Oletteko nähneet ufoja?
Minä en ole, enkä ole varma haluaisinko, vai alkaisiko se pelottaa liikaa. Yksi sukulaiseni on nähnyt kerran 80-luvulla leijuvan järven yllä ja oli säikähtänyt sitä. Onko täällä ketään, joka olisi nähnyt itse? Millainen se oli?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt vuosituhannen vaihteessa. Olimme silloisen miesystäväni kanssa parvekkeella tupakalla, loppukesää ja tähtikirkas yö. Sitten kiinnitimme huomiota kun osa tähdistä alkoikin liikkua, ehkä kahdeksan ja alkoivat ryhmittyä erilaisiin kuvioihin.
Tätä kesti monta minuuttia, kunnes sinkosivat yötaivaalle. Tutkimme lehtiä, radiota ja uutisia seuraavana päivänä, mutta mitään havaintoja ei uutisoitu.
Emme muuten puhuneet tästä myöhemmin kuin kerran, pari.
Mä olein usein nähnyt unta tuollaisesta että taivaalla näkyy kirkkaita pisteitä tai jotain kappaleita jotka ovat ryhmässä ja sitten lähtevät nopeasti liikkeelle levittyen koko taivaalle. Kummallista
Vierailija kirjoitti:
Onko ne niitä lentäviä lautasia?
Mikä tahansa tunnistamaton lentävä esine. Ei tartte olla mitään yliluonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.msn.com/en-us/news/crime/las-vegas-ufo-mystery-police-put-u…
Tuosta viikko sitten tapahtuneesta on uutisoitu paljon.
https://abc7.com/las-vegas-aliens-ufo-alien-news/13359881/
YouTubessa on useita analyyseja ja hidastuksia pojan videosta. Mieletön juttu, kyllä siellä oli tosiaan alieneja. Yksi tai kaksi oli aivan niiden ihmisten vieressä aidan toisella puolella. Nää oliot pystyvät muuttamaan muotoaan ja väritystään, sekä blurraamaan itsensä. Kaikki vaan tuijottivat traktoria, eivätkä huomanneet oliota/olioita aivan vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.msn.com/en-us/news/crime/las-vegas-ufo-mystery-police-put-u…
Tuosta viikko sitten tapahtuneesta on uutisoitu paljon.
https://abc7.com/las-vegas-aliens-ufo-alien-news/13359881/YouTubessa on useita analyyseja ja hidastuksia pojan videosta. Mieletön juttu, kyllä siellä oli tosiaan alieneja. Yksi tai kaksi oli aivan niiden ihmisten vieressä aidan toisella puolella. Nää oliot pystyvät muuttamaan muotoaan ja väritystään, sekä blurraamaan itsensä. Kaikki vaan tuijottivat traktoria, eivätkä huomanneet oliota/olioita aivan vieressä.
Ai oli vai?!
Olen varmaan nähnyt mutta kun ne liikkuvat Mach 7-8 nopeudella, niin ei välttämättä tajua nähneensä.
En ole, harmittaa kyllä. Toisaalta harvoin tulee tuijotettua yötaivasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt vuosituhannen vaihteessa. Olimme silloisen miesystäväni kanssa parvekkeella tupakalla, loppukesää ja tähtikirkas yö. Sitten kiinnitimme huomiota kun osa tähdistä alkoikin liikkua, ehkä kahdeksan ja alkoivat ryhmittyä erilaisiin kuvioihin.
Tätä kesti monta minuuttia, kunnes sinkosivat yötaivaalle. Tutkimme lehtiä, radiota ja uutisia seuraavana päivänä, mutta mitään havaintoja ei uutisoitu.
Kaksi kännistä weeteetä tupakalla...
Vierailija kirjoitti:
Ufoja en, humanoideja kyllä.
Minä olen nähnyt humaloideja.
Espanjassa asuessani näin yhtenä iltana muutamia ufoja eli Unidentified Flying Objects. Taivaalla olleet kirkkaat valopisteet kiinnitti mun huomion, koska ne olivat kirkkaampia kuin ympärillä olleet tähdet. Ne pysyivät paikoillaan aika kauan. Sit ne alkoivat liitää muodostelmassa aivan älyttömän kovaa vauhtia siksakkia muutaman kerran, ampaisivat sitten suoraan eteenpäin ja katosivat hetkessä näkyvistä.
Mikään lentokone ei lennä sellaista vauhtia eikä tee tosi äkillisiä siksak-liikkeitä, se on varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattoi olla lintu, saattoi olla lentokone tai ties vaikka ite Supermies. Mutta ainakin se oli tunnistamaton, lentävä ja objekti.
Uuno. Ufo ei ole mikään tunnistaton lentävä objekti vaan alien eli avaruusolento.
Uuno. Ufo on Unidentified Flying Object, tunnistamaton lentävä objekti.
Olen nähnyt kerran elämässäni ufon. Olin yhtenä talvisena iltana tulossa kaverin luota. Katsoin taivaalle ja näin näyn jota en unohda koskaan. Taivaalla lensi vihreää valoa hohtava soikio. Se räpsytteli tasaisin väliajoin valoja niin että pilvet yläpuolella näyttivät vihreiltä. Lentorata oli loiva alaspäin suuntautuva ja nopeus ehkä sama kuin lentokoneen. Jalat meni vähän veteläksi säikähdyksestä. Joku muukin oli sen nähnyt kun jonkin ajan päästä oli paikallislehdessä juttua.
Olen nähnyt ja oli uskomaton kokemus.
Olen nähnyt ja optisessa hermossa on implantti, kusip^t tekevät mitä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt ja optisessa hermossa on implantti, kusip^t tekevät mitä huvittaa.
Kuulostaa pelottavalta. Mistä tiedät, että siellä on sellainen?
Kukaan ei ole nähnyt ufoja, koska niitä ei ole olemassa. Ihan turha kysymys ja keskustelu.