Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Lapsuutesi ahdistavat kokemukset?

Vierailija
08.12.2006 |

Itse ahdistuin vanhempieni ylenpalttisesta seksuaalisuudesta... Jokapaikassa piti meidän lastenkin nähden käyttäytyä rivosti. En viitsi edes yksilöidä, mutta pientä oli se että " ratsastimme" isän selässä heidän ollessaan sänkypuuhissa :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua jäi ahdistaan se rakkaudettomuus. muistan yhden kerran heidän suudelleen nähteni

Vierailija
2/7 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olin kaikista nuorin eikä minua otettu mukaan sisarusten menoihin kun olivat paljon vanhempia kuin minä. Vanhemmat aina töissä

Muutenkin perheessä tunnekylmä ilmapiiri,asioista ei puhuttu,kukin tuli toimeen miten tuli,ei ollut yhteenkuuluvuuden tunnetta.

Vanhemmat riitelivät paljon. Isä usein humalassa. Olin hyvin herkkä ja arka lapsi mutta ei ketään jolle purkaa ahdistustaan ja huoliaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä johtuvat väkivaltaisuus...jne

selvinpäin maailman ihanin isä...mutta traumat on ja pysyy.

Vierailija
4/7 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaaminen, pitkät ajomatkat maalle ja siellä ei yhtäkään leikkikaveria.

Vierailija
5/7 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki aiheutui äidin alkoholismista. Vaihtuvat miehet, riitely, tappelu, rahan puute, syyllistäminen yms yms. Mitä jäljellä, huono itsetunto. Silti aion itse tehdä kaikki toisin nyt kun äiti olen.

Vierailija
6/7 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan olen jonossa..

Vierailija
7/7 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun jätti jälkensä äidin kuumakylmä suhtautuminen. Kun tein niin kuin hän toivoi, olin hyvä lapsi. Jos tein eri tavalla, minua kohdeltiin kylmästi ja välinpitämättömästi. En osaa aikuisenakaan luottaa välittämiseensä.