Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et elä sellaista elämää kuin haluaisit?

Vierailija
14.06.2023 |

Minä haluaisin matkustella ja remontoida kotini, muttei ole rahaa. Haluaisin minua rakastavan ja kunnioittavan, luotettavan miehen. Nyt olen suhteessa toisenlaiseen, mutten tiedä miksi. Sentään asuinpaikkani vastaa sitä mitä haluan, samoin työ.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska, kukaan ei halua maksaa sitä.

Vierailija
22/68 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän juuri sellaista elämää, kun haluan. Olen aina elänyt. Jostain syystä olen aina vain onnellinen, enkä tiedä miksi. Perustyytyväinen tyyppi, vaikka kaikenlaista tapahtuu, kun paljon touhuaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sama mikä monella muullakin, nimittäin kapitalistinen yhteiskunta, erityisesti raha. Systeemi johon synnyin ja jouduin osalliseksi, halusin tai en, ja jota en voi yksin muuttaa tai josta en voi irtautua. Haluaisin elää yksinkertaista elämää, pieni tupa ja maata jossa viljellä ruokaa. Mutta lällällää, sullapa ei ole varaa! Pitää olla sellainen summa rahaa jota en saisi kasaan vaikka tekisin töitä koko ikäni, vaikka se tupa ja maapläntti olisi tarkoitukseen huonosti soveltuvalta paikalta. Ja senkin jälkeen pitäisi maksaa siitä, tästä ja tuosta, taikoa rahaa tyhjästä. Yhteiskunnalta ei pääse karkuun vaan aina on jollain tapaa tilivelvollinen.

Vierailija
24/68 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämä musersi minut, ei ole varaa irtisanoutua. Yhtä hyvin voisin olla kuollut.

Vierailija
25/68 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin Madeleine ei vastannut kosiokirjeeseeni.

Posti hukkasi kirjeesi. Yritä uudelleen.

Vierailija
26/68 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin Madeleine ei vastannut kosiokirjeeseeni.

Posti hukkasi kirjeesi. Yritä uudelleen.

Madeleine on jo naimisissa.

Vierailija
27/68 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo rahhaa

Vierailija
28/68 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vielä vähän vaiheessa. Täytyy järjestellä.

Vierailija
29/68 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairauksien takia ei ole kumppania eikä töitä. Sama olisi kuolla pois.

Oman elämäni käsikirjoitus hyvin pitkälti. Nyt työ (toistaiseksi ainakin), mutta muuten edelleen kaikki sekaisin, eikä juuri elämänhaluja. Mennyt usko ihmisiin (ja elämään yleensäkin) jo lapsena, joten lähinnä raahautunut eteenpäin siitä lähtien. Joku päivä tulee sit seinä vastaan, eikä enää jaksa.

Vierailija
30/68 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lopulta ole kiinni mistään muusta kuin rahasta, että mitä kaikkea voit ja mitä et voi elämässäsi tehdä.

Vierailija
31/68 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sama mikä monella muullakin, nimittäin kapitalistinen yhteiskunta, erityisesti raha. Systeemi johon synnyin ja jouduin osalliseksi, halusin tai en, ja jota en voi yksin muuttaa tai josta en voi irtautua. Haluaisin elää yksinkertaista elämää, pieni tupa ja maata jossa viljellä ruokaa. Mutta lällällää, sullapa ei ole varaa! Pitää olla sellainen summa rahaa jota en saisi kasaan vaikka tekisin töitä koko ikäni, vaikka se tupa ja maapläntti olisi tarkoitukseen huonosti soveltuvalta paikalta. Ja senkin jälkeen pitäisi maksaa siitä, tästä ja tuosta, taikoa rahaa tyhjästä. Yhteiskunnalta ei pääse karkuun vaan aina on jollain tapaa tilivelvollinen.

Omavaraisella ruualla eläminen vaatii niin paljon hommia ja resursseja että heikompaa hirvittäisi. Osta kokeeksi jostain syrjästä jokin halpa vanha rintamamiestalo.

Vierailija
32/68 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muuttaa ennen kuin jotkut asiat on hoidettu. Someen kai pitäisi liittyä, koska kaikki tuntuvat olevan siellä. Kai sen ulkopuolella on vielä joku? Ulkomaihin tarvittaisi rahaa ja tieto mihin uskaltaa matkustaa, kenen kanssa.

Vierailija
33/68 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta elän koska mulla on hyvä mies ja töitä.

Mutta toisaalta en voi elää ihan niinkuin haluaisin koska rahaa ei ole tarpeeksi.

En pysty esim matkustaa tai hankkia sellaista kotia kuin haluaisin

Vierailija
34/68 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten elänkin, mutta parisuhde puuttuu. En saa jostain syystä naisiin kemiaa enkä ymmärrä miksi.

Mies kumppaniksi?

Vierailija
35/68 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole rahaa.

Vierailija
36/68 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaipaan rakkautta. Sitä en ole koskaan löytänyt.

Vierailija
37/68 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maailmassa se on mahdotonta.

Vierailija
38/68 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jatkuvasti väsynyt autisti. Ei ole energiaa mihinkään.

Vierailija
39/68 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jatkuvasti väsynyt autisti. Ei ole energiaa mihinkään.

Kokeile nukkumista.

Vierailija
40/68 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karma rankaisee minua jostain aiemmin tehdystä. Kaikki aina lopulta tasataan.

Karma piti kynsissään 56v. Ukko exä ja lapset omillaan.. Aahhh... Nyt tasottuu.. Olen tasan niinpäinkun huvittaa ilman aikatauluja.. Sön, nukun, kuuntelen musiikkia, katson tv ym. Oman mieltymystdni mukaan... Aahhh. Syön omia lemiruokiani. Jne. En kaipaa ketään tätä oloa sotkemaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan