelmainen työtön nainen kirjoitti:
Ei mistään. Naiset, joilla on asiat ja elämänhallinta kunnossa, panostavat myös taloudellsieen itsenäisyyteensä ja käyvät siksi töissä. Eivät halua olla sossun (tai miehen) rahoilla, kun sellainen vie itsenäisyyttä.
Nainen on työtön vain jos on jotain ongelmia (usein mt-puolella), joiden vuoksi ei työelämässä selviä.
Mä paloin lopullisesti loppuun. Työkyky ei palautunut sairasloman jälkeen ennalleen. Työttömissä naisissa on terveitäki yksilöitä ketkä eivät millään tahdo työllistyä.
Varo siellä porrasjalustalla ettet satu itse sairastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saat rahaa harrastuksiin, kuntosalijäsenyyteen, vaatteisiin ja ulkonäön hoitoon? Miksi et ole töissä, jos noin upea löytö olet?
No miksi luulet että ap etsii naista? Hän aikoo elää naisen rahoilla. Niin ap tietysti tekee nytkin. Työssäkäyvät naiset maksavat hänen tukirahansa.
Melko vähän yhteistä on tuossa silti. Todennäköisyys, että kemiat kohtaisi ja tunteita syntyisi melkoisen pieni.
Vierailija kirjoitti:
Scyscannerilta lennot Turkkiin.
Kotirouvaan palaa n.500e/kk. Painu Tinderiin
Ei ap:lla tuohon ole varaa, ap etsii elättäjänaista, joka hoitaa myös kodin ja ap:n.
Noilla AP n spekseillä ei olla työttömiä siitä syystä että haluttaisiin löytää töitä muttei saada,vaan ilmiselvästi ei haluta töihin ollenkaan.
Ei ainakaan jos on kaunis.
Miehissä taas on erittäin hyviö tyyppejä pitkäaikaistyöttöminä