Uusi hallitusohjelma... Oletteko nyt tyytyväisiä kokoomuksen ja persujen äänestäjät?
Tätä se sitten on seuraavat neljä vuotta; ahdistusta ja epävarmuutta
Kommentit (507)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tyytyväinen, kiitos kysymästä.
T. Kokoomuksen äänestäjä
Saitte mitä tilasitte. Nyt ei se hyväpalkkainen vakituinen työ ehkä olekkaan enään niin varma työpaikka ;) Oikein teille. Nautin :)
Olen sen verran pienen alan spesialisti, että työnantaja on aika paljon minun osaamisen varassa, ja tietää sen kyllä. Mutta siinähän irtisanoo, jos keksii asiallisen syyn jostain. Ottajia on muitakin.
Onko? 😉 Mielestäni ylimielinen asenteesi osoittaa sopeutumattomuutta työyhteisöömne, joten asiallisesti olet irtisanottu. T. CEO
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kokoomuksen äänestäjä
Saitte mitä tilasitte. Nyt ei se hyväpalkkainen vakituinen työ ehkä olekkaan enään niin varma työpaikka ;) Oikein teille. Nautin :)
Niin sen kuuluukin terveessä järjestelmässä mennä, että jos jokin työtehtävä ei enää tuota lisäarvoa yritykselle siitä tehtävästä voidaan luopua.
Nautin kun suurin osa pelkää työpaikan puolesta. Nyt saattaa irtisanominen tulla helpommin eikä tuota faktaa teidän ulinat fiktioksi muuta. Jätän tämän keskustelun nyt tähän koska mulla on muutakin tekemistä kuin täällä roikkua :)
Olet sitten lähtökohdiltasi hieman tyhmä ja yksinkertainen. Huoli tulevaisuudesta saa ihmiset säästämään pahan päivän varalle ja käyttämään Aliexpressin tapaisia kauppoja. Asunnot mätänevät välittäjien käsiin. Kaikki nämä sotivat suoraan hallituksen tavoitteita vastaan. Tämän vuoksi elinkeinoelämä on jatkuvasti kiinnostunut ja mittaa kuluttajien luottamusta tulevaisuuteen.
Loppuu se ahdistaa, kiusattiin koulussa, ADD, erityisherkkä, sisäilmaongelma, paniikkihäiriö, fibromyalgia volina. Helkkari niskasta kiinni ja töihin. Vanhemmat nyt viimestään herätkää teidän vätyslapsia ei enää elätetä tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kokoomuksen äänestäjä
Olen sen verran pienen alan spesialisti, että työnantaja on aika paljon minun osaamisen varassa, ja tietää sen kyllä. Mutta siinähän irtisanoo, jos keksii asiallisen syyn jostain. Ottajia on muitakin.
Onko? 😉 Mielestäni ylimielinen asenteesi osoittaa sopeutumattomuutta työyhteisöömne, joten asiallisesti olet irtisanottu. T. CEO
Esinaisen menkkakivut ovat asiallinen syy irtisanoa alainen. Alainen ei osannut ottaa huomioon.
loppuu varmaan yhden päivän "sairastelut"
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tulee etätyöskentelypäiviä torkkupeiton alla. Ne, jotka ei etää pysty tekemään, kärsivät.
Vierailija kirjoitti:
Pitää toivoa ettei uutaa koronaa tule.
Nykyhallitus on kuin neljän ärrän kioski: Rahavalta (Kok), Rasismi (Persut), Raamattu (KD) ja Ruotsinkielisyys (Rkp).
Olen tyytyväinen. Olen nainen, kokoaikatöissä ja äänestin persuja. Osasin odottaa, että varmasti tulee muutoksia, koska maa on siinä tilanteessa missä on. Ainut, mitä en ymmärrä on se Turun tunnin juna :D siihen ei todellakaan olisi tarvinnut laittaa euroakaan. Edellisten hallitusten tolkuttoman rahankäytön ja pelastetaan maailma ajatusmallin takia olemme nyt tilanteessa, jossa säästöjä täytyy alkaa tehdä. Se on kivuliasta, mutta mitä te luulitte? Että sitä rahaa tulee jatkossakin ilmaiseksi? Mikään velka ei ole ilmaista eikä raha laskeudu ilmaisena lahjana taivaalta. Tällä hallituksella oli varmasti kova ja vaikea paikka pistää läpi tää hallitusohjelma, niin paskalla jamalla on maan talous.
Äänestin persuja ja olen tyytyväinen. Tiedän monen ajattelevan että säästäminen ei voi tulla kysymykseen kun puhutaan valtiosta. Mutta kun valtio olemme me. Vastuuta ei voi ulkoistaa.
Äänestin persuja ja suurimmaksi osaksi olen tyytyväinen. Erityisen tyytyväinen olen noihin kirjauksiin poliisien lisäämisestä ja rangaistusten koventamisesta. Vaikuttaa siltä, että katujengiongelmaan aiotaan oikeasti puuttua eikä vain hyssytellä kuten edellinen hallitus teki. Lisäksi on oikea suunta kannustaa työntekoon enemmän, kun nykyjärjestelmä kannustaa monessa tilanteessa jäämään kotiin.
Ei tuo ohjelma silti täydellinen ole, mutta varmasti parempi kuin mikä Marinin kakkoshallituksella olisi tullut.
Vierailija kirjoitti:
Pisimmän kortensa vetävät jälleen kerran eläkeläiset, joilta ei taaskaan oteta mitään. Eniten tietenkin potkitaan päähän opiskelijoita, kuten on jo maan tavaksi muodostunut.
Aikamoinen gerontokratia.
Nautin jokaisesta kuolinilmoituksesta lehdissä ja niitähän on nykyään paljon. Kaikki 30- ja 40-luvuilla syntyneiden ilmoitukset lämmittää mieltä syvästi. Yksi loinen meni taas arkkuun ja uuniin.
Olen tyytyväinen, äänestin kokoomusta. Enkä ole edes hyväpalkkainen, ihan tuikitavallinen luokanopettaja.
Jatkossa en äänestä enää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ne jatkuu nyt samalla omavastuupäivällä koko viikon.
Vierailija kirjoitti:
Tää on parasta. Jotkut ovat jatkuvasti nimenomaan maanantaisin pois. Työt kaatuvat muille. Siinä viettävät palkatta jatkettua viikonloppuaan.
Ole haltioissani. Vielä kun saadaan maahanmuutto ja kehitysapu ihan nollaan niin olen huipussa...
Olet pelattava tomppeli.