Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matkalla lasten kanssa, ja toisen perheen isän käytös

Vierailija
15.06.2023 |

Oltiin lasten kanssa retkellä Linnanmäellä, jonne maksettiin majoitus ja arvokkaat liput. Kesken retken toisen perheen isä joka ei ollut mukana, alkaa vaatimaan että pitää lähteä sieltä kesken pois, jonkun hänen menonsa takia

Silmät pyöreänä kuunnneltiin tätä hänen avautumistaan, ja luulin että rouva sanoo että ei todellakaan lähdetä kesken pois siten että ehditty olla 1,5h täällä maksetussa jutussa

Näin sitten tehtiin. Jäi osa paikoista näkemättä, ja sekä lasta että minua harmittaa todella. Harmittaa ettei arvosteta muita ihmisiä, ei osata arvottaa, että vierailu koski myös toisen perheen ihmisiä. Harmittaa ettei arvosteta toisen perheen varoja, jotka menivät nyt hukkaan. Harmittaa miten joku kehtaa puhua noin rumalla tavalla siten että toinen perhe vieressä kuuntelee. En IKINÄ antaisi oman puolisoni toimia noin. Tuli fiilis että olemme vaivaksi ja tämän aikuisen miehet asiat (ei kyse mistään tärkeästä työasiasta) ovat tärkeämpiä, kuin monen muun ihmisen meno jossa etusijalla ovat lapset.

Vaikuttaa todella meidän perheen fiilikseen hänestä ja heistä. Tämä huutajamies ei saa enää koskaan kutsua meille päin, kun pilasi lasten retken ja hukkasi varojamme. Todella hirveää ja lapsellista käytöstä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähditte kaikki eikä pelkästään tämä yksi?

Vierailija
2/26 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähditte sieltä pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te lähdimme piois. Olisin todennut että me jäämme

Vierailija
4/26 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla autolla. Olisi pitänyt tulla muiden junalla tai Onnibussilla rattaiden yms kanssa pois. Harmittaa lasten puolesta aivan älyttömästi. Kauhealla kiireellä siellä vähän aikaa ja matkoihin meni enemmän 🥴

Vierailija
5/26 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoitus Linnanmäellä? Ja jos se toisen perheen isä ei edes ollut mukana, niin miksi koko porukan piti lähteä kesken pois?

Ja laittoiko se rouva puhelimen kaiuttimelle vai miksi kuuntelitte yhdessä huutamista? Minä osaan Linnanmäeltä pois itsekin, en tarvitse kaveria avuksi, joten miksi sinä ja lapsi ette voineet jäädä.

Vierailija
6/26 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän piti lähteä pois? Samalla autolla heidän kyydissä ja kotiin pitkä matka?

Vierailija
7/26 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se isä maksaa teille kaikille uudet liput. 

Vedä kunnon kilarit, jos ei maksa. 

Vierailija
8/26 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla autolla. Olisi pitänyt tulla muiden junalla tai Onnibussilla rattaiden yms kanssa pois. Harmittaa lasten puolesta aivan älyttömästi. Kauhealla kiireellä siellä vähän aikaa ja matkoihin meni enemmän 🥴

Te kaikki aikuiset, lapset, rattaat, yms mahduitte samaan autoon? Aika lestabussi saa olla :D

Vierailija
9/26 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollallaa

Vierailija
10/26 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että harmittaa ihan vietävästi. Mutta älä hylkää kaveriasi tämän takia. Tuo helvetti on hänelle jokapäiväistä. Yritä kertoa kaverillesi, että olet hänen tukenaan jos hän tarvitsee apua (varsinkin eron suhteen) ja että olet valmis kuuntelemaan hänen huoliaan. Itse samanlaisesta kontrolloivasta hullusta eronneena tiedän sen olevan todella vaikeaa, varsinkin jos olettaa muiden "vastustavan" eroa sanoilla: älä riko lasten perhettä, aikuiset ihmiset osaa sopia asiansa jne syyttelyä.

Vierailija
11/26 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ilmeisesti siis tuon huutajamiehen perheen autolla? Koska kuskinahan olisit voinut sanoa, ettei auto liiku vielä, vaan herra tulee hakemaan itse perheensä.

Jotkut perheet on todella outoja. Itse todistin kerran tilannetta, jossa perheessä oli yhteiset rahat ja vaimo hoitovapaalla. Mies antoi vaimolle ja lapsille naurettavan päiväbudjetin Helsingissä (jolla jäi tosiaan kaikki Lintsin laitteet väliin jne.) ja mies itse lähti extempore Tallinnaan siksi aikaa (eli hänen oma budjettinsa oli vähintään sama kuin vaimon ja parin lapsen päiväbudjetti yhteensä). Enpä ollut yllättynyt, kun tuo pariskunta myöhemmin erosi.

Vierailija
12/26 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te kaikki aikuiset, lapset, rattaat, yms mahduitte samaan autoon? Aika lestabussi saa olla :D

Kaksi naista ja kolme lasta ei mahtuisi autoon? Ihan tilava auto. Volvo, Audi, Tesla, Mersu. Millä nyt lapsiperheet yleensä liikkuvat. Sinä liikut lestabussilla?

Vierailija
13/26 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se majoitus? Porvoossa?

Vierailija
14/26 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Majoitus Linnanmäellä? Ja jos se toisen perheen isä ei edes ollut mukana, niin miksi koko porukan piti lähteä kesken pois?

Ja laittoiko se rouva puhelimen kaiuttimelle vai miksi kuuntelitte yhdessä huutamista? Minä osaan Linnanmäeltä pois itsekin, en tarvitse kaveria avuksi, joten miksi sinä ja lapsi ette voineet jäädä.

Olemme Tampereelta. Majoituimme Helsingissä arvokkaassa hotellissa. Käynti Linnanmäellä. Autolla liikkeellä.

Ap

Vierailija
15/26 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeasti selitetty. Jätin lukemisen kesken.

Vierailija
16/26 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme Tampereelta. Majoituimme Helsingissä arvokkaassa hotellissa. Käynti Linnanmäellä. Autolla liikkeellä.

Ap

Mitä mä just luin? Miksette menneet Särkänniemeen? Tyhmyydestä sakotetaan.

Vierailija
17/26 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten yksinkertainen se sinä olet🙈🤣 Ei kai nyt kukaan Linnanmäellä nuku. Huh huh

Vierailija
18/26 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnibussit kulkee. Rattaat menee ihan ongelmitta kyytiin.

Vierailija
19/26 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten yksinkertainen se sinä olet🙈🤣 Ei kai nyt kukaan Linnanmäellä nuku. Huh huh

Perus yksinkertainen av-mamma ei ymmärrä lukemaansa kuin usean selvennyksen avulla 😁

Vierailija
20/26 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä ei ole muita ajotaitoisia kuin tämä yksi mies?

Hänenhän sitä olisi pitänyt Onnibussilla pois lähteä menoihinsa.