Oletteko nähneet ufoja?
Minä en ole, enkä ole varma haluaisinko, vai alkaisiko se pelottaa liikaa. Yksi sukulaiseni on nähnyt kerran 80-luvulla leijuvan järven yllä ja oli säikähtänyt sitä. Onko täällä ketään, joka olisi nähnyt itse? Millainen se oli?
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Bashar (Officially) CONFIRMS: 3 Years of Global BREAKDOWN Ahead OPEN Contact & 2027 Predictions
Tuo video kannattaa katsoa, jos yhtään kiinnostaa, mitä ihmiskunnalle/maapallolle tulevina vuosina tapahtuu. Se on onneksi todella myönteistä.
Videon asetuksista voi valita tekstityksen suomeksi - automaattinen käännös - valinnalla.
Mikäli humanoideja olisi ollut olemassa, niin heidän sivilisaationsa olisi jo näppäryyksissään tuhonnut itsensä. Siihenhän ihmiskuntakin on menossa. Elämällä on aina erityisrajoitteensa. Oikea kysymys olisi, että onko elämällä muita planeettoja vai joko on tullut riita.
Nyt jo edesmennyt tätini väitti nähneensä ufon lapsena. Hän ei tosin edes puhunut siitä ufona vaan ainoastaan jonkinlaisena outona valona joka liikkui nopeasti.
Tämä oli tapahtunut kait noin 40- tai 50-luvulla. Tätini syntyi 1939. Hän puhui siitä aina kysyttäessä ja tarina pysyi muuttumattomana. Itse uskon, että hän näki jotakin. Ei ollut sellainen ihminen jolla on tapana keksiä tarinoita.
Jos Maapallo on ollut olemassa joku 4,6 miljardia vuotta niin meinaatteko, että tällä pallolla ei tuona aikana olisi kukaan ulkopuolinen piipahtanut? Johan täällä oli ihan kehittynyt sivilisaatiokin joskus 10 000 vuotta sitten, tulva vaan vei sen.
Vierailija kirjoitti:
Ufoja ei ole olemassa, avaruudessa ei ole muita planeettoja, kaikki on sielunvihollisen huijausta. Maa on ainoa paikka jossa on elämää ja maa on tasainen ei mikään pallo. Älkää uskokok väärähenkisiä opettajia, ainoa oikea usko on Rauhanyhdistyksellä
Tämähän on läpällä kirjoitettu koska et ole lukenut Raamattua. Siellä nimenomaan puhutaan Taivaan Valloista.
Parin viikon rännin jälkeen alkaa näkemään myös pikku-ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen omin kirkkain silmin keskellä kirkasta kesäpäivää. Sitä näkyä en unohda koskaan. Ja satavarma olen että kyseinen laite ei voi olla ihmisen tuotoksia.
Ei kenenkään tarvitse tätä sanomaani uskoa. En minäkään uskoisi jos tultaisiin sanomaan että hei näin aivan varmasti ufon viisi minuuttia sitten ja se meni tuonne metsän taa.
Se pitää omin silmin nähdä. Kun se tapahtuu, avartuu maailmankatsomuksenne huomattavasti.
Totta. Tämä kokemus minullakin. En jaksa enää tyhjänpäiväisiä suuta louskuttavia ihmisiä.
Olen nähnyt ufoja ennen uskoontuloani. Kysymys on hengellisestä eksytyksestä, jossa yliluonnolliset olennot pyrkivät huijaamaan ihmisiä uskomaan valheen.
Jos joku ufo on ns. aito ufo, ei se ainakaan vieraalta planeetalta ole saapunut, vaan kysymys on yliluonnollisesta henkimaailman ilmiöstä, eikä siis esim. vieraan sivilisaation kehittyneestä teknologiasta ja muilta planeetoilta saapuneista olennoista. Kysymys on kyllä aidoista olennoista, mutta ei muualta tulleista sivilisaatioista.
Ihmistä on helppo huijata silmänkääntötempuilla, ihan tavalliset taikurithan tekevät niin koko ajan. Ihmisillä tuottaa vaikeuksia erottaa jopa AI:n tekemä video aidosta. Myös hologrammeilla saadaan jo aikaan mitä vain. Tämä teknologia on ollut olemassa jo kauan, että pystytään heijastamaan ilmiöitä taivaalle. Dubaissa tätä tekniikka on kokeiltukin, heijastamalla taivaalle valas.
Olen nähnyt, kun olin haistellut liimaa. Ufo laskeutui viereen ja humanoidi kätteli minua.
Paljon on kokemuksia ja silminnäkijöitä. Tarkkoja kuvauksia alusten yksityskohtia myöten. Näitä kaikkia, satoja jopa tuhansia kuvauksia yhdìstää myös yksi ja sama asia. Ei todisteita. Ei kännykällä kuvaa tai videon pätkää. Ei mitään tallennetta. Sitä minä ihmettelen varsinkin kun päivittäin 7/24 maapallolla kuvataan miljoonia pikku tapahtumista isoihin tapahtumiin. Kameroita on joka paikassa. Ihmiset kuvaa pieneimmät hetket vain muutaman sekunnin kestävät tapahtumat. Miksi ei koskaan jopa useita minuutteja kestäviä lentäviä ja leijuvia aluksia???? Alukset pystytään kuvailemaan tarkasti muutaman kymmenen metrin päästä. Paikalla saattaa olla useampikin henkilö. En oikein ymmärrä.
En ole ikinä nähnyt ja se on vähän pettymys kun olen pienestä asti ollut kiinnostunut scifistä ja tähtitieteestä.
Vierailija kirjoitti:
Paljon on kokemuksia ja silminnäkijöitä. Tarkkoja kuvauksia alusten yksityskohtia myöten. Näitä kaikkia, satoja jopa tuhansia kuvauksia yhdìstää myös yksi ja sama asia. Ei todisteita. Ei kännykällä kuvaa tai videon pätkää. Ei mitään tallennetta. Sitä minä ihmettelen varsinkin kun päivittäin 7/24 maapallolla kuvataan miljoonia pikku tapahtumista isoihin tapahtumiin. Kameroita on joka paikassa. Ihmiset kuvaa pieneimmät hetket vain muutaman sekunnin kestävät tapahtumat. Miksi ei koskaan jopa useita minuutteja kestäviä lentäviä ja leijuvia aluksia???? Alukset pystytään kuvailemaan tarkasti muutaman kymmenen metrin päästä. Paikalla saattaa olla useampikin henkilö. En oikein ymmärrä.
Hyvä pointti.
En ole mutta mun ystäväni on. Hän oli aidosti järkytttnyt, eikä mikään sekopää tai päihteiden käyttäjä. Itsellenikin tuli kertomuksesta vähän pelästynyt olo pitkäksi aikaa.
Suomalaisten ufohavaintojen tietokanta:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo edesmennyt tätini väitti nähneensä ufon lapsena. Hän ei tosin edes puhunut siitä ufona vaan ainoastaan jonkinlaisena outona valona joka liikkui nopeasti.
Tämä oli tapahtunut kait noin 40- tai 50-luvulla. Tätini syntyi 1939. Hän puhui siitä aina kysyttäessä ja tarina pysyi muuttumattomana. Itse uskon, että hän näki jotakin. Ei ollut sellainen ihminen jolla on tapana keksiä tarinoita.
Miksi emme uskoisi, että tätisi on nähnyt nopeasti liikkuvan valon?
Miksi nopeasti liikkuvan valon näkeminen olisi jotenkin outoa?
Vierailija kirjoitti:
Hei Assburger, et ole ilmeisesti tutustunut kvanttifysiikkaan?
Hei vaan!
Kari Enqvistin yleistajuisten kirjojen verran.
Miten tämä ufoihin liittyy?
t: nimim. Assburger
Vierailija kirjoitti:
Näille tarinoille on muutama käypä selitys:
Ensinnäkin, tarinoita maailmaan mahtuu.
Monilla on hyvin vilkas mielikuvitus ja epämääräinenkin havsinto muuttuu sina vain yhä yksityiskohtaisemmaksi.
Osa on silkkoja huijauksia, osassa on takana jonkinlainen hallusinaatio tai unen ja valveen sekoittuminen.
Oman lukunsa muodostavat kertomukset, jotka on saatu esille hypnoosin avulla: Ihmisellä on jokin epämääräinen kokemus ja siitä aletaan "palauttamaan mieleen" yksityiskohtia hypnoosin avulla. Hypnotisoijalla on vahva ennakkokäsitys, että kokemuksen syy on kontakti avaruusmuukalaisten kanssa. Sanalla sanottuna: valemuisto.
Vierailija kirjoitti:
Uffomiehiä alkoi ujostuttaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä vaikka mitä arizonan valoja kuvattu, mutta eiköhän nämä ole armeijan juttuja siellä päin. Avaruus on muutenkin laaja ja kukaan ei voi olla sanomassa, mitä siellä tarkalleen on. Elämää varmasti on, mutta missä muodossa.
Vieras sivilisaatio jos tänne pystyy tulemaan niin eiköhän me oltaisi ihan tutkimuksien kohde, alkeellisella tekniikoilla kun mennään. Onko ne sitten toisesta ulottuvuudesta vai jostain kauempaa, aina voi spekuloida.
Mistä johtuu, että tähtitieteen harrastajat harvemmin, jos ikinä, näkevät ufoja, vaikka ahkerasti tähyilevät taivaalle?
Johtuisiko se siitä, että he tuntevat taivaalla näkyvät ilmiöt, eivätkä heti kirkkaan valon nähdessään pelästy: IIK, UFO!
Moni tähtiharrastaja on erittäin kiinnostunut elämän mahdollisudesta muualla avaruudessa, jopa ottanut osaa SETI-projektiin.
Monet tähtiharrastajat ovat kokeneet myös ufokauden, mutta hylänneet genren todettuaan tarinat epäuskottaviksi.
Itsekin lapsena lueskelin Tapani Kuninkaan ja muiden ufoilijoiden teoksia. Kirjahyllyssäni on kuriositeettina Kuninkaan klassikko "Ufojen jäljillä". Kirja on hyvä läpileikkaus ufogenrestä ja ufoväen täydellisestä kritiikittömyydestä. Aprillipilat(Kinnulan tapaus) ja mitä uskomattomimmat tarinat(mm. Antonio Vilas Boas, suosikkini) niellään karvoineen.
Ufot ja humanoidit ovat todellisuutta. Näin on ollut jo erittäin kauan.