Saaroisten isompi jauhelihakeitto on ihan järjettömän hyvää!
Kommentit (55)
Enpä usko, todellakaan, enkä keksi yhtään syytä ostaa valmiskeittoa muovirasiassa.
Ostin kun oli Järvenpään Citymarketissa vain 2 euroa kappale ja en olisi voinut uskoa, että tämä on näin hyvää.
En itse osaisi tehdä näin hyvää, mutta se ei kyllä olekaan mikään mittari. 🙄
miten jauhelihakeiton voi edes pilata??
On se lohikeittokin, ei mitään litkua ja sattumiakin on kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
En itse osaisi tehdä näin hyvää, mutta se ei kyllä olekaan mikään mittari. 🙄
Kyllä sä osaat. Keitot ovat tosi helppoja ja ohjeita löytyy vaikka kuinka paljon.
Ai. Mun mielestä ihan ok. Mutta ei ihmeellistä.
Suosikki eines on se valkosipuliperunat lihakastikkeella ja vihanneksilla.. viime aikoina ollut aina kaupoista loppu.. pelkkä tyhjä hyllynkohta.
Ihan hyvää kyllä on. Mutta mulle on käynyt jo useamman kerran niin, että se muovikansi ei ole kunnolla kiinni.
Eihän sitä sitten enää voi syödä kun jossain reunassa on reikä.
Jauhelihakeiton idea on täysin idioottimainen!!! Lihs jauhetaan siksi että se olisi mureaa ja keitossa taas lihaa voidaan keittää niin pitkään että se on murea. Typerää laittaa jauhelihaa keittoon🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Teen itse todella hyvää ei tarvitse ostaa valmisruokia.Uusavuttomat.
Hyvä että on edes vähän isompia pakkauksia. En ole niitä pieniä ostanut kun puolet vettä ja muutama lusikka syötävää.
Vierailija kirjoitti:
Teen itse todella hyvää ei tarvitse ostaa valmisruokia.Uusavuttomat.
Teen raskasta kolmivuorotyötä ja ei ole aikaa eikä jaksamista kotona hämmennellä kattiloita työpäivien jälkeen ja juosta kaupoissa aineksien perässä. En ole uusavuton.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mun mielestä ihan ok. Mutta ei ihmeellistä.
Suosikki eines on se valkosipuliperunat lihakastikkeella ja vihanneksilla.. viime aikoina ollut aina kaupoista loppu.. pelkkä tyhjä hyllynkohta.
https://www.atria.fi/tuotteet/atria-artesaani-harkaa-puolukka-pippurika…
Tätä tarkoitin. Oikeasti syötävä eines.
Sekoitin kermaperunat valkosipuliperunoihin. My Bad.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on helppo itse tehdä.
Jos halusisi tehdä yhtä hyvän, niin pitäisi ostaa ihan hitosti aineita ja tulisi paljon kalliimmaksi kuin tuo 2 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvää kyllä on. Mutta mulle on käynyt jo useamman kerran niin, että se muovikansi ei ole kunnolla kiinni.
Eihän sitä sitten enää voi syödä kun jossain reunassa on reikä.
Miksi alanuolet?
Senhän pakkauksen on tarkoitus olla ilmatiivis.
Sama juttu jugurttipurkkien kanssa. Ne on monesti lyöty vinoon ja saa tarkkaan syynätä valskaako ne joltakin puolelta.
Näin on. Hyvät mausteet.