Ei ole varaa enää jäätelöäkään ostaa
Kommentit (35)
Just eilen ostin super puikon alepasta.
Osta S-marketista 6 tuutin pakkaus. Maksaa 2,15 e.
Töitä etsimään, jos ei ole varaa jätskiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen eläkkeellä. Lidlissä ne kuningatarveneetkin 6 e / 6 kpl. Viime kesänä oli ainakin 2 euroa halvempia. Litran jäätelöpaketit noin 5-6 e/kpl.
Mä olen syönyt tänään jo kaksikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eläkkeellä. Lidlissä ne kuningatarveneetkin 6 e / 6 kpl. Viime kesänä oli ainakin 2 euroa halvempia. Litran jäätelöpaketit noin 5-6 e/kpl.
Just oli k-kaupassa jätskipaketit tarjouksessa, 1e/paketti.
Paljonko maksaa Suomessa nykyään litra jäätelöä? Kiinnostaa, en ole asunut Suomessa yli kymmeneen vuoteen. Silloin kun asuin,olivat hinnat 1-2€/litra. Asun Espanjassa, täällä litran paketti maksaa 2-3€ yleensä, jotkut Carte dorit yms. on 4-5€.
Surullista.
Itse ostan viikottain touko-elokuun aikana esim.3 kaverin ja Valion purkkeja jotka kustantaa n.6€/prk ja siitä saa 2-3 annosta. Irtojäätelöitä välillä lisäksi.
Pirkka Kermajäätelö 2 litran pakettia 2€ . Edullinen!
No ei ollut kallista kun otettiin kaksi palloa kukin. 9€ per naama maksoi ja pidän kohtuullisena.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksaa Suomessa nykyään litra jäätelöä? Kiinnostaa, en ole asunut Suomessa yli kymmeneen vuoteen. Silloin kun asuin,olivat hinnat 1-2€/litra. Asun Espanjassa, täällä litran paketti maksaa 2-3€ yleensä, jotkut Carte dorit yms. on 4-5€.
Mäkin haluan tietää, asun Suomessa mutta ei ole tapana katsoa hintoja kaupassa käydessä.
Lidlissä tosi halpaa, ehkä eurolla saa sen halvimman paketin missä jotain 8 tuuttia vanilia jäätelöä.
2,39€ maksaa perus litran jäätelöpaketti. Siis suklaa, mansikka yms. Vanilja jäätelöstä on K-kaupassa joku tarjous, että 2 litran pakettia 2 eurolla.
Mulla olis varaa, mutta ei voi kun diabetesta pukkaa.
15 vuoteen ole ollut varaa puikkoakaan ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cittarista litran nougat n. 2.50€
Osta kaupasta eikä jätskikioskilta.