Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et elä sellaista elämää kuin haluaisit?

Vierailija
14.06.2023 |

Minä haluaisin matkustella ja remontoida kotini, muttei ole rahaa. Haluaisin minua rakastavan ja kunnioittavan, luotettavan miehen. Nyt olen suhteessa toisenlaiseen, mutten tiedä miksi. Sentään asuinpaikkani vastaa sitä mitä haluan, samoin työ.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoo etten elä? Rivarinpätkä, farmariauto, pari lasta ja kultainen noutaja on oikeasti ihan mukavaa elämää. Jos siitä aidosti tykkää.

Hienoa että uskallat myöntää että pidät elämäntavasta josta vuosien mittaan on jostain syystä tehty jotain pilkattavaa. Pahinta on jos yrittää elää toisten odotusten tai jonkin muodin mukaan. Kukin tulkoon onnelliseksi omalla tavallaan.

Vierailija
62/68 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäinen, suurin osa ystävistä ja omaisista kuollut jo.

Rahalla ei osteta oikeita ystäviä, sitä kyllä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarpeeksi rahaa, en ole kohdannut sellaista naista joka kiinnostuisi musta. Siinäpä se, onneksi on korvikkeita joilla pärjää. 🙂

Miksi haluat vain sellaisia naisia joita kiinnostaa rahasi? Onko sinulla sellainen fetissi? Korvike on sugar babystä fantasiointi?

Missä noin lukee? Onko sulla normaalia aivotoimintaa?

Viestisi antoi ymmärtää että rahattomuus ja naisettomuus kulkee käsikädessä, koska mainitsit ne samassa lauseessa, ja lopuksi puhuit korvikkeista. Rahalle tuskin lienee korviketta, mutta joku voi kokea että naiselle on.

Vierailija
64/68 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan vaikea kysymys. Kun en tiedä musta elämstä mitään.En vertaa itseäni muihin on numero 1. en ole F.B/ instagram vertamassa omaa elämää muiden elämän somessa.Olen kai ihan tyytväinen tähän elämääni kuitenkin.Pieni haikeus Juhanuksena sitte utena vuotena jne.Kun olen yksin Helsingin lähiössä,pieni vuokra asunto illalla ja Tv ei oikein tule mitään.Täytyy kunella vaan radio Novaa tai Nostalagiaa.Ulkoilla paljon yksin niin uni tulee joka ilta aivan varmati.

Vierailija
65/68 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei olisi sosiaalisesti hyväksyttävää ja joutuisin vankilaan / pöpilään

Vierailija
66/68 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinkin, mutta konkurssi vei kaiken.

Vierailija
67/68 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan puute, en osaa priorisoida elämääni oikein.

Tuntuu että ihmiskunnan pitäisi palata ajassa parikymmentä vuotta taaksepäin. Kaikki menee kokoajan vain sekavammaksi, tehostetaan viimeisetkin inhimillisyyden rippeet ihmisistä pois, surullista on.

Vierailija
68/68 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jatkuvasti väsynyt autisti. Ei ole energiaa mihinkään.

Kokeile nukkumista.

En ole tyhmä vaan autistinen

Estääkö autismi sitten nukkumisen?

Tyhmyys estää aivotoiminnan. Sanonpahan vaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi