Miksi jotkut esittelevät paljasta pintaa helteellä?
Kommentit (66)
Virtahepoja ja muita läskejä v ituttaa ku jokku on kondikses ja kerää vastakkaisen sukupuolen katseita. Mustaki on iha kiva et naiset kattoo kun oon ilman paitaa. Läskit ei ikinä ymmärrä sitä, että kun on kovalla työllä treenannu ittensä huippukuntoon, siitä tuntee ylpeyttä.
Hellesäällä pitkähihainen paita ja pitkät housut ovat tukalan kuumat päällä. Joku löysä toppi, tunika tai t- paita ja shortsit/ hame tai kesämekko eivät ole aina herutteluvaatteita. Koskeeko aloitus muuten vain naisten pukeutumista, jos miehellä on t- paita ja shortsit, niin onko sekin kamalaa paljastelua?
Musta on ihana, että ihmiset myöntää suoraan pukeutuvan niin, että saa katseita ja huomiota, olkoon koko mikä tahansa:)
Olen vähän kateellinen, itse inhoan aurinkoa ja haluan peittää ihoni vaikka ihan timmi ja nätti olenkin, aurinko tuntuu inhottavalta mun iholla ja kutisee ja palaa vaikka kuinka läträä voidetta.
Vierailija kirjoitti:
Aivan loistavaa katsella nuoria hyvärunkoisia naisia vähissä vaatteissa. Tv. Silverfox
Tv?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaunista vartaloa kelpaa esitellä, sehän on ilo! Ja ohimenevä sellainen. Kaikki vartalot on hyviä kun toimivat ja ovat kivuttomia. Jos ongelmia on, toivottavasti olot kohenee.
Nauttikaa ihmiset kesästä ja estetiikasta, ei kaiken tarvitse olla rumaa.
Ai vaatteiden käyttäminen on rumaa.
Mulla salilla treenattu lihaksikas kroppa niin tottakai esittelen naisille paljasta ylävartaloa. Naiset luo pitkiä katseita ja antavat merkin lähestyä. Jäätelökioskin jonossa nauratin naisia liikuttamalla rintalihaksiani 😎
M36
Vierailija kirjoitti:
Virtahepoja ja muita läskejä v ituttaa ku jokku on kondikses ja kerää vastakkaisen sukupuolen katseita. Mustaki on iha kiva et naiset kattoo kun oon ilman paitaa. Läskit ei ikinä ymmärrä sitä, että kun on kovalla työllä treenannu ittensä huippukuntoon, siitä tuntee ylpeyttä.
Tekstisi perusteella sussa ei mitään muuta ihailtavaa ole kuin ne lihakset.
Koska olen nuori ja raskaus ei näy kunnolla. Olen varmaan viimeistä kertaan kokoa s joten otan ilon irti
Vierailija kirjoitti:
Mulla salilla treenattu lihaksikas kroppa niin tottakai esittelen naisille paljasta ylävartaloa. Naiset luo pitkiä katseita ja antavat merkin lähestyä. Jäätelökioskin jonossa nauratin naisia liikuttamalla rintalihaksiani 😎
M36
Varmasti nauratit 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on kuuma, oletko kateellinen kun sinulla ei ole ihoa mitä kehtaa esitellä?
Ap:n iho voi varmasti oikein hyvin vielä siinäkin vaiheessa kun tämä ihonsa esittelijä käy ihosyöpähoidoissa.
Oletko ikinä kuullut aurinkosuojatuotteista?
Tietysti. Oletko sinä ikinä kuullut siitä, että mikään voide ei kunnolla suojaa uv-säteilyltä? Etenkin rannalla säteilymäärä kasvaa hiekan ja veden heijastuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan loistavaa katsella nuoria hyvärunkoisia naisia vähissä vaatteissa. Tv. Silverfox
Tv?
Toivoo Silverfox
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on KUUMA SÄÄ????? Häh? Vai pitäisikö sitä säkissä kulkea? Ei ole muiden vika että sinulla on huono itsetunto ja häpeät pukea päälle topin ja shortsit. Tuijota omaa itseäsi äläkä muita? Tai puhko silmät päästäs jos on noin vaikeaa elämää, ei tarvi nähdä mitään.
Aika huono mielikuvitus, jos ei keksi muita vaatevaihtoehtoja kuin topin ja shortsit tai säkin.
Ai nyt pitäisi vielä alkaa käyttämään mielikuvitustakin sen mukaan miten joku tuntematon haluaa kun valitsee itselleen vaatteita?
Kerro mitä sinulla on tänään päällä koska meidän muiden mielipide siitä merkitsee enemmän kuin sinun. Meillä on enemmän kuin oikeus se kertoa koska vaatevalintasi ja paljon mielikuvitusta siihen käytit on meidän asia!
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan saada miesten huomiota.
M49
Saattaa haluta vaikka jonkun tietyn miehen huomion. Ei tarkoita että kaikki haluisi esim sinun, tosi vanhan miehen huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on kuuma, oletko kateellinen kun sinulla ei ole ihoa mitä kehtaa esitellä?
Ap:n iho voi varmasti oikein hyvin vielä siinäkin vaiheessa kun tämä ihonsa esittelijä käy ihosyöpähoidoissa.
Tietysti. Oletko sinä ikinä kuullut siitä, että mikään voide ei kunnolla suojaa uv-säteilyltä? Etenkin rannalla säteilymäärä kasvaa hiekan ja veden heijastuksesta.
D-vitskua muodostuu vasta kun tarpeeksi laajalti iho altistuu auringolle. Pahin aika olla suorassa paisteessa lienee klo 10-14 tai 9-15, silloin olisi hyvä suojautua.
Ja se aurinkovoide muuten vain pidentää x määrän sitä aikaa, jonka iho kestää palamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on KUUMA SÄÄ????? Häh? Vai pitäisikö sitä säkissä kulkea? Ei ole muiden vika että sinulla on huono itsetunto ja häpeät pukea päälle topin ja shortsit. Tuijota omaa itseäsi äläkä muita? Tai puhko silmät päästäs jos on noin vaikeaa elämää, ei tarvi nähdä mitään.
Aika huono mielikuvitus, jos ei keksi muita vaatevaihtoehtoja kuin topin ja shortsit tai säkin.
Ai nyt pitäisi vielä alkaa käyttämään mielikuvitustakin sen mukaan miten joku tuntematon haluaa kun valitsee itselleen vaatteita?
Kerro mitä sinulla on tänään päällä koska meidän muiden mielipide siitä merkitsee enemmän kuin sinun. Meillä on enemmän kuin oikeus se kertoa koska vaatevalintasi ja paljon mielikuvitusta siihen käytit on meidän asia!
Rauhoitu nyt, saat sä kulkea topissa ja shortseissa kun et kerran muutakaan keksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuljet siis koko kesän niissä lapsille tehdyissä uv-suojahaalareissa? Vai saako niitä jostain aikuisten kokoa?
Jos ihminen keventää vaatetustaan helteellä, sinä koet että se on tyrkylle tulemista.
Yritä nyt ymmärtää säätila ja sen suhde pukeutumiseen.
Eivät ihmiset ole liikkeellä itseään tyrkyttäen.
Juu, mä arvaan kyllä. Kun mä lähden tai jos lähtisin nyt ulos kävelemään ja päälläni olisi vuosikymmeniä sitten nuorena ostamana farkkuhame, joka menee minun päälleni kun olen tässä vuoden aikana laihtunut vaikkei laihtuminen ole ollut tarkoitus, niin mulle huutaisi joku samassa talossa asuva kahjo "etkö sinä ole vähän liian vanha tuollaiseen hameeseen", ja toinen mitä tapahtuisi, niin mulkoiltaisiin minun vanhoja ja jo vähän 'rupisiksi' muuttuneit sääriäni. Niin, lähdinkö miestä iskemään, vai liikkumaan lämpimään aurikoiseen säähän, siis onko mulla minkä asian takia se lyhyt hieman polven yläpuolelle yltävä hame päälläni?
TÄH!
Oletko mahdollisesti turkulainen, sinä aloittaja!
Jos on mitä esitellä niin antaa palaa 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu nyt, saat sä kulkea topissa ja shortseissa kun et kerran muutakaan keksi.
Et uskaltanut vastata. Et siis itse ole osannut käyttää mielikuvitusta ja näytät typerältä ja iljettävältä.