Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyään vaan sokerittomat limut on alessa?

Vierailija
16.06.2023 |

Niissä on aspartaamia, joka tunnetusti saattaa aiheuttaa syöpää, masennusta, MS- tautia, dementiaa. Miksi hitossa sitä suositaan nyt yhtäkkiä joka puolella?

Ja miksei aspartaamin vaikutuksista tehdä aidosti puolueetonta tutkimusta?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hapotuslaite ja keitä itse makusiirappeja marjoista, hedelmistä tai vaikka kukista. Saat limsaa, joka sisältää pelkästään vettä, hiilihappoa, sokeria ja marja-/hedelmämehua. Tulee halvemmaksi kuin valmiit lisäainelitkut, saat itse säädettyä makeutta ja tehtyä vaikka vain lasillisen kerrallaan.

En väitä, etteikö sokeri olisi liikaa käytettynä haitallista sekin, mutta makeutusaineita ei tarvitse olla kuin hitunen juomassa/ruuassa ja ne 1) maistuvat läpi ja 2) aiheuttavat ainakin minulle närästystä ym. vatsavaivoja. 

Limsoissakin voitaisiin aivan varmasti käyttää muita luonnollisia makeuttajia, jos sokeri nyt yhtäkkiä on sellainen peikko, ettei sitä muka voi syödä ollenkaan, mutta elintarviketeollisuus valitsee keinotekoiset makeutus(myrkyt)aineet. Jokainen aivoilla varustettu kysyy itseltään miksi ja jättää ne aspartaamisotkut ostamatta.

Vierailija
22/27 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokeriton on paskan makuista.haen saksasta kokikset ja ruotsista batteryt ohiajaessa.on paljon halvempaa kun katselee mistä ostaa.kaljakin saksassa 5.5e loota alkaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeriliku vaikuttaa suoraan veren sokerarvoihin ja pitkällä ajanvälillä lihottaa kun taas tekoaineet menee maksaan ja aivoihin. Kumpikin huono. Juon vaan vettä, kahvia ja teetä ilman sokeria. Jääteetä (omatekemää) kesällä.

Vierailija
24/27 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla että on sokerilla haittavero kun aspartaami muuttuu kehossa formaldehydiksi ja metanoliksi.

Vierailija
25/27 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että kaikki uutuuslimutkin ovat ainakin cittarissa nykyään pelkkää aspartaamilitkua..MIKSI?! 

Vierailija
26/27 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska, Marin ja sokerivero

Vierailija
27/27 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kaipaili sokeritonta ja makeuttamatonta mehua, ettei kaupoista löydy. Löytyy kyllä! Siellä mehuhyllyssä on Kylmäpuristettuja Marjamehuja. Itse pitää laimentaa veteen, ja makeuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä