Mitä mies tarkoittaa tällä rakkaudentunnustuksella?
Kysyin mieheltä kuinka paljon hän rakastaa minua, hän sanoi "all the love". Mitä tarkoittaa? Mies ei ole suomalainen, puhumme englantia keskenämme.
Saatan olla tyhmä kun en ymmärrä, mutta kertokaa mitä tuo tarkoittaa.
Kommentit (18)
Mikä miehen äidinkieli on? Ei taida olla englanti hänenkään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kysyy tuollaista?
ap kysyy.
Kysy mieheltä. Muita idioottikysymyksiä palstalaisille?
Varmaan tarkoittaa all the love vastauksella sitä, että rakastaa todella paljon.
Jos itse sanoisin noin, niin varmaan tarkoittaisin, että rakastan niin paljon kuin ylipäätään voi rakastaa.
Englannissa asuvana sanoisin että "all the love" voi tarkoittaa kahta asiaa: joko tosiaan sitä että mies rakastaa perin pohjin, tai sitten sitä että se on enemmän kaverillista eikä mies itse asiassa ole sinuun rakastunut. Jos mies ei ole britti, luulisin kyseessä olevan ensimmäinen vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Englannissa asuvana sanoisin että "all the love" voi tarkoittaa kahta asiaa: joko tosiaan sitä että mies rakastaa perin pohjin, tai sitten sitä että se on enemmän kaverillista eikä mies itse asiassa ole sinuun rakastunut. Jos mies ei ole britti, luulisin kyseessä olevan ensimmäinen vaihtoehto.
Miten niin muka all the love voisi missään olosuhteessa tarkoittaa kaverillista rakkautta?
Riippuu kysyitkö seksin aikana vai jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehen äidinkieli on? Ei taida olla englanti hänenkään.
Hänen äidinkielensä on englanti.
Ap
Minusta se on välinpitämätön "oo nyt jo hiljaa moro" -ilmaus eikä vastaus kysymykseesi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kysyy tuollaista?
Joku, joka ei tajua, että rakkaus näytetään teoilla: niskahieronnalla, ruuanlaitolla, kassien kantamisella, sitoutumisella, kunnioituksella, uhrautumisella.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse sanoisin noin, niin varmaan tarkoittaisin, että rakastan niin paljon kuin ylipäätään voi rakastaa.
Mikä ei välttämättä ole paljon.
Vastaushan on siinä tyylissä, millä tuo sanottiin. Kyllähän sen tuntee, onko saanut oikean rakkaudentunnustuksen vai ei. Yleensä se kertoo aika paljon, jos pitää miettiä ja epäillä.
Oliko joku hempeilevä keskustelu vai riitaa ja jankkausta? Puhuttuna vai kirjoitettuna?
Kuka kysyy tuollaista?