Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskokaa jo, ei ole hallituksen tehtävä elättää kansalaisiaan!!

Vierailija
16.06.2023 |

Jokaisen kuuluu elää niin kuin on varaa.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ikinä käytä terveydenhuoltoa, nosta mitään sosiaalitukia esim lapsilisää, perhetukia, eläkettä yms. Älä laita lapsiasi kouluun vaan opeta kotikoulussa. Teitten kunnosta ei tarvi urputtaa sanallakaan ja poliisia et tarvi kun työttömät varastaa sun kamat.

Vanhuksena vaihdat omat vaippasi ja lopulta tukehdut omaan sontaasi.

Pärjää omillas kspää, arvojesi mukaan

Olen tässä koko ikinä maksaneet veroja niin. 1. poliisia ei ole ikinä ollut mitään hyötyä vain päinvastoin.

Kun on sairaana niin pitää mennä yksiyselle kun julkisella eivät hoida. Verorahoilla ei ole mitään vastinetta.

Kuka maksoi koulutuksesi? Entä lapsena neuvolakäynnit jne. Kulkuväylät joita pitkin pääset sinne yksityiselle?

Nyt varmaan sanot, että synnyit usassa ja kävit koulut siellä ja tulit ihan tarkoituksella suomeen korkeiden verojen maahan.

Noi hilut on maksettu takas jo 20-kymppisenä. Etkö sinä ole?

Vierailija
42/82 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otapas AP perustuslaki käteen ja lue mitä siellä sanotaan.

Julkisella vallalla on velvollisuus pitää huoli kansasta. Tarjota toimeentulo ja hoiva jokaiselle, joka siihen ei itse siihen kykene.

Sinulle saattaa tulla yllätyksenä, että eduskunta, hallitus, ministerit, virkamiehet ovat olemassa kansalaisia varten, ei päinvastoin.

Toivottavasti toivut nopeasti tästä maailmankuvaasi järisyttävästä tiedosta.

Otapa itse. Selvitä samalla, mikä ero on hallituksella ja julkisella vallalla. Ovat kaksi eri asiaa, vaikka ensin mainittu onkin osa julkisen vallan koneistoa. Ap on ihan oikeassa siinä, että hallituksella ei ole elatusvelvollisuutta. Yhteiskunnalla on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansalaistenko pitää elättää nilkkiyrittäjiä yritystukien kautta? Kansalaistenko pitää kartuttaa lihavien vuorineuvossikojen pankkitilejä?

Haluat siis vielä vähemmän rahaa Suomeen?

Vierailija
44/82 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai oikein kuuluu elää :D yhteiset säännöt tippuvat siinä vaiheessa, kun toinen osapuoli ei pidä kiinni niistä myöskään. Siinä vaiheessa kun homo sapiens, maailman vaarallisin peto joutuu selviytymismoodiin ja löytää taas eläimen sisältään, niin siinä vaiheessa ei kiinnosta v***uakaan kuulumiset, tai jonkun nörtin säännöt. Silloin tullaan ovesta sisään ja syödään perheen kultainennoutaja.

Vierailija
45/82 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtio rakentaa tiet ja armeijan. Ei muuta

Miksi valtion pitäisi rakentaa tiet?? Rakenna itse tiesi. Miksi valtion pitäisi rakentaa armeija? Rakentakoot ne joilla on jotain puolustettavaa?

Käy peruskoulu loppuun niin löydät vastauksen molempiin kysymyksiisi. Googlatakin voit jos osaat. 

Vierailija
46/82 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pasi, luepa kerrankin perustuslaki.

Valtion ainut tehtävä on turvata kansan elämä ja hyvinvointi.

Ei siis rikastuttaa rikkaimpia vaan turvata KANSAN ELÄMÄ JA HYVINVOINTI.

Kuka pakotetaan töihin? Alkaa olla yhä vaikeampaa, talous ei nouse vaan tippuu. Sinä varmaat voit säätää lain, joka määrää talouden kasvamaan, ettei perustuslakia rikota. 

Vierailija
47/82 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN MUTTA KUN SANNA ELÄTTI!!!!

Vierailija
48/82 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisella vallalla on velvollisuus pitää huoli kansasta. Tarjota toimeentulo ja hoiva jokaiselle, joka siihen ei itse siihen kykene.

Sinulle saattaa tulla yllätyksenä, että eduskunta, hallitus, ministerit, virkamiehet ovat olemassa kansalaisia varten, ei päinvastoin.

Otapa itse. Selvitä samalla, mikä ero on hallituksella ja julkisella vallalla. Ovat kaksi eri asiaa, vaikka ensin mainittu onkin osa julkisen vallan koneistoa. Ap on ihan oikeassa siinä, että hallituksella ei ole elatusvelvollisuutta. Yhteiskunnalla on. 

Nussitko usein pilkkuja? Tuntuuko se kivalta?

-eri

Vierailija
49/82 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kansalaisten pitäisi elättää hallitus? Loppuu nimittäin heiltä palkansaanti, jos kukaan ei enää maksa veroja. Että näin. 

Vierailija
50/82 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos maan hallituksen tehtävä ei ole järjestää kansalaisille toimeentulon ja elämisen mahdollisuudet tässä maassa, eihän silloin hallitusta tarvita mihinkään!! Ei se voi olla vain itseään varten!!

Vierailija
51/82 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Äläpä lapsi käytä sanoja, joiden merkitystä et ymmärrä :) 

Vierailija
52/82 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekaan siksi palkkojen pitää olla kunnon palkka eikä mitään raskasta työtä 10-11 e/h...

Vierailija
53/82 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisten pitäisi ryhtyä ryöstajiksi. Sillä voi elää, jos ei työtä eikä tukia saa. Sinne vaan asuntoihin, kaduille ja kauppoihin retkiä tekemään. Ettei nälkään kuole.

Vierailija
54/82 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Ei ole pilkunnussintaa korjata sinun vääriä käsityksiäsi. Kun kasvat aikuiseksi, ymmärrät tämänkin asian. 

Vierailija
55/82 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Saiko jo orgasmin vai pitääkö sinun keksiä uusi "nokkela" kommentti, jotta onnistut tulemaan?

t. sama

Vierailija
56/82 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat aina muodostaneet yhteenliittymiä ollakseen toisilleen avuksi ja tueksi ja myös elättääkseen toisiaan. Joskus se tukiryhmä on suku tai klaani, joskus se on rikollisjärjestö tai mafia. Joskus se on valtio. Yleensä sitä jäsenyyttään ei itse voi edes valita. Valtio on ihan hyvä vaihtoehto tukiorganisaatioksi kuitenkin. Ja kyllä, valtion tehtävä on nimenomaan elättää kansalaisiaan. Vastineeksi se voi toki vaatia jotakin myös. 

Jos valtio lakkaa hoitamasta elätystehtäväänsä, palataan siihen, että turva haetaan muilta organisaatioilta. Yhä enemmän tulee velvollisuutta itse elättää vanhat sukulaisensa, mikä käytännössä tarkoittaa naisten jättäytymistä pois työelämästä. Mafiatyyliset omien lakiensa mukaan elävät ja niitä noudattaville toimeentulon tarjoavat rikollisjärjestöt yleistyvät.

Vierailija
57/82 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos osaisit otsikon lisäksi lukea myös varsinaisen viestin, niin tietäisit, ettei ap tarkoittanut sitä noin vaan juuri niin kuin ketjussa on yleisesti tulkittu. Vaikka otsikko olisikin tarkoittanut asian niin kuin sinä tulkitset, niin viestin sisältö on silti todellisuuden vastainen (paitsi jos "on varaa" pitää sisällään riittävän sosiaaliturvan, johon jokaisella on perustuslaillinen oikeus).

Vierailija
58/82 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On köyhien hyöty, että työtätekevä ja yrittävä väestö pärjäävät. Ei ole muuten mitään mistä nyhjästä.

Vierailija
59/82 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen tehtävä elättää? kirjoitti:

Entäs p a k o l a i s e t ja ma m u t?

Saavat rahaa, kuten ennenkin.

Hahahahahaha.

Vierailija
60/82 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos osaisit otsikon lisäksi lukea myös varsinaisen viestin, niin tietäisit, ettei ap tarkoittanut sitä noin vaan juuri niin kuin ketjussa on yleisesti tulkittu. Vaikka otsikko olisikin tarkoittanut asian niin kuin sinä tulkitset, niin viestin sisältö on silti todellisuuden vastainen (paitsi jos "on varaa" pitää sisällään riittävän sosiaaliturvan, johon jokaisella on perustuslaillinen oikeus).

Miksi kommentoit, vaikka et ymmärrä lukemaasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä