Mieheni sai sukupuolitaudin saunan lauteilta
Nyt on sellainen tilanne, että yritetään lasta ja mieheni sai saunan lauteilta klamydian. Mies selvitti, kun mietittiin miten voinut saada, että sen voi saada saunan lauteilta jos sattuu istumaan samassa kohtaa, kuin sairastunut ja sattuu osumaan intiimit paikat siihen. Järkyttävää. Onneksi huomattiin ajoissa. Olkaa varovaisia muiden saunoissa.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehesi oli ilman sinua saunassa?
Olisitte voineet harrastaa kimppakivaa!
Olisi kannattanut käyttää peflettiä, joko omaa tai kertakäyttöistä. Mulla on aina uimareissullakin mukana.
Ei saanut. Eikä kaverini mies saanut sitä yleisestä vessasta, käytetyistä uimashortseista tai itsestään jostain mistälie, eikä se myöskään itsestään uusinut.
Meidän rouva tuli raskaaksi tummalle miehelle pari juhannusta sitten... Oltiin porukalla viettämässä juhannusta ja mukana oli sellainen afrikasta oleva kaveri. Saunoi meidän muiden miesten kanssa ja täytyy sanoa että olipa kaverilla karmean kokoinen aisa... Taisin siitä rouvallekin mainita kun naisten saunavuoro oli miesten jälkeen... Varmaan oli sillä siementä vähän valunut lauteille, kun se sitä vehjettään ylpeänä esitteli ja siitä vaimon sisään pääsi siittiöt uimaan. Ei siinä oikein mikään muu vaihtoehto ole mahdollinen... Olin itse mennyt jo nukkumaan aiemmin kun tuli otettua vähän överit mutta niin vaimo myöhemmin arveli että oli käynyt... Kun eivät muuten kuulemma olleet sen kummemmin olleet tekemisissä silloin yöllä...
Vierailija kirjoitti:
Meidän rouva tuli raskaaksi tummalle miehelle pari juhannusta sitten... Oltiin porukalla viettämässä juhannusta ja mukana oli sellainen afrikasta oleva kaveri. Saunoi meidän muiden miesten kanssa ja täytyy sanoa että olipa kaverilla karmean kokoinen aisa... Taisin siitä rouvallekin mainita kun naisten saunavuoro oli miesten jälkeen... Varmaan oli sillä siementä vähän valunut lauteille, kun se sitä vehjettään ylpeänä esitteli ja siitä vaimon sisään pääsi siittiöt uimaan. Ei siinä oikein mikään muu vaihtoehto ole mahdollinen... Olin itse mennyt jo nukkumaan aiemmin kun tuli otettua vähän överit mutta niin vaimo myöhemmin arveli että oli käynyt... Kun eivät muuten kuulemma olleet sen kummemmin olleet tekemisissä silloin yöllä...
No, niin siinä käy ku te pojat ette nielly sielä saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus ja kaikki tällainen sisältää vain kaksi mahdollisuutta. Ensimmäinen on provo, jota hän itse sekä / tai muut jatkavat. Osa on jopa hyviäkin ja aidosti hauskoja kommentteja. Koska eihän tätä kukaan vakavasti ole voinut, eihän?
Sillä se toinen surullinen vaihtoehto on, että joku todella uskoisi puolison saaneen sukupuolitaudin saunan lauteista. Saunassa mahdollista kyllä, mutta nuo taudit vaatii sen munan menemisen sisään johonkin aukkoon. Olis akti sitten saunassa, tai sen ulkopuolella. Samoin tämä raskaus. Jos ei provo, mitä se 99% varmasti on, niin se 1% tarkoittaisi vaimosi sai siis mustaa miestä.
Minun vaimo tuli raskaaksi mustalle miehelle. Vaimo kertoi että Siittiöt tarttuivat saunan lauteilta, jossa musta mies oli ollut ennen häntä. Jotenkin ne pääsivät uimaan emättimeen.
En näe mitään syytä epäillä tarinaa. Samalla tuli myös klamydia mutta elämä on joskus tällaista. Olemme kuitenkin onnellisia.
Sonni kirjoitti:
Minun vaimo tuli raskaaksi mustalle miehelle. Vaimo kertoi että Siittiöt tarttuivat saunan lauteilta, jossa musta mies oli ollut ennen häntä. Jotenkin ne pääsivät uimaan emättimeen.
En näe mitään syytä epäillä tarinaa. Samalla tuli myös klamydia mutta elämä on joskus tällaista. Olemme kuitenkin onnellisia.
Kukas sitä mustaamiestä.Täysin uskottava tarina.
Puuhastellut lauteilla löylyn hengessä, sitä sattuu rikkaissakin perheissä näkyjään, anna olla jos tänne asti mietit. N 60 V.
No olihan se selitys tuokin.