Miksi valtaosa miehistä luulee, että naisilla ei ole kotonaan työkaluja?
Ja jos onkin niin eivät osaa niitä käyttää, eivätkä varsinkaan osaa koota huonekaluja, asentaa pesukoneita tai edes lamppuja..
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta miljoonaa miestä aloittaja on tavannut ja keskustellut asiasta kun hänellä on noin kattava otos valtaosasta miehistä?
99 % miespuolisista tori.fi-ostajista ja luonani käyneistä miehistä kuuluu tähän porukkaan.
Ap
Mitä sä niille miehille myyt, jos niitä oikein laumoittain sun luona ramppaa?
Jostain syystä veikkaan naisten vaatteita.
- sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en asenna pesukoneita, koska vakuutus vaatii ammattilaisen ja kerrostalossa aika ikävää jos sattuu jotain.
No mitä voi sattua kun joku aika sitten ip-lehdet kirjoittelivat vinhaan tahtiin, ettei kotoa saa lähteä minnekään jos pesukone pyörii. Tarkoittavat, että istu vieressä ja jos et istu viiden minuutin välein käyt tarkkailemassa konetta. Mulle ei ole koskaan sattunut mitään ei edes silloin kun aiemmat koneet olivat ilman aquastoppia. Luuletko pärjääväsi koko elämäsi pelkäämällä että sattuu jotain? Minä otan välillä riskejäkin, mulla riittää naisena rohkeus siihen.
Mä olen aina kotona kun pesen pyykkiä tai tiskiä, ja katson aina että liitokset ei vuoda.
Kyllä, vahinkoja sattuu meikäläisellekin varovaisuudesta huolimatta. Esim. tiskikaapin putkistosta lähti yksi liitos kokonaan irti, onneksi kastui vain sukka eikä koko keittiö, kun olin juuri laittamaisillani konetta päälle.
Kuten tohon jo aiemmin kirjoitin, mä en halua olla selittelemässä ja todistelemassa vakuutusyhtiölle mitään mun putkimiestaitoja. Ammattilainen asentaa, that's it.
Vierailija kirjoitti:
Minä en hanki itselleni mitään työkaluja, käytän keittiövälineitä jos joku ruuvi tai mutteri tarvitsee kiristystä (veitset, sakset jne.), kaulin tai painava paistinpannu käy vasarasta. Ihan oikeilla työkaluilla saan aina aikaiseksi jotain tuhoa. Miehet tykkäävät, kun naiset pyytävät heiltä apua!
En minä ainakaan tykkää, jos se avuntarve on joku mihin ajattelisi jokaisen aikuisen pystyvän.
Avun pyytäminen pyörän kumin pumppaamiseen ja yhden taulukoukun proppaamiseen saa aikaan vain avuttoman ja hieman kehityshäiriöisen mielikuvan.
Pisteet tippuu rankasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en hanki itselleni mitään työkaluja, käytän keittiövälineitä jos joku ruuvi tai mutteri tarvitsee kiristystä (veitset, sakset jne.), kaulin tai painava paistinpannu käy vasarasta. Ihan oikeilla työkaluilla saan aina aikaiseksi jotain tuhoa. Miehet tykkäävät, kun naiset pyytävät heiltä apua!
En minä ainakaan tykkää, jos se avuntarve on joku mihin ajattelisi jokaisen aikuisen pystyvän.
Avun pyytäminen pyörän kumin pumppaamiseen ja yhden taulukoukun proppaamiseen saa aikaan vain avuttoman ja hieman kehityshäiriöisen mielikuvan.
Pisteet tippuu rankasti.
Ootko koskaan miettinyt, että siellä seinässä voi kulkea esim sähköä. Mä suoraan sanoen pyydän lähiomaista käymään, koska hänellä on sellainen laite, jolla näkee (ja en itse kovin usein tarvitse). Ei kannata kannustaa ihmisiä liikaan omatoimisuuteen kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Neidon tehtävä on kauniina levitellä käsiään ja tarjota prinssille hiukopalaa kun prinssi korjaa.
Remppamiehille ei tarjota nykyään enää mitään. Siitä oli ketju ehkä viikko sitten.
Mitä sä niille miehille myyt, jos niitä oikein laumoittain sun luona ramppaa?