Kiinnostaako poliisia oikeasti tulla paikanpäälle jos naapuri soittaa ja ilmoittaa pilven hajusta
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä todellakin tulevat, kuuluu heidän toimenkuvaan.
Miksi? Mistä se tietää onko pilvi laillista vai laitonta? Laillista kannabista saa ostettua Suomesta ihan laillisesti.
Hajuhaitat kuuluu talonyhtiölle.
Jaaha, taas yks jauhenlihan syöjä.
Se on TALOYHTIÖ.
Eihän pössyttely ole laitonta, joten miksi tulisivat? Kasvattaminen on, siitä tulevat. Hajuhaitat kuuluu taloyhtiölle, ei poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Eihän pössyttely ole laitonta, joten miksi tulisivat? Kasvattaminen on, siitä tulevat. Hajuhaitat kuuluu taloyhtiölle, ei poliisille.
Tietysti se on laitonta. Hallussapito on jo rikos. Valoja päälle
Jos olet minun naapurini ja poliisit tänne soitat noin vähäpätöisen asian takia voit olla varma että minä alan tehdä sinusta sen jälkeen valituksia myös. Sinusta jos kenestä on tässä talossa haittaa kun olet metelistä päätellen perustanut puuverstaan asuntoosi ja teen kaikkeni jotta sinun vanhojen päiviesi typerä harrastelu loppuu.
Ite just huutistelin, kun alapuolella on uusi naapuri (asun ylimmässä kerroksessa) ja näin aamupäivästä varjon puoleista parvekkeen ovea on pidettävä auki, jotta muuten koko päivän lämpeävä kämppä olisi edes jokseenkin siedettävä ja minä se vaan pumppaan parvekkeella ihan helevetin rajusti käryävää heinää älyämpäristä. Menee aika pitkään, että käry lähtee edes meidän parvekkeelta pois ja varmasti haisee alapuolellekin. Aiempi naapuri paukautti aina mielenosoituksellisesti partsinoven kiinni. Ite pidän tietenkin parvekkeen oven kiinni, ettei käry mene sisälle ja koska sisällä on ilmastointilaite pörisemässä.
Vierailija kirjoitti:
Ite just huutistelin, kun alapuolella on uusi naapuri (asun ylimmässä kerroksessa) ja näin aamupäivästä varjon puoleista parvekkeen ovea on pidettävä auki, jotta muuten koko päivän lämpeävä kämppä olisi edes jokseenkin siedettävä ja minä se vaan pumppaan parvekkeella ihan helevetin rajusti käryävää heinää älyämpäristä. Menee aika pitkään, että käry lähtee edes meidän parvekkeelta pois ja varmasti haisee alapuolellekin. Aiempi naapuri paukautti aina mielenosoituksellisesti partsinoven kiinni. Ite pidän tietenkin parvekkeen oven kiinni, ettei käry mene sisälle ja koska sisällä on ilmastointilaite pörisemässä.
Älystä tulee narkkivibat. En tiedä miks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Mistä se tietää onko pilvi laillista vai laitonta? Laillista kannabista saa ostettua Suomesta ihan laillisesti.
Itse myös ostan tuolta kannabista huonetuoksuksi. Sama kuin suitsuketta polttaisi sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo onhan se sauhunpolton hc-touhua. Omista kokemuksista vain raketti on ollut älyämpäriä narkímpi pílvenpolttolaite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti se on laitonta. Hallussapito on jo rikos. Valoja päälle
No joo, laitonta ja laitonta. Kotona polttaminen on niin pieni rike, että siitä selviää huomautuksella, julkisella paikalla voi saada sakot. Eli yhtä tyhjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat aika typerältä. No meissä pössyttelijöissäkin on niin monenlaisia tyyppejä. Minä koitan poltella niin ettei kukaan haistaisi. Onhan tämä niinku edelleen oikein rikos suomessa. Lakia ois syytä korjata.
Opetelkaa höyrystämään sitä kannabista. On myös terveellisempää.
Ottakaa se huomioon, että nykyään kannabiksen haju voi olla peräisin laillisesta ja sallitusta cbd lajikkeesta jota saa ostaa ihan kivijalka liikkeestäkin. Näyttää, tuoksuu ja on muutenkin kuin päihdyttävä lajike ja käytännössä näitä ei erota toisistaan. Voi siis olla perätön ilmianto pelkän hajun mukaan.
Sehän se on tehnyt huumepoliisien työstä kinkkisempää kun on nyt nämä sallitut lajikkeet markkinoilla. Luulen, ettei poliisi paljoa puutu enää kannabis rikkeisiin. Ja muutenkin, laillistuminen etenee ja sitähän minäkin odotan, että milloin pääsen laillisesti pössyttelemään.
Mä sanoin naapurille kahdesti että poltelkoon mitä lystää kunhan ei keittiössään niin että se krääsä tulee kämppääni. Ei uskonu joten kolmannella kerralla pistin sitä daijuun. Ei haise enää eikä tarvittu poliisia.
Meillä kävivät sanomassa että voisimme hoitaa pilvenpolttelut ulkona ettei naapureita häiritse.
Mitään sakkoja tai muuta seuraamusta asiasta ei tullut
Helsinki 2016.
Tottakai tulevat. Se naapurihan on selvästi narkkari tai diileri jos se tunnistaa pilven hajun joten sen kämppään on syytä tehdä heti kotietsintä.
Voivat tulla, jos on todella hiljaista ja tylsää, mutta mikä tahansa munkkikahveista lähtien ajaa kyllä kiireellisyyslistalla ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nisteillä on. Meillä raittiilla ihmisillä ei ole tuollaista tekniikkaa. Mulla on vaan siivousämpäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat aika typerältä. No meissä pössyttelijöissäkin on niin monenlaisia tyyppejä. Minä koitan poltella niin ettei kukaan haistaisi. Onhan tämä niinku edelleen oikein rikos suomessa. Lakia ois syytä korjata.
Tuo parvekkeella polttaminen on ainoa vaihtoehtoni, sillä savuton parempi puoliskoni ei anna poltella sisätiloissa. Ja enhän minä nyt älyämpärin kanssa lähde mihinkään lähiömetsään heinää hiisailemaan. Budin poltto tuskin käryää pahemmin alapuolen naapureille, mutta tämä harvemmin tapahtuva heinän polttaminen on toinen juttu. Saa sen verran naapuri sietää. Ainekii tiiän kyllä kuka on vasikoinut, jos tulee virkavalta ovelle. Minusta saa ihan mukavan pelikaverin sitten sen jälkeen. Elä ja anna toistenkin elää. Jos et anna, niin ota vastaan seuraamukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse myös ostan tuolta kannabista huonetuoksuksi. Sama kuin suitsuketta polttaisi sisällä.
Mun takki haisi kannabikselle, kun haju oli jostain tarttunut, niin kämppis mietti sitä asiaa pitkään, kun se haju asunnossa häiritsi. Enkä itekään sietäisi sitä hajua enää yhtään vaatteissa enkä asunnoissa, joissa vietän aikaa. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko kannabis laillista vai ei. En tykkää hajusta.
V. 2020