Mies määrää tyttäremme pukeutumisen
Tyttö on jo sen ikäinen että saisi mun puolesta vapaasti päättää tyylinsä mutta mies aina tunkee tytön mukaan vaateostoksille "makutuomariksi". Meillä on ollut etsinnässä tytölle mekko rippijuhliin mutta haastavaa on löytää sopivaa kun mekon pitää miellyttää myös miestä... Mies pahastuu jos minä ostan tytölle tai tyttö ostaa itselleen vaatteita omin päin kysymättä. Onko tämä mielestänne normaalia? Ja korujakin myös ostelee tytölle vaikka niitä on jo meillä vaikka kuinka. Ei ole ikinä minulle ostanut noin kalliita!
Kommentit (29)
Omituinen mies, en hyväksyisi hänen kontrolliaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo kuulosta terveeltä. Miksi mies toimii noin?
- onko kiinnostunut itseään paljon nuoremmista naisista mikä on apn ja miehen ikäero esim? Siksi koettaa vahtia tyttöä kun tietää mitkä vaarat vaanii tai sitten haluaa katsella nuorta hyvän näköistä tyttöä kotona joka pukeutuu hänen mieleisiinsä vaatteisiin
- aika merkitsevää on myös millainen makutuomari mies on. Haluaako peittävää, pitkää helmaa jne vai seksikkäämpää kuin mitä tyttö itse valitsisi?
Mies tulee ns "hienostoperheestä" ja on aikanaan vahtinut minunkin pukeutumista. Lähinnä siis että pitää vaikuttaa hienostuneelta. Ja meillä on 12 vuoden ikäero jos se nyt merkitsee mitään.
Missä vaiheessa teit lopun oman pukeutumisesi vahtimisesta ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo kuulosta terveeltä. Miksi mies toimii noin?
- onko kiinnostunut itseään paljon nuoremmista naisista mikä on apn ja miehen ikäero esim? Siksi koettaa vahtia tyttöä kun tietää mitkä vaarat vaanii tai sitten haluaa katsella nuorta hyvän näköistä tyttöä kotona joka pukeutuu hänen mieleisiinsä vaatteisiin
- aika merkitsevää on myös millainen makutuomari mies on. Haluaako peittävää, pitkää helmaa jne vai seksikkäämpää kuin mitä tyttö itse valitsisi?
Mies tulee ns "hienostoperheestä" ja on aikanaan vahtinut minunkin pukeutumista. Lähinnä siis että pitää vaikuttaa hienostuneelta. Ja meillä on 12 vuoden ikäero jos se nyt merkitsee mitään.
Minä olen siis 12 vuotta vanhempi kuin mieheni. Ap
Vierailija kirjoitti:
No minkälaisia vaatteita isä hyväksyy?
En usko että aloitus on totta.
Ei tietenkään. Säälittävän provotehtailijan räpellys.
Jotain ongelmaa hän itsessään ilmaisee.
Mies ei kehtaa sanoa, että vaimon pukeutumismaku ei ole kovin kehittynyt ja pelkää tyttärelle tulevan sama vaiva. Jos on "hienostoperheestä" voi tuntua pahalta, että "muija ja vielä mukulakin" näyttää proletariaatin edustajilta henkkamaukoissaan.
Mulla oli kehuva kommentti mutta "kiva" mode poisti sen.
Olen mustasukkainen omalle tyttärellesi. Onko mies tyttären isä? Oli tai ei, oudolta vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Anna pahastua.
Samaa mieltä. Ja tyttö voi itse opetella sanomaan isälleen, että menee mielummin sinun kanssasi.
Tytöt ovat isänsä omaisuutta kunnes siirtyvät miehensä omistukseen.