Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako teidän mies juoda iltaisin 1-2 olutta? Meillä riitaa siitä kun pelkään alkoholisoitumista

Vierailija
14.06.2023 |

Jos joka ilta juo viikolla "bissen"?

Kommentit (187)

Vierailija
181/187 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve ihminen ei tarvitse kaljaa joka päivä.

Vaikea uskoa että siitä:

1) ei tule ongelmia 

2) ei ole jo valmiiksi ongelmia jotka ajavat juomaan.

Tuostahan on tullut jo ongelmia, kun vaimo siitä kärsii. Tästä päästäänkin siihen että on se prkl, kun yleensä miehet pitävät "noin pienestä" asiasta nalkuttamista turhana ja omituisena. Kun se on heidän mielestään pieni asia, niin on se nyt melkoisen tyhmää antaa sen vaikuttaa perhesopuun. Sen voi lopettaa, niin ongelma on ratkaistu! Yksinkertaista!

Vierailija
182/187 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies 45 kirjoitti:

Jos ei tuosta vielä densoksi muuttusikaan, niin läskihän siitä tulee tuota menoa. Jos ei siis joka päivä vedä reipasta juoksulenkkiä, mitä hieman epäilen.

Eli kiellä, jos ei se itse tajua.

Itse en ole edes viimeisen kuukauden aikana ottanu 1 tai 2 olutta, eikä minulla ole ketään kurinpitäjää kieltämässä koska olen sinkku. 

Niin olut myös lisää miehillä naishormomin tuotantoa. Ei mikään fitnesjuoma kun ti ssit kasvaa. Vanhemmiten tulee muutakin kuin läskiä menee terveys ja saa omainen sitten hoitaa alkoholin ja liikkumattomuuden takia demnetoitunutta allensa laskevaa vihannesta.

Höpö höpö...

Terveisiä täältä terveydenhoitoalalta! Jatkuva ja säännöllinen alkoholin käyttö miehistää naisia (tekee näitä möreä-äänisiä kuulamörssärin näköisiä lyhyttukkia) ja naisistaa miehiä (rinnat kasvavat ja piirteet pehmenevät) juurikin vaikuttamalla mies- ja naishormoneihin. Tätä jaottelevaa nimitystä näistä hormoneista tosin ei kai saisi enää käyttää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/187 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäivä olutta on riippuvuutta. Alkoholi on myrkky, joka tuhoaa solutasolla erityisesti aivoja. Addiktio kehittyy myös hitaasti, jokapäiväinen juominen on kuin piilossa oleva syöpä - et huomaa sitä vasta kun olet jo sairastunut vakavasti, ehkä parantumattomasti. Juominen johtaa alkoholismiin, sen ei tarvitse olla ns. rapajuoppoutta, juoppo voi olla jokapäiväinen juomarari, koska addiktio vie mennessään, elämö pyörii lopulta alkoholin ympärillä.

Vierailija
184/187 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Veetuttaa jo joka viikonloppuinen juominenkin. Pakonomaista juomista äijällä, ei yhtään perjantaita ja lauantaita vuodessa, että ei joisi. Addikti, mutta ei omasta mielestään tietenkään! Juomisongelma on aina muiden ei hänen.

Vierailija
185/187 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin sairaalloisen ylipainoinen sokerinarkomaani jolle kelpaa vain se kansikuva poju.

Vierailija
186/187 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en "sallisi" tätä. Toisin sanoen en menisi yhteen miehen kanssa joka juo päivittäin tai edes viikottain alkoholia. Jos alkoholin kulutus kasvaisi suhteen aikana puuttuisin siihen tai muuttaisin muualle jos "asia ei mulle kuuluisi". Ehkä olen nipo, mutta ne on mun rajani. Kuka tahansa saa juoda niin paljon kuin lystää, mutta mun ei tarvitse sitä katsella.

Terveisin sokeripossu 180kg, joka etsii sitä täydellistä kansikuvapojua

Vierailija
187/187 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut on ravintoa /ruokajuoma ainakin Suomea sivistyneemmissä maissa kuten Saksassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän