Minä EN mene töihin!
Kommentit (36)
Minä taas menen töihin heti kun vaan pääsen, mutta ilmaiseksi en tietenkään ala töitä tekemään. Tänäänkin hain paria työpaikkaa ihan kuten maanantainakin. Eilen ei sopivia paikkoja osunut silmiin.
Ja jos töitä kerran tässä maassa on tt-tuen varassa elävillekin niin silloinhan ainoa ongelma on palkanmaksuhalukkuuden puute eikä työvoimapula saati työttömien laiskuus.
Toimet pitäisi kohdistaa vaihteeksi työnantajiin.
Olet siis viher-vasemmistolainen.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä taas yksi yhteiskunnan elätti ja noita on paljon, peruskoulukin jäänyt kesken.
Itsehän lopetin jo TARHAN kesken, joten lonkkaa on vedetty 3-vuotiaasta lähtien.
Reippaasti Tapio-viinaa, vararengashassista ja löysää käteistä pitää meikäliskon vilpoisana - vaan ei kohmeessa!
Ja KELA:n piikkiin, natürlich.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole menemättä sitten. Mutta miksi minun pitäisi löhöilysi kustantaa? Olisi muitakin rahareikiä tässä omassakin elämässä.
Ei kukaan pakota. Työnteko ja verojen maksaminen on vapaaehtoista.
Verojen välttelystä saa vankeutta, eli ei ole vapaaehtoista.
Kun ei tee töitä, ei tarvitse maksaa verojakaan.
Kyllähän kaikista tukirahoista menee vero. Eläkkeet verotetaan raskaasti ja työmarkkinatuesta menee 20%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole menemättä sitten. Mutta miksi minun pitäisi löhöilysi kustantaa? Olisi muitakin rahareikiä tässä omassakin elämässä.
Kyllähän kaikista tukirahoista menee vero. Eläkkeet verotetaan raskaasti ja työmarkkinatuesta menee 20%.
Toimeentulotuesta ei mene yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos verojen välttelyä nimitetään "verosuunnitteluksi", se on verottajan mielestä ok :/
Vierailija kirjoitti:
En minäkään mene. Tosin elän pääomatuloilla joten se on valtion maksamien tukien kannalta se ja sama, kun en niitä saa poislukien 3 lapsen lapsilisät.
Niinhän ne kaikki aina Vauva palstalla. Kuka nyt myöntäisikään elävänsä tuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sinusta mihinkään olisikaan. Ihan hyn saat nääntyä sinne haisevaan koppiisi.
Tienaan enemmän kuin sinä paskaduunari. Tunnetko harmitusta asian johdosta, suuttumusta peräti?
Tienaat? Paljon mahdat "tienata" ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä taas yksi yhteiskunnan elätti ja noita on paljon, peruskoulukin jäänyt kesken.
Itsehän lopetin jo TARHAN kesken, joten lonkkaa on vedetty 3-vuotiaasta lähtien.
Reippaasti Tapio-viinaa, vararengashassista ja löysää käteistä pitää meikäliskon vilpoisana - vaan ei kohmeessa!
Ja KELA:n piikkiin, natürlich.
Hyvältä kuulostaa, jatka samaa rataa.
Kannan huolta psyykkisesti traumatisoituneiden puolesta sitten, kun alkavat saada julkisen sektorin työhönosoituksia, mutta samalla nautin ajatuksesta, että elämäntapatyöttömien loisimiseen puututaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sinusta mihinkään olisikaan. Ihan hyn saat nääntyä sinne haisevaan koppiisi.
Tienaan enemmän kuin sinä paskaduunari. Tunnetko harmitusta asian johdosta, suuttumusta peräti?
Tienaat? Paljon mahdat "tienata" ?
Riippuu sadosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan verojen välttelystä ole puhunut, vaan siitä ettei mene töihin. Ja kun ei mene töihin, ei ole tuloja, josta maksaa veroja ja töihin ei ole kenenkään pakko mennä, jos ei halua. Ikinä ei ole ketään tuomittu vankeuteen sillä perusteella ettei ole töissä. Johan meillä olisi sellit pullollaan jos niin toimittaisiin. Sitä paitsi vankilassaolo on yhteiskunnalle kallista ja sinähän se siinä viimekädessä olisit maksaja, niin että ei kovin hyvä idea. Sori, että romutin suurimman unelmasi.
Ei pidä paikkaansa.