Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko persujen äänestäjillä alkaa menemään perille että se ei ole mikään duunaripuolue?

Vierailija
16.06.2023 |

Miltäs ne oppirahat maistuu?

Kommentit (162)

Vierailija
121/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Duunarithan säästää nyt valtavasti kun PS ansiosta polttoaineiden hintaa ei korotettu 3 euroon

Autoilevana duunarina olen erittäin tyytyväinen uuteen hallitukseen

Pönttö, ei sitä olisi voinut tuohon korottaa muutenkaan. Kuljetukset olisi muuttuneet niin kalliiksi, että inflaatio olisi lähtenyt hurjaan laukkaan.

Ihan varmasti polttoaineet olisi ollut ainakin 2,80 hallituskauden lopussa ilman persuja, nyt ei kallistu ollenkaan

Vähäosaiset ja duunarit voittaa kun PS ansiosta ilmastokurjistaminen loppuu

Minä en tiennytkään, että persut voivat vaikuttaa jopa OPECiin. Sen tiesin, että persuilla on hyvät ryyssäsuhteet, mutta sieltähän ei öljy enää virtaa.

Typerys. Hintaa nostaa biokomponentin lisääminen polttoaineisiin.

Kukahan tässä on typerys. Jos OPEC vetää hanaa kiinni, polttoaineen hinta nousee ja siinä ei auta paljon persun itkut. Voi jopa käydä niin, että tuo bio-osa on jossain vaiheessa halvempaa kuin raakaöljystä tislattu. Jakeluvelvoite taitaa olla nyt 13% ja nouseeko se johonkin 22%. 

No sitten se on globaali ongelma eikä mikään vihreiden kotimainen hyvesignalointi kotkotus.

Vierailija
122/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MariNistejä taitaa nyt harmittaa tuo etenkin, kun ensimmäinen sairaspoissaolo on palkaton eli nyt ei jäädäkään kotiin feikkusaikuilla, kun on henkisesti niin rankkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MariNistejä taitaa nyt harmittaa tuo etenkin, kun ensimmäinen sairaspoissaolo on palkaton eli nyt ei jäädäkään kotiin feikkusaikuilla, kun on henkisesti niin rankkaa. 

Henkisen puolen sairaslomat on useamman viikon pituisia ja pitkissä sairaslomissa tuota karenssia ei olisi suunnitelman mukaan. Kyllä tämä pakottaa töihin ne räkätautiset ja mahatautiset, jotka ei raski sairastaa paria päivää, vaan mielummin tartuttaa kaikki.

Vierailija
124/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäministeri persuille. Tulee aikamoinen muutos Ohivuotoon verrattuna.

Vierailija
125/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkisen puolen sairaslomat on useamman viikon pituisia ja pitkissä sairaslomissa tuota karenssia ei olisi suunnitelman mukaan. Kyllä tämä pakottaa töihin ne räkätautiset ja mahatautiset, jotka ei raski sairastaa paria päivää, vaan mielummin tartuttaa kaikki.

Kyllä vasemmistolaisille riittää se yksikin päivä henkistä lomaa per viikko (ma tai pe), jos nyt edes ovat töissä eli olen erittäin tyytyväinen, että jää ne yhden päivän "hermolomat" nyt pois.

Vierailija
126/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vasemmistolaisille riittää se yksikin päivä henkistä lomaa per viikko (ma tai pe), jos nyt edes ovat töissä eli olen erittäin tyytyväinen, että jää ne yhden päivän "hermolomat" nyt pois.

Itse olin tyytyväinen kun en ollut koronan takia kolmeen vuoteen sairas, kun ihmiset lakkas tartuttamasta kaikkia räkätauteja. Olisi saanut hyvä tapa jäädä päälle.

Vierailija
127/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kännissä pidä tulla töihin.

Vierailija
128/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tynkkynen. Loppuu keloapinoiden pelleily ja teiden tukkiminen.

Vierailija
129/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvältä nuo uudistukset näyttävät.

t. duunari

Kyllä. Kunnes omaan nilkkaan kalahtaa. Sitten itket.

Tämä on nimittäin nähty.

Vierailija
130/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on duunaripuoue, järjestää duunareille töitä (yritysten kannattavuuden kautta).

Vierailija
131/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin persuja m ą a h ą n m u u t t o p o l i t i i k a n takia. Olen tyytyväinen 👌

Vierailija
132/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on minulle viimeinen niitti. Olen hoitotyössä JOSSA EI VOI MENNÄ RÄKÖTAUDISSA TLIHIN SAIRASTUTTAMAAN JO HAURAITA JA HUONOKUNTOISIA POTILAITA. Ja hoitotyössä tulee paljon pöpöjä, ja paljon ylähengitystieinfektioita.

ETSIKÄÄ KOKOOMUS JA PERSUT HOITAJAT MISTÄ HALUATTE. ETTE SAA NIITÖ FILIPPIINEILTÄ ETTEKÄ INTIASTA KUN MUUT MAAT VIE NE PAREMMALLA PALKALLA JA TYÖEHDOILLA!!!

Vierailija
133/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä.

Vierailija
134/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on duunaripuoue, järjestää duunareille töitä (yritysten kannattavuuden kautta).

Vai että duunaripuolue....Persut on 5000€/kk ja yli tienaavien miesten puolue. Ei niitä kiinnosta köyhät, eikä pientuloiset.

Vierailija
135/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvältä nuo uudistukset näyttävät.

t. duunari

Kyllä. Kunnes omaan nilkkaan kalahtaa. Sitten itket.

Tämä on nimittäin nähty.

Niinhän vasemmistokin itkee nyt.

Vierailija
136/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep jep, mutta oletko ajatellut kenen kustannuksella? 🤣

Vierailija
137/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se duunaripuolue, tästä lähtien rapulapäiviä tulee 5 kun saikkua on syytä pitää sen verran. Ennen riitti 1.

Mukavampihan se on viikko lepäillä.

Vierailija
138/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kovasti ovat vasemmistopummit huolissan perussuomalaisista, oikein liikutun kyyneliin.

Totta! Onhan se hieno homma jos vasenkätisille valkeni vihdoin että ps on heterogeeninen (pun intended) puolue.

Kun nyt oivalluksen lamppu syttyi, niin yrittäkää nähdä sekin, että joka viides äänestäjä äänesti ps ää.

Vierailija
139/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pienyrittäjänä, duunarina ja työllistäjänä olen tähän uudistukseen erittäin tyytyväinen. Saadaan Suomen kilpailukykyä ja työllisyyttä parannettua sekä yritysten mahdollisuuksia työllistää ihmisiä. Sama se on yrittäjänäkin kun on töistä pois niin ei palkka juokse. Aivan reilua, että myös työntekijät osallistuvat talkoisiin.

Kilpailukyky tarkoittaa, että palkkoja pitää laskea, hitaasta työntekijästä on helppo päästä eroon? Miten työllisyys paranee, ne ihmiset, joilla on resursseja työntekoon ovat töissä, pitkäaikaistyöttöminä on ihmisiä joilla on vaikeuksia sairautta, alkoholismia, perhe ja koti sitoo paikkakunnalle, jolla ei sopivaa työtä ole, mielenterveysongelmia jne niitäkö sinä hetkeksi työllistät? Joudut vain tekemään enemmän itse ja työntekijäsi

Ja mihin vttn talkoisiin, jos sinun yrityksessäsi pitää talkoita tehdä niin tee itseksesi? Älä kasvata yritystä, jos sinulla ei ole varaa maksaa palkkaa. Jos yrityksesi tekee enemmän voittoa, lipuuko siitä työntekijöille, reiluuden nimissä hallituksen olisi pitänyt miettiä myös mitä tehdä yritystuille. Ai niin reiluus on sitä että sille annetaan, jolla on.

Vierailija
140/162 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kovasti ovat vasemmistopummit huolissan perussuomalaisista, oikein liikutun kyyneliin.

Totta! Onhan se hieno homma jos vasenkätisille valkeni vihdoin että ps on heterogeeninen (pun intended) puolue.

Kun nyt oivalluksen lamppu syttyi, niin yrittäkää nähdä sekin, että joka viides äänestäjä äänesti ps ää.

Neljä viidestä siis ei äänestänyt. Ja vasemmistoblokki sai itseasiassa kokonaisuudessaan enemmän ääniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän