Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valtaosa miehistä luulee, että naisilla ei ole kotonaan työkaluja?

Vierailija
17.06.2023 |

Ja jos onkin niin eivät osaa niitä käyttää, eivätkä varsinkaan osaa koota huonekaluja, asentaa pesukoneita tai edes lamppuja..

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en asenna pesukoneita, koska vakuutus vaatii ammattilaisen ja kerrostalossa aika ikävää jos sattuu jotain.

Vierailija
2/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en asenna pesukoneita, koska vakuutus vaatii ammattilaisen ja kerrostalossa aika ikävää jos sattuu jotain.

Mutta kyse ei ole siitä, ettetkö osaisi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies sanoi kerran, että minulla on parempi työkalupakki kuin hänellä. Ja hän oli työkaluintoilija, jolla oli niitä aika lailla.

Vierailija
4/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyse ei ole siitä, ettetkö osaisi..

Mitä väliä. Mulla on mies noita töitä varten.

Vierailija
5/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kerron. Olen prinssi joka pelastaa neitoja pulasta.

Aikoinaan kysyin neidoilta että onko työkalut. "Työkalut" osoittautuivat aina isävainaan rojuiksi tai vaaleanpunaisiksi replikoiksi.

Nykyään en kysele vaan otan aina oman pakin mukaan. ;-)

Vierailija
6/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuvimeisseli, vasara ja porkakone on naisten kädessä liian vaarallinen työkalu. Älkää siis koskeko työkaluihin vaan kutsukaa ammattilainen kiltti mies remontoimaan.

Vierailija
7/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neidon tehtävä on kauniina levitellä käsiään ja tarjota prinssille hiukopalaa kun prinssi korjaa.

Vierailija
8/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä kerron. Olen prinssi joka pelastaa neitoja pulasta.

Aikoinaan kysyin neidoilta että onko työkalut. "Työkalut" osoittautuivat aina isävainaan rojuiksi tai vaaleanpunaisiksi replikoiksi.

Nykyään en kysele vaan otan aina oman pakin mukaan. ;-)

Varmaan kertoo enemmän sun naistuttavista kuin mistään yleisestä tilanteesta.

Vierailija
9/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Paljon on tosiaan reppananaisia, jotka eivät ilman apua saa yhtä proppua seinään ja sitten niitä joilla on se iskemätön vitsikäs pinkki kiinalainen paskasalkku jostain Tokmannilta.

En tiedä miksi olen törmännyt parisuhdemarkkinoilla vain näihin avuttomiin, kun omassa suvussa on oletuksena ollut että äiti/naiset tekevät itse eivätkä ulise miehiä joka käänteessä apuun.

Vierailija
10/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin valtaosa?

Vierailija
11/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Kyllä itse saa tehdä kunhan tekee asianmukaisesti.

Vierailija
12/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Paljon on tosiaan reppananaisia, jotka eivät ilman apua saa yhtä proppua seinään ja sitten niitä joilla on se iskemätön vitsikäs pinkki kiinalainen paskasalkku jostain Tokmannilta.

En tiedä miksi olen törmännyt parisuhdemarkkinoilla vain näihin avuttomiin, kun omassa suvussa on oletuksena ollut että äiti/naiset tekevät itse eivätkä ulise miehiä joka käänteessä apuun.

Mun työkalut ei ole pinkkejä, vaan laadukkaita oikeita työkaluja, jotka olen itse ostanut.

Ap

Vierailija
13/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran menin naisen luokse eikä sillä ollut edes jiirisirkkeliä!

Vierailija
14/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa, mutta vastuu on asentajalla ja vakuutusyhtiöiden kieroilut tuntien ei kannata ottaa mitään riskejä.

Vierailija
15/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt naisten kodeissa tekemässä kaikenlaista varsinkin nuorempana koska naisilla ei ollut työkaluja eikä osaamista yhtään mihinkään.

Vierailija
16/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on niitä mutta nehän ei kelpaa kun ne samat miehen Makitat ja Milwaukeet on parempia.

Vierailija
17/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen tässä viimeisen parin vuoden aikana tapaillut kahta eri miestä (eri aikoina). Kummankin kanssa tuli jossain vaiheessa mun luona tilanne, että piti kaivaa työkalut esiin ja kumpikin oli kovin yllättyneen oloinen, että ne löytyi. Siis mitä ihmettä, miten he kuvittelevat, että omistusasunnossa voisi selvitä tyyliin ilman ruuvimeisseliä. Tai elämässä ylipäätään. Joskus ihan jonkun vimpaimen paristonvaihtoonkin tarvii ruuvimeisselin, niin kai nyt ihan kaikilta löytyy tuollaiset perustyökalut. Porakonetta mulla ei ole, mutta sitä tarvitaan niin harvoin, että olen lainannut aina joltakulta tarvittaessa (viimeksi vuosia sitten).

Vierailija
18/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran menin naisen luokse eikä sillä ollut edes jiirisirkkeliä!

Kuinkahan suuri osuus miehistä omistaa jiirisirkkelin?

Vierailija
19/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut naiset kuvittelevat, että miehillä ei ole kodeissaan ompelutarvikkeita tai yleensäkin että naisella olisi yksikään taito mitä miehellä ei ole ja minkä vuoksi mies haluaisi naisen kotiinsa?

Vierailija
20/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa, mutta vastuu on asentajalla ja vakuutusyhtiöiden kieroilut tuntien ei kannata ottaa mitään riskejä.

Miten vaikeaksi luulet sen asentamista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme