Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten käytöksen tulkintaa kaivataan!

Vierailija
15.06.2023 |

Miehen aivoilla olen jo tilanteen tulkinnut, mutta luotan siihen, että täällä asiaan saa varmuuden!
Tilanne siis tälläinen.
Olen viimeisen vuoden aikana alkanut huolehtimaan itsestäni, kuntosali, yms. Olen myös panostanut ihon hoitoon. Olen siis 35v mies.
No niin, nyt olen huomannut naisten käytöksessä muutoksen kohtaani.

Erilaisissa tilanteissa tervehdittyäni naishenkilöä tämä henkilö hymyilee ja sen jälkeen katse menee haaroihini jonka jälkeen pää kääntyy nopeasti sivulle.
Sama asia monen eri naisen kanssa.

Niin kuin kirjoitin miesaivoni kyllä tulkitsevat asian tietyllä tavalla.
Oikaiskaa minua, arvon palstanaiset!

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset sitä ja naiset tätä. Olen heteronainen ja ihan taatusti vilkaisen miehen haaroihinkin.

Miksi? Suomalaisen miehen muna on niin pieni, ettei siellä ole juuri nähtävää.

Vierailija
42/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on kiinnostunut, pitää näkemästään. Katse päättyy haaroihin, koska kokee että nyt stop! Ei silti kerro mitään siitä, haluaako tutustua. Ei ole merkki siitä, että nyt siirrytään suoraan panohommiin. Älä unta nää.

Naisen vaisto kyllä kertoo, että panohommat ei ollut minulla mielessä ollenkaan, luotan.

En siis uneksi.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olen ihastunut mieheen, en ole koskaan katsellut haaroja. Ei se ole se juttu. Hymy, silmät ja esim kädet ovat paljon enemmän. Väitän, että jos naisella on sinua kohtaan seksuaalisia ajatuksia, hän katsoo käsiäsi.

Höpölöpö.

Et ilmeisesti ole nainen.

Olen. Enkä kyllä kiimoissani miehen käsiä katsele.

Kiimoissaan? Itse olen katsellut potentiaalisen kumppanin käsiä. Ehkä syystä,että mietin saisiko ne kädet koskea. 💁

Vierailija
44/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä on. Olen yhden (1) kerran katsonut miestä haaroihin, kun keskustelimme ja menin seksuaalisesti sekaisin hänestä. Se oli joku hetkellinen mielenhäiriö.

Kaikkina muina kertoina, ja olen sentään keski-ikäinen, olen katsonut miehen silmiä, hiuksia, hahmoa ylipäätään. N

No nyt! Yksi puoltaa omaa tulkintaani!

Olin jo myöntämässä oman virheellisen ajatteluni.

Ap.

Vierailija
45/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä haaroissa siis pitäisi näkyä? En edes ymmärrä mitä tässä pohditaan. Vai tepasteleeko ap ympäriinsä jossain pyöräilyshortseissa? Normaalit housut ei paljasta mitään mielenkiintoista. Toivottavasti sulla ei ainakaan ole sellaiset löysät urheilushortsit joista vilkkuu.

Vierailija
46/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te miehetkin nyt olette huomanneet ettei mitään selvää saa housujen haaroja tuijottamalla? Tehän niistä toistenne kikkeileden suuruuksista olette aina olleet enemmän kiinnostuneita. Varmasti itse olette kyllä niitä tollottaneet.

Vierailija
47/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olen ihastunut mieheen, en ole koskaan katsellut haaroja. Ei se ole se juttu. Hymy, silmät ja esim kädet ovat paljon enemmän. Väitän, että jos naisella on sinua kohtaan seksuaalisia ajatuksia, hän katsoo käsiäsi.

Tämäkin.

Ilmeisesti muillakin naisilla on se juttu, että kiinnostuneena katsotaan miehen käsiä, luulin ennen, että se olen vain minä.

Se on todella tärkeää, millaiset sormet miehellä on, jos ne ovat vääränlaiset, niin en voi olla kiinnostunut. En tiedä miksi se on niin ratkaisevaa. Ehkö siksi, että pitää voida haluta, että se mies koskettaisi minua niillä käsillä ja että se olisi miellyttävää. Katson aina jossain vaiheessa miehen käsiä, jos olen kiinnostunut, se on minulle jopa kynnyskysymys, että on mielestäni oikeanlaiset sormet.

Vierailija
48/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet ovat miehen seksikkäin osa, ja miehet, jotka ovat naisten kanssa intiimisti olleet, tietävät miksi.

Vierailija
49/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut seisovat sellaisessa ryhdissä tai elehtivät siten, että katse ohjautuu tiettyyn paikkaan, joko tarkoituksella tai tahattomasti. Ehkä itse keimailet tuoden housujen etumusta keskiöön? Muuttuuhan naisenkin kävely keinuvammaksi, kun lähellä on kiinnostava uros, ja vartalon asennosta suhteessa keskustelukumppaniin voi tarkkasilmäinen lukea suhtautumisen.

Vierailija
50/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan,jos näytät tyylin tältä..

Sitten ehkä olisi pakko katsoa,mutta ei siinä mielessä kuin kuvittelisit.

https://boxmenswear.com/blogs/news/when-is-a-giant-bulge-too-much

Tää on kyllä aika, noh 😂

Vierailija
51/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan katsonut miehen haaroja, edes kiimoissani. Ja olen ehtinyt jo keski-ikään.

Vierailija
52/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarviiko hooron käytöstä jotenkin tulkita? tuhansia vuosiahan niin tehty.

Vierailija
53/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarviiko hooron käytöstä jotenkin tulkita? tuhansia vuosiahan niin tehty.

Incel.

Vierailija
54/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sellaisen kaverimiehen päässä liikkuu, joka oli mökillä exänsä kanssa, mutta kun kysyin, että onko siellä paljonkin porukkaa (ihmettelin kun oli niin älytön määrä ruokaa grillissä), niin vastasi että ei vaan hän on siellä yksin. Mitä mies hyötyy siitä, että olen siinä luulossa, että hän on siellä yksin?

Eri asia kuuluuko asia minulle pätkääkään, että kenen kanssa aikaansa viettää, vaan onko pakko valehdella?

Vierailija
55/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kommenttia puolesta ja loput vastaan.

No onhan se kai sitten hyväksyttävä etten säteile mieletöntä seksuaalista voimaa joka saa kaikki naiset kiihkon valtaan.

Tai sitten harvoille säteilen, mukavan oloisia naisia kuitenkin kaikki olleet.

Kiitos vastauksista, arvostan.

Ap.

Vierailija
56/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla paita housuissa? Normipaitojen pitäminen sillä tavoin ei näytä hyvältä, kauluspaidat eri asia.

Vierailija
57/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en koskaan katso haaroväliä miehillä. Miehillä on joku harhakuva, että ne värkit kiinnostaa jotenkin erityisesti. Toki kiinnostaa, mutta yleensä sitten siinä vaiheessa kun on tutustuttu.

Uskon kyllä silti, että naiset ovat sinusta kiinnostuneita, mutta katsovat vaikka nimetöntä tai kääntävät katseensa, kun eivät pysty kauaa katsomaan silmiin. 😁 Sulla on nyt olemus sellainen, joka selkeästi viehättää naisia.

Vierailija
58/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä jatkossa kädet ylhäällä, niin näet katsovatko he haaroja vai sun vasenta nimetöntä. So simple!

Kokeilen!

Ap.

😁😁😁 No jossä alat käsiä heiluttelemaan pään päällä, tottakai ne katsoo niitä.

Ja ei, ei kukaan atso sun munia 😣

Vierailija
59/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se kai sitten hyväksyttävä etten säteile mieletöntä seksuaalista voimaa joka saa kaikki naiset kiihkon valtaan.

Ap.

Et nyt ymmärtänyt vastauksia ollenkaan. Kukaan ei tiedä, säteiletkö vetovoimaa vai et. Mutta jos säteilet, naisia ei haaruksesi kiinnosta, se on kuvitelmaa. Joku yksittäinen nainen voisi ehkä katsoa, mutta ei missään tapauksessa yleisesti. Naiset keskimäärin eivät kaipaa seksiin sitä, mitä jalkojesi välistä löytyy.

Vierailija
60/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Voit sinä säteilläkin.

Etkö ymmärtänyt kommenteista, vaikka ne olivat selkosuomea, että kiinnostuneet tai kiihkon vallassa olevat naiset eivät katso haaroja? Naisia ei kiinnosta miehen kalu vaan se mies. Kiihkon vallassa naiset voivat katsoa edim miehen suuta, leukaa, hartioita, rintakehää, käsivarsia ja sormia, yläselkää.

Ei haaroja.

Kiinnostuneena tai ihastuneena naiset voivat ryhtyä ujostelemaan, eivätkä kehtaa katsoa silmiin, vaan katsovat pois.