Joko persujen äänestäjillä alkaa menemään perille että se ei ole mikään duunaripuolue?
Kommentit (162)
Kaljan hinta laskee, mutta työttömyyskorvaus heikkenee.
Duunarithan säästää nyt valtavasti kun PS ansiosta polttoaineiden hintaa ei korotettu 3 euroon
Autoilevana duunarina olen erittäin tyytyväinen uuteen hallitukseen
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvältä nuo uudistukset näyttävät.
t. duunari
Joillakin vissiin vähän hitaampi sytytys, mutta eiköhän sen ensi keväänä palkkapussissa sitten huomaa mitä tulikaan äänestettyä.
Käytännössä tulee mahdolliseksi antaa ilman syytä potkut ja ottaa sitten uudelleen töihin määräaikaisella sopimuksella ja sanella palkka alemmas mitä se olisi tesin mukaan.
Onneksi ilmastotavoitteita höllätään, tehtaat jatkossakin voi pysyä Suomessa. Autoilu ei kallistu joten siinäkin duunari säästää
Vierailija kirjoitti:
Duunarithan säästää nyt valtavasti kun PS ansiosta polttoaineiden hintaa ei korotettu 3 euroon
Kaikkien heikennyksien ja kiristyksien vastineena ei bensan hinta paljon paina.
Vierailija kirjoitti:
Pönttö, ei sitä olisi voinut tuohon korottaa muutenkaan. Kuljetukset olisi muuttuneet niin kalliiksi, että inflaatio olisi lähtenyt hurjaan laukkaan.
Eihän tuo ekan päivän palkaton sairasloma edes koske ketään joka on töissä sellasessa paikassa missä on työehtosopimus voimassa.
Lähinnä nyt kun heikennetään työttömyyskorvauksia niin koitetaan samalla kohentaa työllistämisen edellytyksiä.
Ajatelkaa vaikka siivousalan pienyrittäjää joka palkkaa jonkun työkkäristä apulaiseksi. Jos tämä sitten saikuttaa joka toisen päivän niin ei tarvii ainakaan maksaa palkkaa. Sama homma sen irtisanomisen kanssa eli asiallinen syy riittää.
Täällä on aika ihmeellinen käsitys duunarista. Tämän foorumin mukaan hän on alkoholisti, joka on töissä ainoastaan sen takia, että lainsäädäntö estää irti sanomisen. Minä olen tehnyt työtä koko ikäni ja teen loppuun asti. Ei haittaa, jos laiskurit pistetään mäkeen ja tilalle palkataan parempi työntekijä. Vähemmän lisätöitä minulle. Kyllä se työnantaja tarvitsee myös työntekijöitä ja kyseessä on "pakkoliitto". Minun työpaikka syntyy ihan muusta kuin siitä että laki pakottaa työntantajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pönttö, ei sitä olisi voinut tuohon korottaa muutenkaan. Kuljetukset olisi muuttuneet niin kalliiksi, että inflaatio olisi lähtenyt hurjaan laukkaan.
Ihan varmasti polttoaineet olisi ollut ainakin 2,80 hallituskauden lopussa ilman persuja, nyt ei kallistu ollenkaan
Vähäosaiset ja duunarit voittaa kun PS ansiosta ilmastokurjistaminen loppuu
Alkkisten suurin huvi taitaa olla öyhöttäminen, ja siksi samaistuvat persuihin.
Lakkaakohan se samaistuminen kun rahat viedään, eikä viina tule kauppoihin?
Mun työkaveri, se joka äänesti persuja, sanoi tänään ruman sanan. Turun tunnin juna oli liikaa.
Koittakaa nyt päättää onko ne persujen äänestäjät työttömiä juoppoja (vasemmisto) vai pienipalkkaisia duunareita (ulkomaan ihmeet), niin me täällä keskiluokan eri tasoilla ihmetellään tuota riehumista ja äänestetään persuja jatkossakin.
Painuuko 95 pensa alle 1,5e litra jos ei niin taas kerran persut kuset.. äänestäjiä.
Duunarina voin vain todeta että todellakin kannatti äänestää PS. Nyt säilyy liikkumisen eli autoilun mahdollisuus jatkossakin ja pystyy käymään töissä.
Kaikki muut isot puolueet halusi ne 50-60c korotukset polttoaineisiin mutta PS sai estettyä.
kovasti ovat vasemmistopummit huolissan perussuomalaisista, oikein liikutun kyyneliin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on aika ihmeellinen käsitys duunarista. Tämän foorumin mukaan hän on alkoholisti, joka on töissä ainoastaan sen takia, että lainsäädäntö estää irti sanomisen. Minä olen tehnyt työtä koko ikäni ja teen loppuun asti. Ei haittaa, jos laiskurit pistetään mäkeen ja tilalle palkataan parempi työntekijä. Vähemmän lisätöitä minulle. Kyllä se työnantaja tarvitsee myös työntekijöitä ja kyseessä on "pakkoliitto". Minun työpaikka syntyy ihan muusta kuin siitä että laki pakottaa työntantajaa.
Moni työnantaja vaihtaa kalliimman vanhan työntekijän uuteen halvempaan ihan mielellään. Laadustahan nyt ei Suomessa välitä enää kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Eivät sen äänestäjätkään varsinaisesti duunareita ole vaan syrjäytyneitä ja alkkiksia.
Ei niillä riitä käpy sen tajuamiseen, että niiltä leikataan ensimmäisenä.
Projisoit omaa luuseriuttasi PS:n äänestäjiin. PS:n äänestäjäkunta on tutkitusti verrattaen hyvätuloisia yrittäjiin painottuen.
Ei tässä maassa voi äänestää enää ketään, kaikki on pelkkiä ketkuja ja roistoja.
Ihan hyvältä nuo uudistukset näyttävät.
t. duunari