Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, törmäättekö miespuolisiin golddiggereihin usein?

Vierailija
14.06.2023 |

Vaikkapa sellaisiin jotka muuttaa yhteen, asuakseen ja syödäkseen ilmaiseksi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen avomieheni oli sellainen. En ole asunut muiden miesten kanssa, joten osumaprosentti golddiggerimiehiin mulla on siis ollut 100.

Vierailija
2/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, etenkin sellaisiin, jotka haluaa loisia naisen ajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapääntarjoajia sormettamisineen näyttää roikkuvan perässä ennen vappua ja juhannusta, mutta myös pakkasten aikana vuoden vaihteessa.

yrittävät kääntää asian aloituksen muotoon.

Vierailija
4/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä välillä tapaa. Nykyinenkin, tai oikeastaan lähdim juuri luotaan pois eikä ole aikeita palata, oli juuri äsken vailla rahaa lainaan.

On se kyllä ennenkin unohtanut maksaa takaisin.

Hänen mukaansa minä se vain elelin hänen rahoillaan, vaikka juttu on tismalleen toisinpäin. Ihme juttu että minä se joudun pienemmistä tuloista hänelle aina lainaamaan, ei koskaan toisinpäin.

Jos minulla on rahapula, niin häneltä ei tasan löydy euroakaan.

Vierailija
5/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tällaista ollut vaikka minulla ei ole edes sitä kultaa. Monelle riittää pelkän perus elämisen maksaminen ja he käyttää sitten aikansa ryyppäämiseen ja vieraisiin naisiin. 

Vierailija
6/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten kukaan voi olla golddiggeri ihan hyvällä omallatunnolla. Koin kauheaa hengellistä tuskaa kun treffeillä nainen tarjosi lounaan, vaikka olin omaa lompakkoani kaivamassa maksaakseni omani.

Vierailija
7/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari sellaista on yrittänyt lompakolleni. Harmi vain, että minulla ei varsinkaan silloin oikeastaan ollut rahaa.

8/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin treffeillä 39-vuotiaan miehen kanssa, joka kertoi, että hänen mielestään parisuhteeseen kuuluu se, että asutaan yhdessä ja ei voi olla parisuhteessa jos ei asu yhdessä kumppanin kanssa. Sitten hän kertoi, että on elämänsä aikana muuttanut yhteensä 20 kertaa. Hän myös kertoi, että hän suunnittelee jäävänsä pois työelämästä 10v kuluttua eli 50-vuotuaana. Ja hän on siis ammatiltaan sähköasentaja, niin vähän ihmettelen, että miten muka siinä ammatissa voi tienata niin paljon, että voi jäädä pois työelämästä 15v ennen eläkeikää?

Vierailija
9/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kerran kävin treffeillä 39-vuotiaan miehen kanssa, joka kertoi, että hänen mielestään parisuhteeseen kuuluu se, että asutaan yhdessä ja ei voi olla parisuhteessa jos ei asu yhdessä kumppanin kanssa. Sitten hän kertoi, että on elämänsä aikana muuttanut yhteensä 20 kertaa. Hän myös kertoi, että hän suunnittelee jäävänsä pois työelämästä 10v kuluttua eli 50-vuotuaana. Ja hän on siis ammatiltaan sähköasentaja, niin vähän ihmettelen, että miten muka siinä ammatissa voi tienata niin paljon, että voi jäädä pois työelämästä 15v ennen eläkeikää?

Kryptovaluutoilla tai muilla sijotuksilla :)

10/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten kukaan voi olla golddiggeri ihan hyvällä omallatunnolla. Koin kauheaa hengellistä tuskaa kun treffeillä nainen tarjosi lounaan, vaikka olin omaa lompakkoani kaivamassa maksaakseni omani.

No kerran kävin tapailumiehen kanssa lounasbuffetissa ja minä maksoin sen, kun minulla oli sinne alennuskuponki jolla sai 2 bufferia hintaan 20€ ja sanoin, että "tarjoa sä sitten ensi kerralla kun käydään jossain lounaalla" . No, sitten kun kuukauden päästä käytiin uudelleen lounaalla, ei se mies sitten kuitenkaan tarjonnut...

Ja kerran kävin ensitreffeillä diplomi-insinöörimiehen kanssa artesaanipizzeriasssa ja molempien loppulasku oli n. 30€/hlö, niin se mies toivoi, että minä, päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, olisin maksanut hänenkin laskunsa.

Vierailija
11/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jokainen entinen kumppanini yhtä lukuunottamatta on ollut sellainen, mikä on paljastunut yhteen muutettaessa. Miehet tulevat kalliiksi, usein sitä on joutunut ostamaan suurimman osan ruokaostoksista, maksamaan matkat ja kaikenlaista. Tästä syystä en enää muuta miehen, enkä kenenkään, kanssa yhteen. Rahaa jää itselle niin paljon enemmän ilman miestä. Miehet väittävät naisten olevan rahan perään, mutta se on projisointia ja elokuvista saatua käsitystä. Oikeasti ne miehet, jotka eivät itse kuppaa naisen lompakolla, ovat harvinaisia. Olen 39 v. nainen.

Vierailija
12/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina silloin tällöin olen törmännyt. Ovat saaneet pettyä karvaasti, koska sain kertarysäyksellä isohkon summan rahaa. Eikä todellakaan ole samanmoista enää tulossa. Minulla on pienet tulot. Joten raha ei ole mikään syy tutustua minuun. En pysty elättämään muita.

13/13 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi