Uskokaa jo, ei ole hallituksen tehtävä elättää kansalaisiaan!!
Kommentit (82)
Valtio ilman kansakuntaa on pelkkä pläntti autiota maata, joka ei poikkea mistään muusta maapalasta maailmalla. Ihmiset on valtio ja valtion tulee pitää huolta niistä, jotka tähän yhteisöön on syntyneet täysivaltaisina jäseninä.
Valtion rahat tulee Suomen kansalta verotuksessa.
Kansalaistenko pitää elättää nilkkiyrittäjiä yritystukien kautta? Kansalaistenko pitää kartuttaa lihavien vuorineuvossikojen pankkitilejä?
Vierailija kirjoitti:
Minun tehtävä ei ole rikastuttaa muita
Eikä minun tehtäväni ole tarjota sinulle töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän hallitus ketään elätä vaan suomen valtio. Jos köyhimpiä ei elätettäisi olisi maa täysin kaaoksessa. Ryöstöjen määrät lisääntyisivät, varastelu ja asunnottomuus lisääntyisivät. On hyvä, että köyhillä on ruokaa ja katto päänpäällä.
antakaa vastiikkeetonta rahaa tai aletaan rikollisiksi. Vasemmisto 2023
Ei taida olla näillä asioilla tekemistä vasemmiston kanssa tai yleensä poliittisen mielipiteen. Realiteetit vain ovat politiikasta riippumattomia ja ihmisestä voi tulla eläin jos se ahdistetaan nurkkaan.
odotan innolla kun sohvallamakaajat nousee ylös ja kerrankin tekee jotain elantonsa eteen :)
Vierailija kirjoitti:
Hallintoa on elätettävänä aivan mieletön määrä. Onko se kansan tehtävä tuollaista kivirekeä vetää. Se paisuu koko ajan kovapalkkaisista johtajista alaisineen. Työtilat seisoo käyttämättöminä. Kansan harteilla nekin.
Johtoporsaalle voidaan maksaa miljoonabonuksia samalla kun vakituisia työntekijöitä potkitaan pihalle yt-neuvotteluissa ja halpuutetaan kaiken maailman nollasopparilaisilla ja alihankkijoilla.
Kela Gold vihdoinkin lopetettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ikinä käytä terveydenhuoltoa, nosta mitään sosiaalitukia esim lapsilisää, perhetukia, eläkettä yms. Älä laita lapsiasi kouluun vaan opeta kotikoulussa. Teitten kunnosta ei tarvi urputtaa sanallakaan ja poliisia et tarvi kun työttömät varastaa sun kamat.
Vanhuksena vaihdat omat vaippasi ja lopulta tukehdut omaan sontaasi.
Pärjää omillas kspää, arvojesi mukaan
Olen tässä koko ikinä maksaneet veroja niin. 1. poliisia ei ole ikinä ollut mitään hyötyä vain päinvastoin.
Kun on sairaana niin pitää mennä yksiyselle kun julkisella eivät hoida. Verorahoilla ei ole mitään vastinetta.
Kuka maksoi koulutuksesi? Entä lapsena neuvolakäynnit jne. Kulkuväylät joita pitkin pääset sinne yksityiselle?
Nyt varmaan sanot, että synnyit usassa ja kävit koulut siellä ja tulit ihan tarkoituksella suomeen korkeiden verojen maahan.
Eihän linnutkaan odota suu auki että mato lentää suuhun. Näin tukien varassa elävät tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän hallitus ketään elätä vaan suomen valtio. Jos köyhimpiä ei elätettäisi olisi maa täysin kaaoksessa. Ryöstöjen määrät lisääntyisivät, varastelu ja asunnottomuus lisääntyisivät. On hyvä, että köyhillä on ruokaa ja katto päänpäällä.
antakaa vastiikkeetonta rahaa tai aletaan rikollisiksi. Vasemmisto 2023
Ei taida olla näillä asioilla tekemistä vasemmiston kanssa tai yleensä poliittisen mielipiteen. Realiteetit vain ovat politiikasta riippumattomia ja ihmisestä voi tulla eläin jos se ahdistetaan nurkkaan.
odotan innolla kun sohvallamakaajat nousee ylös ja kerrankin tekee jotain elantonsa eteen :)
Kyllä. Oikean työn vieroksumisen kannustimet poistettava.
Valtio rakentaa tiet ja armeijan. Ei muuta
Ei myöskään sen tarkoitus ole ihmisiä ajaa kurjuuteen, asunnottomuuteen, epätoivoon, itsemurhiin.
Voi lapsipieni. Ei meistä kukaan luule, että se on HALLITUKSEN tehtävä. Jokainen peruskoulun käynyt tietää, että hallitus on eri asia kuin yhteiskunta. Hallitus ei elätä ketään, mutta yhteiskunnan on kyllä ihan lainkin mukaan huolehdittava kansalaisten elatuksesta. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Älä ikinä käytä terveydenhuoltoa, nosta mitään sosiaalitukia esim lapsilisää, perhetukia, eläkettä yms. Älä laita lapsiasi kouluun vaan opeta kotikoulussa. Teitten kunnosta ei tarvi urputtaa sanallakaan ja poliisia et tarvi kun työttömät varastaa sun kamat.
Vanhuksena vaihdat omat vaippasi ja lopulta tukehdut omaan sontaasi.
Pärjää omillas kspää, arvojesi mukaan
Miten terveydenhuolto ja tiet liittyy kenenkään elättämiseen?
Jokainen voi itse säästää itselleen eläkettä ja työttömyysturvaa, jos siis alunpitäenkään on mitään töitä tekemässä. Tulonsiirrot poistoon niin paaaljon pienempi veroprosentti riittää mainiosti yhteisten asioiden hoitoon.
Edellämainittu terveydenhuolto on sitä paitsi ihan p-skaa nyttenkin saati joku poliisi (ryöstelijäthän meillä jo on).
Vierailija kirjoitti:
Valtio ilman kansakuntaa on pelkkä pläntti autiota maata, joka ei poikkea mistään muusta maapalasta maailmalla. Ihmiset on valtio ja valtion tulee pitää huolta niistä, jotka tähän yhteisöön on syntyneet täysivaltaisina jäseninä.
Itse asiassa valtio lakkaa olemasta, jos sillä ei ole asukkaita. Valtion määritelmässä sanotaan, että valtiolla on määritellyt rajat, jonkinlainen hallinto ja kansa, joka asuu valtiossa. Ilman jotain näistä kolmesta maapläntti ei ole valtio.
Otapas AP perustuslaki käteen ja lue mitä siellä sanotaan.
Julkisella vallalla on velvollisuus pitää huoli kansasta. Tarjota toimeentulo ja hoiva jokaiselle, joka siihen ei itse siihen kykene.
Sinulle saattaa tulla yllätyksenä, että eduskunta, hallitus, ministerit, virkamiehet ovat olemassa kansalaisia varten, ei päinvastoin.
Toivottavasti toivut nopeasti tästä maailmankuvaasi järisyttävästä tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Valtio rakentaa tiet ja armeijan. Ei muuta
Miksi valtion pitäisi rakentaa tiet?? Rakenna itse tiesi. Miksi valtion pitäisi rakentaa armeija? Rakentakoot ne joilla on jotain puolustettavaa?
Vierailija kirjoitti:
Pasi, luepa kerrankin perustuslaki.
Valtion ainut tehtävä on turvata kansan elämä ja hyvinvointi.
Ei siis rikastuttaa rikkaimpia vaan turvata KANSAN ELÄMÄ JA HYVINVOINTI.
Tämä ei toimi enää ollenkaan. Pelkkää kansan riistoa ja elämän tuhomista
Olen tässä koko ikinä maksaneet veroja niin. 1. poliisia ei ole ikinä ollut mitään hyötyä vain päinvastoin.
Kun on sairaana niin pitää mennä yksiyselle kun julkisella eivät hoida. Verorahoilla ei ole mitään vastinetta.