Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valtaosa miehistä luulee, että naisilla ei ole kotonaan työkaluja?

Vierailija
17.06.2023 |

Ja jos onkin niin eivät osaa niitä käyttää, eivätkä varsinkaan osaa koota huonekaluja, asentaa pesukoneita tai edes lamppuja..

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en asenna pesukoneita, koska vakuutus vaatii ammattilaisen ja kerrostalossa aika ikävää jos sattuu jotain.

Olet väärässä. Kyllä itse saa tehdä kunhan tekee asianmukaisesti.

Saa, mutta vastuu on asentajalla ja vakuutusyhtiöiden kieroilut tuntien ei kannata ottaa mitään riskejä.

Vastuu on jos vakuutusyhtiö pystyy näyttämään toteen vahingon aiheutuneen vääränlaisesta asennuksesta.

Vierailija
22/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaisia söpöjä vaaleanpunaisia työkaluja!

T. Homoasentaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran menin naisen luokse eikä sillä ollut edes jiirisirkkeliä!

Kuinkahan suuri osuus miehistä omistaa jiirisirkkelin?

Kaikki miehet omistavat jiirisirkkelin. Ne jotka ei omista on jotain ihan muuta. Mies ei ole mies jos ei omista moottorisahaa ja jiirisirkkeliä.

T. Mr. Testosteron

Vierailija
24/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en asenna pesukoneita, koska vakuutus vaatii ammattilaisen ja kerrostalossa aika ikävää jos sattuu jotain.

Saa, mutta vastuu on asentajalla ja vakuutusyhtiöiden kieroilut tuntien ei kannata ottaa mitään riskejä.

Miten vaikeaksi luulet sen asentamista?

Tunnen naisen jolle on haastavaa kiertää edes pakkausten kansia takaisin oikeille kierteille. Ehkä tämmöiselle voi olla vaikea asia kiertää letkuliitin paikalleen ryssimättä sitä vinoon.

Vierailija
25/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies sanoi kerran, että minulla on parempi työkalupakki kuin hänellä. Ja hän oli työkaluintoilija, jolla oli niitä aika lailla.

Moniko tajusi mistä kirjoittaja puhui? ;)

Vierailija
26/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen naisen jolle on haastavaa kiertää edes pakkausten kansia takaisin oikeille kierteille. Ehkä tämmöiselle voi olla vaikea asia kiertää letkuliitin paikalleen ryssimättä sitä vinoon.

Onxz meillä sama vaimo?

Vierailija
27/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet omistavat jiirisirkkelin. Ne jotka ei omista on jotain ihan muuta. Mies ei ole mies jos ei omista moottorisahaa ja jiirisirkkeliä.

T. Mr. Testosteron

Jaahas, vai niin. Ihan vaan huvikseni kysyn, että missä esimerkiksi kerrostaloasunnossa asuva mies käyttäisi moottorisahaa ja mihin tarkoitukseen? Eikä niissä asunnoissa jatkuvasti remonttiakaan tehdä, että jos asunto on hyvässä kunnossa, niin tuskinpa sille jiirisirkkelillekään yhtään mitään käyttöä on vuosikymmeniin.

Vierailija
28/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina laittanut itse pesukoneen liitännät kuntoon. Samoin sokeripalat kattoon. Vaihtanut myös pyörään sisäkumit. Autoon renkaat joskus, jopa kesken reissun.

Vierailija
29/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Paljon on tosiaan reppananaisia, jotka eivät ilman apua saa yhtä proppua seinään ja sitten niitä joilla on se iskemätön vitsikäs pinkki kiinalainen paskasalkku jostain Tokmannilta.

En tiedä miksi olen törmännyt parisuhdemarkkinoilla vain näihin avuttomiin, kun omassa suvussa on oletuksena ollut että äiti/naiset tekevät itse eivätkä ulise miehiä joka käänteessä apuun.

Teidän suvussa uliseminen on jätetty selvästi miehille.

Vierailija
30/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdoton turn off-suhde. Onneksi et ehtinyt perustaa uusioperhettä hänen kanssaan!

Vierailija
31/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koton pesukoneita ei "asenneta".

Letkujen ja töpselin kytkeminen kylppärissä eivät ole asennuksia

Vierailija
32/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta miljoonaa miestä aloittaja on tavannut ja keskustellut asiasta kun hänellä on noin kattava otos valtaosasta miehistä?

Vierailija
33/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mr. Testosteron

Jaahas, vai niin. Ihan vaan huvikseni kysyn, että missä esimerkiksi kerrostaloasunnossa asuva mies käyttäisi moottorisahaa ja mihin tarkoitukseen? Eikä niissä asunnoissa jatkuvasti remonttiakaan tehdä, että jos asunto on hyvässä kunnossa, niin tuskinpa sille jiirisirkkelillekään yhtään mitään käyttöä on vuosikymmeniin.

Jaa, minä olen rälläköinyt ja hitsaillut tuolla kylppärissä. Ikävästi tosin knööli saattaa sulaa lattialaattaan, mutta ei haittaa kun on kaupungin vuokra-asunto.

Vierailija
34/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä jokaisella okt:ssa asuvalla naisella on aikamoinen arsenaali työkaluja. Kyse on enemmän asumismuodosta, eipä kerrostalossa paljoa moottorisahaa tai ruohonleikkuria tarvitse. Eikä ole mikään sukupuolikysymys myöskään. Mietipä sotien jälkeen lapsensa, maatilansa ja eläimensä yksin hoitaneita sotaleskiä - kyllä suomalainen nainen on henkisesti vahva ja erittäin sisukas.

Vierailija
35/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Paljon on tosiaan reppananaisia, jotka eivät ilman apua saa yhtä proppua seinään ja sitten niitä joilla on se iskemätön vitsikäs pinkki kiinalainen paskasalkku jostain Tokmannilta.

En tiedä miksi olen törmännyt parisuhdemarkkinoilla vain näihin avuttomiin, kun omassa suvussa on oletuksena ollut että äiti/naiset tekevät itse eivätkä ulise miehiä joka käänteessä apuun.

Mun työkalut ei ole pinkkejä, vaan laadukkaita oikeita työkaluja, jotka olen itse ostanut.

Ap

Sinisellä porakoneellako homma sujuu paremmin :D Ei se väri vaan laatu.

Vierailija
36/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta miljoonaa miestä aloittaja on tavannut ja keskustellut asiasta kun hänellä on noin kattava otos valtaosasta miehistä?

99 % miespuolisista tori.fi-ostajista ja luonani käyneistä miehistä kuuluu tähän porukkaan.

Ap

Vierailija
37/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mr. Testosteron

Oletko vapaana Juhannuksena? Mökkini ranta kaipaa risusavottaa. Tarjoan hyvän korvauksen, sauna kuumana jne. luontaisetuja.

t.  testosteronia kaipaava nainen

Vierailija
38/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehissä on aika lailla näitä voimalla kierrekorkkeja sulkevia.

Vierailija
39/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

99 % miespuolisista tori.fi-ostajista ja luonani käyneistä miehistä kuuluu tähän porukkaan.

Ap

Kuinka monta?

Vierailija
40/66 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mr. Testosteron

Ei siitä olekaan kysymys, miten asut vaan että ylipäätään omistat sirkkelin ja sahan. Aina löytyy kavereita, jotka voisivat tarvita apuasi. Et tietenkään lainaa niitä, osaamattomat vielä telovat itsensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi