Kiinnostaako poliisia oikeasti tulla paikanpäälle jos naapuri soittaa ja ilmoittaa pilven hajusta
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite just huutistelin, kun alapuolella on uusi naapuri (asun ylimmässä kerroksessa) ja näin aamupäivästä varjon puoleista parvekkeen ovea on pidettävä auki, jotta muuten koko päivän lämpeävä kämppä olisi edes jokseenkin siedettävä ja minä se vaan pumppaan parvekkeella ihan helevetin rajusti käryävää heinää älyämpäristä. Menee aika pitkään, että käry lähtee edes meidän parvekkeelta pois ja varmasti haisee alapuolellekin. Aiempi naapuri paukautti aina mielenosoituksellisesti partsinoven kiinni. Ite pidän tietenkin parvekkeen oven kiinni, ettei käry mene sisälle ja koska sisällä on ilmastointilaite pörisemässä.
Kuulostat aika typerältä. No meissä pössyttelijöissäkin on niin monenlaisia tyyppejä. Minä koitan poltella niin ettei kukaan haistaisi. Onhan tämä niinku edelleen oikein rikos suomessa. Lakia ois syytä korjata.
Tuo parvekkeella polttaminen on ainoa vaihtoehtoni, sillä savuton parempi puoliskoni ei anna poltella sisätiloissa. Ja enhän minä nyt älyämpärin kanssa lähde mihinkään lähiömetsään heinää hiisailemaan. Budin poltto tuskin käryää pahemmin alapuolen naapureille, mutta tämä harvemmin tapahtuva heinän polttaminen on toinen juttu. Saa sen verran naapuri sietää. Ainekii tiiän kyllä kuka on vasikoinut, jos tulee virkavalta ovelle. Minusta saa ihan mukavan pelikaverin sitten sen jälkeen. Elä ja anna toistenkin elää. Jos et anna, niin ota vastaan seuraamukset.
No ei ole älyämpäri tavallisen ihmisen poltteluväline. Osta sätkäpaperia kaupasta ja polta niinku tavalliset ihmiset.
Ihme että parempi puoliskosi katselee älyämpäreitä parvekkeella jos ei edes itse polta.
Päivittäin raportoidaan aseellisista ryöstöistä, viimeksi tänään Kampista. Joidenkin huoli on, että jostain tulee kannabiksen tuoksi ja sitä varten tarvitaan virkavalta paikalle.
Miettikää nyt vähän, mihin poliisin resursseja tuhlaatte. Jossain nuori poika on vaarassa menettää henkensä ryöstössä, mutta te päätätte soittaa pössyttelystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite just huutistelin, kun alapuolella on uusi naapuri (asun ylimmässä kerroksessa) ja näin aamupäivästä varjon puoleista parvekkeen ovea on pidettävä auki, jotta muuten koko päivän lämpeävä kämppä olisi edes jokseenkin siedettävä ja minä se vaan pumppaan parvekkeella ihan helevetin rajusti käryävää heinää älyämpäristä. Menee aika pitkään, että käry lähtee edes meidän parvekkeelta pois ja varmasti haisee alapuolellekin. Aiempi naapuri paukautti aina mielenosoituksellisesti partsinoven kiinni. Ite pidän tietenkin parvekkeen oven kiinni, ettei käry mene sisälle ja koska sisällä on ilmastointilaite pörisemässä.
Kuulostat aika typerältä. No meissä pössyttelijöissäkin on niin monenlaisia tyyppejä. Minä koitan poltella niin ettei kukaan haistaisi. Onhan tämä niinku edelleen oikein rikos suomessa. Lakia ois syytä korjata.
Tuo parvekkeella polttaminen on ainoa vaihtoehtoni, sillä savuton parempi puoliskoni ei anna poltella sisätiloissa. Ja enhän minä nyt älyämpärin kanssa lähde mihinkään lähiömetsään heinää hiisailemaan. Budin poltto tuskin käryää pahemmin alapuolen naapureille, mutta tämä harvemmin tapahtuva heinän polttaminen on toinen juttu. Saa sen verran naapuri sietää. Ainekii tiiän kyllä kuka on vasikoinut, jos tulee virkavalta ovelle. Minusta saa ihan mukavan pelikaverin sitten sen jälkeen. Elä ja anna toistenkin elää. Jos et anna, niin ota vastaan seuraamukset.
No ei ole älyämpäri tavallisen ihmisen poltteluväline. Osta sätkäpaperia kaupasta ja polta niinku tavalliset ihmiset.
Ihme että parempi puoliskosi katselee älyämpäreitä parvekkeella jos ei edes itse polta.
Ei veteraani voi polttaa heinää mistään sätkistä, kun ne kolahda tarpeeksi ja joutuisi polttamaan tyyliin neljä sätkää putkeen. Bongi on toinen mistä voisi heinää poltella, mutta en omista, sillä olen älyämpärimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä todellakin tulevat, kuuluu heidän toimenkuvaan.
Miksi? Mistä se tietää onko pilvi laillista vai laitonta? Laillista kannabista saa ostettua Suomesta ihan laillisesti.
Hajuhaitat kuuluu talonyhtiölle.
Itse myös ostan tuolta kannabista huonetuoksuksi. Sama kuin suitsuketta polttaisi sisällä.
Mun takki haisi kannabikselle, kun haju oli jostain tarttunut, niin kämppis mietti sitä asiaa pitkään, kun se haju asunnossa häiritsi. Enkä itekään sietäisi sitä hajua enää yhtään vaatteissa enkä asunnoissa, joissa vietän aikaa. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko kannabis laillista vai ei. En tykkää hajusta.
Mäkään en tykkää ruoanhajuasta joka naapurista tulee mun kämppään. Ei vain voi mitään, kun kämpän ilmanvaihto ei toimi. Naapurista ei pitäisi tulla hajuja jos ilmanvaihto on kunnossa.
Onneksi olen aina asunut sellaisissa paikoissa, joissa en edes ole oppinut, miltä se pilven poltto haisee. Pitäisiköhän ottaa joku paikallinen oppaaksi ja käydä hänen kanssaan opintomatkalla?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen aina asunut sellaisissa paikoissa, joissa en edes ole oppinut, miltä se pilven poltto haisee. Pitäisiköhän ottaa joku paikallinen oppaaksi ja käydä hänen kanssaan opintomatkalla?
Tilaa tuolta niin voit haistella: https://www.legal420.fi/
Poliisi tulee paikalle, takavarikoi satsin, sopii kasvattajan kanssa, ettei tälle anneta rapsuja, jos pollari saa pitää löydökset, menee pyöräyttämään niistä sätkän. Ahh!
Vierailija kirjoitti:
Pilvi haisee nykyään ihan joka paikassa. Ei tunnu viranomaisia kiinnostavan, vaikka kyllähän se tarkoittaa sitä myös, että kasvatus/tuonti ja myynti on lisääntynyt.
Viimeisin tieto minkä näin käyttäjien määrissä oli että pilven poltto on viisinkertaistunut ysäriltä tähän päivään. Onhan se yleistä ja yli puolet suomalaisista lopettaisi käytöstä rankaisemisen. Sitä ne asiantuntijatkin sanovat poliitikoille että pitää uskaltaa lopettaa käytöstä rankaiseminen. Niin lähellä kuin saksassa on kannabiksen käyttö sallittu. Aivan onnetonta yrittää selittää suomalaisia niin erilaisiksi ettei täällä voi sallia. Kun ei sallita niin käytetään laittomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hajua menee naapuriin, kyllä siihen isännöitsijä voi puuttua. Voi saada varoituksen, häädön ym.
Millä perusteella voi säädä varoituksen tai häädön mikäli tupakointia ei ole parvekkeella kielletty??? Ei millään.
Mitä hemmettiä sinä selität tupakoinnista, kun on kyse kannabiksesta?? 😂😂
Ei kiinnosta. Ja nykyään on noita feikkipoliiseja ihan samoin kun feikkilääköreitä ja hoitajia. Paistaa jo kauas.
Yhdessä taloyhtiössä oli joku polkupyörävarkaiden välivarasto kellarissa ja asukkaat huomasivat kun pakulla kuljetettiin uudehkoja pyöriä sinne ja pois. Ilmoittivat poliisille niin ei poliisilla ole resursseja tämän tutkimiseen. Siinä talossa seurattiin aika tarkasti tätä toimintaa eikä se ole vieläkään loppunut.
Mia ärsyttää toi läpitunkeva haju. Siksi vastustan laillistamista. Saksassa on nykyään sähkötupakan tapaisia muille hajuttomia käyttölaitteita. Jos ne tulee pakolliseksi, sitten ok.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä taloyhtiössä oli joku polkupyörävarkaiden välivarasto kellarissa ja asukkaat huomasivat kun pakulla kuljetettiin uudehkoja pyöriä sinne ja pois. Ilmoittivat poliisille niin ei poliisilla ole resursseja tämän tutkimiseen. Siinä talossa seurattiin aika tarkasti tätä toimintaa eikä se ole vieläkään loppunut.
Kandee ottaa yhteyttä Iltikseen. Sillähän tuo hoituu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Mistä se tietää onko pilvi laillista vai laitonta? Laillista kannabista saa ostettua Suomesta ihan laillisesti.
Itse myös ostan tuolta kannabista huonetuoksuksi. Sama kuin suitsuketta polttaisi sisällä.
Mun takki haisi kannabikselle, kun haju oli jostain tarttunut, niin kämppis mietti sitä asiaa pitkään, kun se haju asunnossa häiritsi. Enkä itekään sietäisi sitä hajua enää yhtään vaatteissa enkä asunnoissa, joissa vietän aikaa. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko kannabis laillista vai ei. En tykkää hajusta.
Kyllä, se haju on todella kuvottava. Poltelkaa mitä haluatte, kunhan teette sen jossain, missä muut ihmiset ei joudu sitä haistelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en tykkää ruoanhajuasta joka naapurista tulee mun kämppään. Ei vain voi mitään, kun kämpän ilmanvaihto ei toimi. Naapurista ei pitäisi tulla hajuja jos ilmanvaihto on kunnossa.
Ruoanhaju on täysin vaaratonta. Jos naapurisi polttaa ruoan joka päivä, voit valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat aika typerältä. No meissä pössyttelijöissäkin on niin monenlaisia tyyppejä. Minä koit
Mikä veteraani polttaa heinää? Oletan että tarkoitat heinillä lehteä. Niille voi tehdä parikin erottelua eihän sitä lehteä polta pirukaan kovin paljoa ja se toimii vain paljon polttamalla. Tai sitten teet jotain syötäviä niistä lehdistä. Konstit on monet ja niitä kannattaa käyttää. Netti on neuvoja täynnä tästäkin aiheesta.
Haluan uskoa että ruuan haju on täysin vaaratonta. Välillä on niin "eksoottiset" tuoksut/hajut että itse en söisi sitä mitä se ikinä onkaan. Uskomaton sanoisin totaalinen tuoksu/haju. Jotain aasialaista noutoruokaa eivät itse kokkaa.
No ei tietenkään. Voi olla juuri vuoronvaihto.
Ehkä jossain Helsingin Eirassa mutta ei kyllä Sörnäisissä.
Kannattaa koittaa ajoittaa se polttelu silleen ettei naapureilla oo ikkunat auki. Sisällä jos polttaa niin ei kantsii laittaa tupakkaa ainakaan plandikseksi. Kätevintä varmaan höyryttää sisällä. On vaivalloista toki hinautua aina johonkin parkkipaikalle mutta haluan pysyä neutraaleissa väleissä naapurien kanssa, niin etten häiritsisi muita. Hajuahan se vaan on mutta ei sitä ikinä tiedä mistä kaikesta toiset ärsyyntyy.