Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saaroisten isompi jauhelihakeitto on ihan järjettömän hyvää!

Vierailija
15.06.2023 |

Ihan kuin jotain juhlaruokaa. 😋😋😋

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jauhelihasoppaa tarvi hämmennellä.

Ehkä ei mutta kuka jaksaa kuoria ja pilkkoa porkkanat ja perunat? Siitä on hirveä vaiva. Olen muutaman kerran tehnyt Halla-ahon kanakeittoa. Siihen tulee pastaa ja hernemaissipaprikaa, on nopeasti tehty.

Mä teen perunaa sisältävät keitot käyttäen Apetit Peruna ja keittokasviksia.

https://www.k-ruoka.fi/artikkelit/uutuudet/vartissa-valmis-voiko-keiton…

Vierailija
42/55 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sitä uskaltanut maistaa, kun itse tehty on niin hyvää. Mutta se isompi kanakeitto on mun suosikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei mutta kuka jaksaa kuoria ja pilkkoa porkkanat ja perunat? Siitä on hirveä vaiva. Olen muutaman kerran tehnyt Halla-ahon kanakeittoa. Siihen tulee pastaa ja hernemaissipaprikaa, on nopeasti tehty.

Mä teen perunaa sisältävät keitot käyttäen Apetit Peruna ja keittokasviksia.

https://www.k-ruoka.fi/artikkelit/uutuudet/vartissa-valmis-voiko-keiton…

Ei niissä ole mitään makua. Tuoreista juureksista saa kunnon keiton ja varsinkin palsternakka tuo keittoon sen erityisen hyvän maun.

Vierailija
44/55 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fenkoli antaa hyvän maun joka keittoon.

Vierailija
45/55 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen itse todella hyvää ei tarvitse ostaa valmisruokia.Uusavuttomat.

Teen raskasta kolmivuorotyötä ja ei ole aikaa eikä jaksamista kotona hämmennellä kattiloita työpäivien jälkeen ja juosta kaupoissa aineksien perässä. En ole uusavuton.

Kyllä olet uusavuton jos et edes vapaalla jaksa keittää viiden litran kattilallista keittoa ja pakastaa se annosrasioihin. Muitakin ruokia voi tehdä isomman määrän ja pakastaa aivan samoin. Ei kai niin kiire ole, että kaupassakin pitää juoksemalla suorittaa ostokset? Puolen tunnin homma ostaa viikon sapuskat ihan ilman juoksematta. Tänään tein just niin ja nyt saa viikon olla rauhassa.

En ikinä pakasta jauhelihakeittoa, siitä tulee kamalan makuista. Perunat varsinkin maistuu pahalle pakastamisen jälkeen.

Vierailija
46/55 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, todellakaan, enkä keksi yhtään syytä ostaa valmiskeittoa muovirasiassa.

Hernekeittoa saa säilyketölkissä jos muovijäte kauhistuttaa.

Vierailija
47/55 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jauhelihakeiton idea on täysin idioottimainen!!! Lihs jauhetaan siksi että se olisi mureaa ja keitossa taas lihaa voidaan keittää niin pitkään että se on murea. Typerää laittaa jauhelihaa keittoon🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Täysliha on kallista. Huom huom huom

Vierailija
48/55 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni jaksaa Ja tekee ja nauttii myöskin siitä eteti ole kallista. Jaa muuten sitten?hirveä vaiva on sitten varmaan hampaiden ja käsien pesussa.Vessassa käymisellä, liikkumisella ja yleensä kaikella olemisella. En nyt oikein usko tuota. Sano vaan ettei kiinnosta.

Vierailija
49/55 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on helppo itse tehdä. 

Jos halusisi tehdä yhtä hyvän, niin pitäisi ostaa ihan hitosti aineita ja tulisi paljon kalliimmaksi kuin tuo 2 euroa.

Vain ensimmäisen kerran. Hyviä reseptejä tulee tehtyä säännöllisesti ja se helpottaa jatkossa kun ainekset ovat valmiina ja sitten riittää kun ostaa esim pelkän lihan ja perunat. Kun muutamaan ruokaan ostaa ainekset, niin yleensä jatkossa puuttuu vain vähän tekipä mitä vain ja kokkaaminen helpottuu. Jos on vuodesta toiseen mennyt valmisaterioilla niin varastoon kotona joutuu aluksi vähän sijoittamaan mutta se kannattaa.

Vierailija
50/55 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riittää suurin osa tarvikkeista moneen soppaan noin kuukaudessa. lihaa vaan täytyy ostaa. Muut on jo hankittu ja säilötty. Kilo perunoita tai kilo porkkanaa soppaan vain kerran on ainakin itselle jo aikamoinen määrä. Yksin asun ja itselle teen.

Vierailija
51/55 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toivottavasti löydät! Täällä ei ainakaan citymarketissa saa ja Prismassa oli loppu samoin s-marketissa."

Löysin sen ruoan Prismasta. Monissa kaupoissa, suurissakin, ei ole kaikkia sarjan aterioita. Toivottavasti se on hyvä, näin kovasti vaivaa kun kävin kolmessa kaupassa yhden aterian takia 😀 .

Apua😀Toivottavasti maistuu! Ei se nyt "parasta ikinä ole",mutta omaan makuun tuossa hintaluokassa se syötävin eines mitä olen löytänyt.

Kyllä se maistui, söin jo. Kermaisen maukas kastike ja liha oli mureaa. Enemmän kotiruoka tyyppinen annos mitä moni muu valmisruoka. Vielä jos laittaa vähän salaattia ja vaikka puolukkahilloa lisäksi niin on oikein hyvä ateria.

Kiva kuulla,että maistui!🙂 Varmaan siksi itsekin siitä pidän,kun ei juuri ole sellainen einesmäinen! Voisi tosiaan mennä kotiruuasta,jos ei tietäisi.

Vierailija
52/55 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jauhelihakeiton idea on täysin idioottimainen!!! Lihs jauhetaan siksi että se olisi mureaa ja keitossa taas lihaa voidaan keittää niin pitkään että se on murea. Typerää laittaa jauhelihaa keittoon🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Täysliha on kallista. Huom huom huom

Itse voin syödä jauhelihakeittoa,mutta kokolihakeitosta tulee kamala närästys.

Vierailija
53/55 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen raskasta kolmivuorotyötä ja ei ole aikaa eikä jaksamista kotona hämmennellä kattiloita työpäivien jälkeen ja juosta kaupoissa aineksien perässä. En ole uusavuton.

Kyllä olet uusavuton jos et edes vapaalla jaksa keittää viiden litran kattilallista keittoa ja pakastaa se annosrasioihin. Muitakin ruokia voi tehdä isomman määrän ja pakastaa aivan samoin. Ei kai niin kiire ole, että kaupassakin pitää juoksemalla suorittaa ostokset? Puolen tunnin homma ostaa viikon sapuskat ihan ilman juoksematta. Tänään tein just niin ja nyt saa viikon olla rauhassa.

Viisi litraa, oletko tosissasi. Monella meistä on muutakin tekemistä kuin kuoria perunoita tai vahtia pohjaan palavia kattiloita. Vapaapäivänä on kiva nukkua hyvin ja käydä vaikka ulkona syömässä. Pakastettu keitto on pahaa ja joudut syömään samaa ruokaa joka päivä.

Vierailija
54/55 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin. Söin. Ihan hyvää, mutta en minä siitä nyt aloitusta olisi tehnyt. Enkä varmaan osta uudestaan.

Vierailija
55/55 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisi litraa, oletko tosissasi. Monella meistä on muutakin tekemistä kuin kuoria perunoita tai vahtia pohjaan palavia kattiloita. Vapaapäivänä on kiva nukkua hyvin ja käydä vaikka ulkona syömässä. Pakastettu keitto on pahaa ja joudut syömään samaa ruokaa joka päivä.

Tämä.