Ei ole varaa enää jäätelöäkään ostaa
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Osta S-marketista 6 tuutin pakkaus. Maksaa 2,15 e.
Esim Prismassa on 8 vanilja tuutin pakkaus maksaa 1,29€
Aha. minä söin tänään 1.6e maksavan tuutin :D
Vierailija kirjoitti:
Just eilen ostin super puikon alepasta.
Siellä vasta kalliit jäätelöt ja yleensä kaikki tuotteet kiskurihinnoilla. Kierrän kaukaa sen puljun!
Meidän kylän jätskikiskalla 2 irtojäätelöpalloa on 4,5 e. Neljän hengen perheenä käydään kerran viikossa: 18 e/Vko. Noin 8 kertaa kesässä käydään ja joka 11 jäätelöannos on ilmainen eli yht. N. 110 e maksaa.
Joka viikko ostetaan myös kotiin jäätelöä: just haettiin tuota 1 e/litra jäätelöä 4 pakettia. Siitä saa monta jäätelöannosta mansikoiden kanssa.
Kesän jäätelöbudjetti n. 150 e.
Lopetin onneksi jäätelön syömisen joitakin vuosia sitten. Kannatti ennakoida.
Aika pelle olet, lapsellinen pelle.
Vierailija kirjoitti:
No ei ollut kallista kun otettiin kaksi palloa kukin. 9€ per naama maksoi ja pidän kohtuullisena.
Onpa halpaa! 20 euroa yhdestä pallosta olisi minun mielestäni aika sopiva hinta.
Jäätelökiskalla yksi pallo on jo yli 5e. Siinä on kiva nautiskella tötteröistä koko perheen voimin. Kyllä kirvelee.
Se on sitten valitus EU-tuomioistuimeen.
s ja k, kiittäkää duopolin kauppiata.
Aino-jäätelöt nykyään k-marketeissa 6,90e / rasia. Huh, miten on hinta noussut.
s ja k:n tukut myy noi irtojäätelöt niin kovalla hinnalla tukuistansa, että haluavat ihmisten ostavan vain heidän ruokakaupoista. monopolitukkurit.
Meillä tykätään Ben & Jerry's jäätelöistä. Kauppareissulla tulee jokaiselle perheenjäsenelle ostettua oma purkki ja kyllä alkukesästä järkytyin, että nykyään jo 9eur / purkki!
Itse tykkään ostaa perus vaniljajäätelöä tosi halvalla ja tuunata sitä. Tummaa kaakaojauhetta joukkoon niin tulee mielestäni jopa parempaa kuin kaupan suklaajäätelö (tietty tykkään enemmän sellaisesta pehmenneestä, ei ole jokaisen makuun), tai vaikka riisimuroja. Smoothiekoneeseen ja lisään maitoa ja kaakaojauhetta/banaania/marjoja niin saa pirtelöä.
Mutta ymmärrän kyllä että joskus tekee mieli jotain erilaista ja valmista, enkä minäkään osaa mitään magnum-puikkoja tai kuningatarveneitä tehdä.
S- marketissa oli 2,15€/ 6 tuuttia. Ostin tänään 2 pkt.