Mieheni sai sukupuolitaudin saunan lauteilta
Nyt on sellainen tilanne, että yritetään lasta ja mieheni sai saunan lauteilta klamydian. Mies selvitti, kun mietittiin miten voinut saada, että sen voi saada saunan lauteilta jos sattuu istumaan samassa kohtaa, kuin sairastunut ja sattuu osumaan intiimit paikat siihen. Järkyttävää. Onneksi huomattiin ajoissa. Olkaa varovaisia muiden saunoissa.
Kommentit (52)
Oot pösilö ap, tahallasi teit tyhmän trollin, jotta saisit muka vastauksia, joille sitten saat ilkeästi ja halveksittavasti nauraa, kun ihmiset ovat niin pössejä, että uskovat kaiken, mitä,
joku tänne vaan viitsii postailla.
Mä taas sain miesystävän vessasta. Ilmeisesti joku huoltomies oli käynyt jättämässä sinne viruksiaan. Miesystäväkin on vähän ihmeissään, että mikä todennäköisyys käydä näin ikävästi.
Vierailija kirjoitti:
Taasko? Viikon välein sama aloitus. Pitäisikö teidän rajoittaa saunomista?
Älä päästä sitä vieraisiin saunoihin. 🤣
Sano sille että laittaa ensi kerralla saunaan mennessään kortongin kulliinsa ja pessaarin prseeseensä. Ei tartu enää kupat eikä tippurit lauteista.
Saunan lauteilla minunkin mieheni sanoi taudin saaneensa. Ei mennyt läpi.
Juu ja kaverin tuttu tuli raskaaksi kun käytti samaa pyyhettä isäpuolensa kanssa. Sattuhan noita.
Mie sain WC:stä. Ehkä ei ois pitänyt hinkata niin kovasti?
Vierailija kirjoitti:
Taasko? Viikon välein sama aloitus. Pitäisikö teidän rajoittaa saunomista?
Sama juttu tapahtuu monille
Minä sain omani halvasta hu0rasta. Toiset ne saa kaiken ilmaiseksi, on tämä väärin!
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa on virhe. Pitäisi olla: Mieheni sai sukupuolitaudin saunan lauteilla.
"Mieheni sai saunan lauteilla ja sukupuolitaudin."
Minä en ole saanut saunan lauteilta muuta kuin tikkuja persuksiini.
Otsikko haisee kilometrin päähän.
Fatima-Marilyn kirjoitti:
Miehesi hareasti luultavasti seksiä. Minä harrastan paljon miehien kanssa ryhmäseksiä saunassa ja heillä on yleensä vaimo tai tyttis kotona odottamassa.
Olet vaihtanut kuvaa. Nyt on hieno typy!
Autocorrect vain väärin kuultu, tarkoitti kai sanoa lauteilla? 🤔
Täähän on melkein yhtä hyvä vitsi kuin se mäkihyppääjäjuttu aikoinaan.
Mäkihyppääjä tartutti tyttöystäväänsä satiaiset ja tyttöystävä tietysti vaati saada tietää, että mitvit.
Mäkihyppääjä kielsi pettäneensä ja mietti otsa kurtussa satiaisille selitystä. Kohta hänen otsakurttunsa suoreni ja mäkihyppääjän kupolissa syttyi lamppu:
"No hei, nyt mä hokasin. Kun me lennettiin takaisin Garmich-Partenkircheniltä, mä istuin lentokoneessa jonkun naisen vieressä. Ne satiaiset varmaan hyppi siitä naisesta minuun."
Vierailija kirjoitti:
Kuka on saanut kupan gynellä?
Minä. Olen kehopositiivinen trans.
Meille klamydia ja kuppa tulivat aerosolivälitteisesti. Hiihtolomakauden aikana nuo kuulemma voivat levitä lähinnä Lapin hiihtokeskuksissa sisäilman välityksellä.
Seksitaudit eivät tartu saunan lauteilta, uimahallin vedestä, eikä wc:n pöntön istuimelta.
Iho-ja sukupuolitautien erikoislääkäri pystyy kertomaan tämän jokaiselle asiakkaalleen.
Sillä se on tieteellisesti todistettu.
Sienitautien kanssa eri juttu.
Ja kuka tollo käy missään yleisessä tai asuintalonsa saunassa,
ILMAN OMAA LAUDELIINAA?
Aloitus on paskalta haiseva, lapsellinen provo!